Makaleler
81
Tümü (81)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (59)
Diğer Yayınlar (19)
2. Sosyal Medyanın Öğrencilerin Aile İletişimi ve Sosyal Yaşantısı Üzerindeki Etkilerinin Değerlendirilmesi ve Analizi
International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.10, sa.6, ss.822-831, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Dönüşümcü Liderlik Bağlamında Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
, cilt.6, sa.3, ss.187-202, 2023 (Hakemli Dergi)
6. The Relationship between eTwinning Activities and 21st Century Education and Teaching Skills
International Journal of Social Science and Education Research Studies
, cilt.3, sa.5, ss.871-877, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Lise Yöneticilerinin Dönüşümcü Liderlik Tarzları İle Öğretmenlerin İş Doyumu Arasındaki İlişki
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.62, ss.263-289, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Öğretmenlerin Zamanı Etkili Kullanması: Yüksek Lisans Tezlerine Yönelik Bir İçerik Analizi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.25-41, 2022 (Hakemli Dergi)
16. Cinsiyetin öğretmen motivasyonu üzerindeki etkisinin incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.103-116, 2021 (Hakemli Dergi)
18. Competence of Low-High Academic Control Focus and Its Place in Academic Success
International Journal of Psychology and Educational Studies
, cilt.7, sa.2, ss.1-9, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Analyzıng the relatıonshıp between the ınnovatıonManagement competencıes of the school admınıstrators and Organızatıonal communıcatıon,
Journal of Social And Humanities Sciences Research
, cilt.5, sa.25, ss.1948-1960, 2018 (Hakemli Dergi)
22. Algılanan Okul Etkililiği Ölçeği’xxnin Türkçeye Uyarlanması
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.47, sa.219, ss.19-32, 2018 (Scopus)
24. Okul Müdürlerinin Kişilik Özellikleri ve Denetim Odağı İnançları Öğretmenlerin İş Doyumunu Etkiler mi?
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.77-78, 2017 (Hakemli Dergi)
25. İlkokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algıları: Erzurum İli Örneği
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.13, ss.66-98, 2017 (Hakemli Dergi)
26. OKUL-AİLE ORTAKLIĞI: GÜÇLÜKLER, BEKLENTİLER, GEREKSİNİMLER, ÖNERİLER
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.1-18, 2017 (Hakemli Dergi)
27. School Administrators Skills in Organizing the Parent Participation Studies
Journal of Education and Training Studies
, cilt.5, sa.4, ss.165-177, 2017 (Hakemli Dergi)
28. OKUL MÜDÜRLERİNİN KATILDIKLARI MESLEKİ GELİŞİM FAALİYETLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ: TÜRKİYE VE ABD ÖRNEKLERİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.43, ss.176-208, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Okul müdürlerinin kişilik özellikleri ve denetim odakları İle okul etkililiği arasındaki ilişki
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.5, ss.113-130, 2015 (Hakemli Dergi)
30. Okul Yöneticilerinin İletişim Becerilerine İlişkin Yönetici ve Öğretmenlerin Algılama Düzeyleri Erzurum İli Örneği
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.101-114, 2015 (Hakemli Dergi)
31. Integrated Education Receiving Students during Socialization According to Teacher Opinions
International Journal of Psycho-Educational Sciences
, cilt.3, sa.1, ss.35-43, 2014 (Hakemli Dergi)
32. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Yönetim Sorunları Management Problems in Preschool Educational Institutions
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, cilt.12, ss.32-49, 2014 (Hakemli Dergi)
33. İlköğretim Okullarında Zümre Öğretmenler Kurulu Çalışmalarının Etkililiği Üzerine Bir İnceleme
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.4, ss.4-19, 2014 (Hakemli Dergi)
34. Etkili Sınıf Yönetimi Oluşturmada Sınıf ÖğretmenlerininYeni Rollerinin Nicel Açıdan İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.171-194, 2014 (Hakemli Dergi)
35. The Relationship Among Self-Efficacy, Self-Esteem and Subjective Well-Being Levels of Prospective Teachers
International Journal of Psycho-Educational Sciences
, cilt.4, sa.4, ss.42-53, 2013 (Hakemli Dergi)
36. Okul Öncesı Eğitim Kurumu Yöneticilerinin Yönetsel Yeterlik Düzeyi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, ss.79-100, 2013 (Hakemli Dergi)
37. İlköğretim ile ortaöğretim okullarında sosyal sermayenin kullanılma düzeyinin okul yöneticilerinin görüĢleri doğrultusunda incelenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.23, ss.131-153, 2013 (Hakemli Dergi)
