Arş. Gör. CAN EFECAN AKHAN


SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Sosyal Bilimler Enstitüsü


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

17

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2015

2012 - 2015

Yüksek Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Türkiye

2007 - 2011

2007 - 2011

Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Yüksek Lisans

Tüketicilerin yerli ve yabancı ürünlere yönelik tutumları: Kozmopolit bakış açısına yönelik bir araştırma

Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İŞLETME

Makaleler

Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2017

2017

1. Salesperson Voice Spesifications, Trust and Purchase Intentions

ALTINTAŞ M. H., AKHAN C. E., KURTULMUŞOĞLU F. B., DÜLGEROĞLU İ.

Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, (Özet Bildiri)

2017

2017

2. Product Injuries and Consumers’ Brand Evaluations

AKHAN C. E., ALTINTAŞ M. H., KURTULMUŞOĞLU F. B.

Conference of the International Journal of Arts and Sciences, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, (Özet Bildiri)

2017

2017

3. Attitudes of Young Consumers’ Towards in-Game Advertising

ÖZDEMİR E., AKHAN C. E.

2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

4. Exploring Consumers’ In-Game Purchases in Online Games: Antecedents and Motivating Factors

AKHAN C. E., ÖZDEMİR E.

2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. THE RELATIONSHIP BETWEEN CONTINUOUS AUDITING ANDINTERNAL CONTROL

ÇABUK A., AYTAÇ A., AKHAN C. E.

IV. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ACCOUNTING AND FINANCE, Ohrid, Makedonya, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.213-222, (Özet Bildiri)

2016

2016

6. A content analysis on humor types in print ads

ALTINTAŞ M. H., AKHAN C. E.

International Journal of Arts & Sciences(IJAS) International Conference for Business and Economics, roma, İtalya, 15 - 18 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

8. Tüketicilerin Teknolojik Yenilikleri Benimsemesi Bulut Teknolojisinin Benimsenmesinin UTAUT Modeliyle Araştırılması

AKHAN C. E., ÖZDEMİR E.

International Science and Technology Conference, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.7, ss.1121-1127, (Tam Metin Bildiri)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 13

h-indeksi (WOS): 1