Eğitim Bilgileri
2012 - 2015
2012 - 2015Yüksek Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Türkiye
2007 - 2011
2007 - 2011Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
Tüketicilerin yerli ve yabancı ürünlere yönelik tutumları: Kozmopolit bakış açısına yönelik bir araştırma
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İŞLETME
Makaleler
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (1)
2021
20211. Satış Elemanlarının Kişilik Özellikleri ve Satış Performansı İlişkisinde Kişisel Değerlerin Aracılık Etkisinin Analizi
Akhan C. E., İlhan E., Altıntaş M. H.
International Journal of Social Inquiry , cilt.14, sa.2, 2021 (TRDizin)
2021
20212. Hizmet Kalitesi Ve Servqual Ölçegi Literatürünün Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Incelenmesine Yönelik Bir Arastirma
Akhan C. E., Korkmaz Ü. İ., Strugo R., Altıntaş M. H.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.56, sa.1, ss.329-352, 2021 (TRDizin)
2021
20213. Kişisel Mizah Algısı ve Satış Performansı İlişkisinde Müzakere İletişim Becerilerinin Aracılık Etkisi
AKHAN C. E., TANRIVERDİ İ., SEREN N., ALTINTAŞ M. H.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, 2021 (TRDizin)
2020
20204. The transformation of the e-tailing field: a bibliometric analysis
Altıntaş M. H., Kılıç S., Akhan C. E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT
, cilt.48, sa.2, ss.152-168, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
20205. Grup Hedefleri Bağlamında Transformasyonel Liderliğin Satış Performansı Üzerindeki Etkisinde Satış Yaratıcılığının Aracılık Rolü
Akhan C. E., Kalemci E., Altıntaş M. H.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.349-360, 2020 (TRDizin)
2017
20176. Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimi İlişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi - Salespersons Voice Specifications and Consumers Buying Intention Relationship: The Mediating Effect of Cognitive and Emotional Trust
ALTINTAŞ M. H., KURTULMUŞOĞLU F. B., DÜLGEROĞLU İ., AKHAN C. E.
Journal of Business Research - Turk , cilt.9, sa.4, ss.455-471, 2017 (TRDizin)
2017
20177. CONSUMERS’ IN-GAME PURCHASES IN ONLINE GAMES: EXPLORING ANTECEDENTS AND MOTIVATING FACTORS
AKHAN C. E., ÖZDEMİR E., ŞENOL G.
Social Sciences Studies Journal , cilt.3, sa.12, ss.2117-2125, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
20171. Salesperson Voice Spesifications, Trust and Purchase Intentions
ALTINTAŞ M. H., AKHAN C. E., KURTULMUŞOĞLU F. B., DÜLGEROĞLU İ.
Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, (Özet Bildiri)
2017
20172. Product Injuries and Consumers’ Brand Evaluations
AKHAN C. E., ALTINTAŞ M. H., KURTULMUŞOĞLU F. B.
Conference of the International Journal of Arts and Sciences, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, (Özet Bildiri)
2017
20173. Attitudes of Young Consumers’ Towards in-Game Advertising
ÖZDEMİR E., AKHAN C. E.
2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20174. Exploring Consumers’ In-Game Purchases in Online Games: Antecedents and Motivating Factors
AKHAN C. E., ÖZDEMİR E.
2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. THE RELATIONSHIP BETWEEN CONTINUOUS AUDITING ANDINTERNAL CONTROL
ÇABUK A., AYTAÇ A., AKHAN C. E.
IV. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ACCOUNTING AND FINANCE, Ohrid, Makedonya, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.213-222, (Özet Bildiri)
2016
20166. A content analysis on humor types in print ads
ALTINTAŞ M. H., AKHAN C. E.
International Journal of Arts & Sciences(IJAS) International Conference for Business and Economics, roma, İtalya, 15 - 18 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
20167. TÜKETİCİLERİN YERLİ VE YABANCI ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARI KOZMOPOLİT TÜKETİCİ TUTUMUNUN YÜKSEKÖĞRENİM GÖRMÜŞ BİREYLER ÜZERİNDEARAŞTIRILMASI
AKHAN C. E., ALTINTAŞ M. H.
ISTEC, International Science and Technology Conference, 13 - 16 Temmuz 2016, ss.1128-1135, (Tam Metin Bildiri)
2016
20168. Tüketicilerin Teknolojik Yenilikleri Benimsemesi Bulut Teknolojisinin Benimsenmesinin UTAUT Modeliyle Araştırılması
AKHAN C. E., ÖZDEMİR E.
International Science and Technology Conference, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.7, ss.1121-1127, (Tam Metin Bildiri)