39. Okul Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Öz Yeterlilikleri
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.3, sa.2, ss.53-71, 2013 (Hakemli Dergi)
40. Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin kullandıkları çatışma yönetimi yöntemleri
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.197-210, 2012 (Hakemli Dergi)
41. Öğretim liderliği kavramının eğitim yönetimi yüksek lisans programlarına yansıması Türkiye ve ABD örnekleri
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.4, sa.2, ss.462-474, 2012 (Hakemli Dergi)
43. Tedavi ve denetimli serbestlik tedbiri uygulamasının etkililiğinin incelenmesi Sakarya İli Örneği
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.425-438, 2012 (Hakemli Dergi)
44. Ergenlerde siber zorbalığın ve mağduriyetin yordayıcılarının incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.185-206, 2012 (Hakemli Dergi)
45. İlköğretim II kademe öğrencilerinin saldırganlık özellikleri
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.927-944, 2011 (Hakemli Dergi)
46. Okulöncesi öğretmen adaylarının mesleki benlik saygılarının incelenmesi
Gaziantep: Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.597-614, 2011 (Hakemli Dergi)
48. Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşım Uygulamalarında ÖğretmenAdaylarının Öğrenmede Öz-Düzenleme Yetkinlik Algıları
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.44, ss.75-84, 2010 (Hakemli Dergi)
49. İlk ve ortaöğretim okul yöneticilerinin problem çözme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.155-166, 2010 (Hakemli Dergi)
50. Okul müdürlerinin klasik ve neo klasik yönetim yaklaşımlarını uygulama biçimleri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.171-182, 2009 (Hakemli Dergi)
51. Üniversite öğrencilerinin akademik değişkenlere göre psikolojik belirtileri
Sakarya: Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.249-274, 2009 (Hakemli Dergi)
52. Liselerdeki Öğrencilerin On Line Oyun Bağımlılıkları
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.298-317, 2009 (Hakemli Dergi)
53. İlköğretim okullarının etkili okul özellikleri açısından incelenmesi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, ss.134-158, 2009 (Hakemli Dergi)
54. İlköğretim okullarında oluşturulan okul kültürü ile okulların etkililiği arasındaki ilişki
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi.
, cilt.8, sa.2, ss.429-446, 2009 (Hakemli Dergi)
55. İlk ve ortaöğretim okul yöneticilerinin iç dış kontrol Odakları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.127-136, 2009 (Hakemli Dergi)
57. İlköğretim Okullarında Okul Kültürü
Sakarya Üniversitesi. Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.26-39, 2008 (Hakemli Dergi)
58. Mesleki ve teknik eğitimde teknoloji eğitimi sorunları Erzurum İli Örneği
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi Journal of Sciences.
, cilt.8, sa.41, ss.317-332, 2008 (Hakemli Dergi)
59. İsveç eğitim sisteminin incelenmesi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.146-173, 2008 (Hakemli Dergi)
60. Can the organizational ıntelligence be developed ın schools by inservice training giresun mustafa kemal primary school case
World Applied Sciences Journal
, cilt.4, sa.1, ss.24-30, 2008 (Hakemli Dergi)
61. Değişim Sürecinde Etkili Okullar
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.343-373, 2007 (Hakemli Dergi)
63. Özerk ilköğretim okulu modeli
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.341-355, 2007 (Hakemli Dergi)
64. İlk okuma yazma öğretimi uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşleri Erzurum İli Örneği
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, ss.101-114, 2007 (Hakemli Dergi)
65. Okul müdürlerinin eğitimsel liderlik davranışları Erzurum İl Örneği
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.397-403, 2006 (Hakemli Dergi)
66. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Empatik Becerilerinin Bireysel Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.207-217, 2006 (Hakemli Dergi)
68. Geometride temel kavramların öğretilmesi ve öğrenilmesindeki hatalar
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.337-342, 2006 (Hakemli Dergi)
69. Anlamlı öğrenmenin öğretimde uygulanması
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.71-80, 2006 (Hakemli Dergi)
70. Örgütlerde moral faktörüne yönelik bir araştırma Erzurum İl örneği
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, ss.1-18, 2006 (Hakemli Dergi)
71. Okul yöneticilerinin karar verme stratejilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.55-70, 2006 (Hakemli Dergi)
72. Öğrenmede güdülenme
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi (Sınıf Öğretmenliği Özel Sayısı)
, cilt.11, ss.113-123, 2005 (Hakemli Dergi)
73. Sınıf içi olası sorunlar ve alınacak tedbirler Kağızman ilçesi örneği
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi (Sınıf Öğretmenliği Özel Sayısı)
, cilt.11, ss.1-18, 2005 (Hakemli Dergi)
75. Avrupa birliği yolunda yeni okul kültürünün oluşumunda yöneticinin rolü
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi (Tarih Eğitimi Özel Sayısı)
, cilt.9, ss.15-33, 2004 (Hakemli Dergi)
76. Atatürk dönemi eğitim politikası
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi (Eğitim Bilimleri Özel Sayısı)
, cilt.7, ss.1-11, 2003 (Hakemli Dergi)
81. İlköğretim kurumlarında okul yöneticilerinin geliştirilmesi
Pamukkale üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.7, sa.7, ss.132-137, 2000 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
1. Eğitim Vizyonu Açısından Türkiye ve Güney Kore Eğitim Politikalarının Karşılaştırılması
VI th ınternatıonal eurasıan educatıonal researchcongress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.393-401, (Tam Metin Bildiri)
6. Ortaokul Öğretmenlerinin Okul Yöneticilerinin Karar Verme Sürecine Katılım Durumlarının İncelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.1488-1491, (Özet Bildiri)
7. The Relationship Between Telecominication System and Economic Development
2016 International Conference on Hospitality, Leisure, Sports, and Tourism, Bangkok, Tayland, 19 - 21 Ocak 2016, ss.149-171, (Tam Metin Bildiri)
8. The Investigation Of Relationship Between The Decision Making Process Of Administrators And Teachers Organizational Commitment Level
International Conference on Hospitality, Leisure, Sports, and Tourism, Bangkok, Tayland, 19 - 21 Ocak 2016, ss.12-21, (Tam Metin Bildiri)
9. Velilerin Veli Toplantılarına Katılımını Engelleyen Etmenlere İlişkin Görüşleri
VI Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, ss.284-285, (Özet Bildiri)
10. Öğrenci algılarına göre istenmeyen öğretmen davranışları
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.136-137, (Özet Bildiri)
14. Determining Students Readiness Level in Guidance Education With The Use Of Artificial Intelligence AI Methods
10’th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.1, ss.381-387, (Tam Metin Bildiri)
15. Teachers Disfunctional Attitudes
First International Symposium on Sustainable Development, Sarajevo, Bosna-Hersek, 9 - 10 Haziran 2009, cilt.2, ss.69-79, (Tam Metin Bildiri)
16. Üniversitenin Şehrin Sosyo Ekonomik Kalkınmasına Etkisi Atatürk Üniversitesi Örneği
2. Ulusal İktisat Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
22
1. Ahlak ve Etik
Ahlak ve Etik, Şükrü Ada, Fatoş Silman, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-19, 2020
3. ÇOCUK ODAKLI SOSYAL RİSK HARİTASI ”SAMSUN İLİ”
Hegem Yayınları, Ankara, 2019
6. Mersin İli Sosyal Risk Haritası
HEGEM, Ankara, 2019
7. ADANA SOSYAL RİSK ANALİZİ
Hegem Yayınları, 2019
8. Adana İli Sosyal Risk Haritası
HEGEM YAYINEVİ, Ankara, 2019
12. ÇOCUK VE SPOR
ÇOCUK VE AİLE, DOÇ.DR. RIDVAN KÜÇÜKALİ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.267-297, 2018
13. ELAZIĞ İLİ SOSYAL ANALİZ ÇALIŞMASI
HEGEM, Ankara, 2017
14. TÜRKİYE’xxDE EĞİTİMİN TARİHSEL GELİŞİMİ
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, ZEKİ KAYA -ÖZCAN DEMİREL, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.25-63, 2017
15. Okul Yönetiminde İnsan İlişkileri
Son Değişikliklerle Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Üstin Ahmet, Bayar Adem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.169-184, 2017
16. Türk Eğitim sistemi ve Okul Yönetimi
Anı Yayıncılık, Ankara, 2016
17. Tunceli İli Sosyal Analiz Çalışması
HEGEM Yayınları, Ankara, 2016
18. Malatya İli Sosyal Analiz Çalışması
HEGEM Yayınları, Ankara, 2016
19. Türk Eğitim Sistemi
Öğretmenlik Mesleğine Giriş, Özcan DEMİREL-Zeki KAYA, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.159-190, 2014
20. Öğrenci Davranışlarını Etkileyen Sınıf İçi ve Sınıf Dışı Faktörler
İlköğretimde Sınıf Yönetimi, Karslı, M.Durdu, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.157-182, 2009
21. Sınıf-içi Olası Sorunlara Karşı Alınabilecek Önlemler
Sınıf Yönetimi, Kaya, Zeki, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.315-340, 2008
22. Okulöncesi Ders Araçları Yapımı
Genç Ofset Matbaacılık, Erzurum, 2004