-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ
-
2016 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ
-
2015 - 2016 Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2000 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1999 - 2000 Dekan Yardımcısı
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
1984 - 1986 Eğitim uzmanlığı
Milli Eğitim Bakanlığı, Eğitim uzmanlığı
-
1982 - 1984 Matematik Öğretmenliği
Milli Eğitim Bakanlığı, Matematik Öğretmenliği
-
Yüksek Lisans
Eğitim Örgütlerinde İnsan Kaynaklarının Yönetimi
Örgütsel Çatışma ve Çözüm Yolları
Eğitim Ekonomisi ve Planlaması
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM YÖNETİMİ
EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM ve YAKLAŞIMLAR
EĞİTİMDE STRATEJİK PLANLAMA
Eğitim Sistemlerinin Yönetsel Sorunları
-
Lisans
EĞİTİME GİRİŞ
SINIF YÖNETİMİ
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ
-
Resmi ve özel ortaokullarda hesap verebilirliğe ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri: Bursa ili örneği
ADA Ş. (Danışman)
-
İlkokul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynaklarının yöneticilerin demografik özellikleri açısından incelenmesi
ADA Ş. (Danışman)
-
Üniversite yöneticilerinin ruhsal zekâ ve duygusal zekâ ile dönüşümcü liderlik davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ada Ş. (Danışman)
S.MANAFZADEHTABRIZ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Ortaokullarda yönetici ve öğretmenlerin stratejik planlama algıları ve stratejik planlama uygulamalarının değerlendirilmesi: Bursa ili örneği
Ada Ş. (Danışman)
B.MEMİŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Okul yöneticilerinin veli katılım çalışmalarını örgütleme becerilerinin incelenmesi
Ada Ş. (Danışman)
C.ALBEZ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
İlkokullarda yönetici ve öğretmenlerin stratejik planlama algıları ve stratejik yönetim uygulamalarında karşılaşılan sorunlar: Erzurum örneği
Ada Ş. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Ortaokul öğretmenlerinin algılarına göre okul yöneticilerinin değişim yönetimi yeterlilikleri ile örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişki
Ada Ş. (Danışman)
G.TUTİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri ile karar verme süreci arasındaki ilişki (Kars örneği)
Ada Ş. (Danışman)
Z.GÖNEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Okul yöneticilerinin kişilik ve denetim odağı özelliklerinin öğretmenlerin iş doyumu ve okul etkililiği açısından incelenmesi
Ada Ş. (Danışman)
İ.YILDIRIM(Öğrenci), Doktora, 2015 -
İlkokul ve orta okullarda yapılan denetimin okul başarısı ve gelişimine ilişkin yönetici ve öğretmen algılarının incelenmesi
Ada Ş. (Danışman)
M.HASAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Yatılı bölge ortaokullarında görev yapan öğretmenlerin yalnızlık düzeyleri ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Erzurum il örneği
Ada Ş. (Danışman)
Ö.TANRISEVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlköğretim ikinci kademe (6, 7 ve 8. sınıflar) beden eğitimi derslerinde öğrencilerde görülen istenmeyen davranışlar ve öğretmenlerin yaklaşımlarının değerlendirilmesi
Ada Ş. (Danışman)
A.DOĞAR(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri ilköğretim kurumları müdürlerinin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim faaliyetlerinin karşılaştırılmasına yönelik nitel bir araştırma: Erzurum ili ve Michigan eyaleti örneği
Ada Ş. (Danışman)
E.GÜMÜŞ(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Okul müdürleri ve müdür yardımcıları ile eğitim denetmenlerinin bazı değişkenlere göre sosyotropik ve otonomik kişilik özellikleri (Erzincan il örneği)
Ada Ş. (Danışman)
F.KAYALAR(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Etkili sınıf yönetimi oluşturmada sınıf öğretmenlerinin yeni rollerinin incelenmesi
Ada Ş. (Danışman)
M.HANİFİ(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Sosyal ve entellektüel sermayenin ilköğretim ile ortaöğretim okullarında kullanılma düzeylerinin okul yöneticilerinin görüşleri doğrultusunda incelenmesi
Ada Ş. (Danışman)
C.ŞAHİN(Öğrenci), Doktora, 2011 -
İlköğretim okul yöneticilerinin uyguladıkları yönetim biçimlerine ilişkin algıları ve velilere göre okul yöneticilerinin yönetim becerilerinin değerlendirilmesi
Ada Ş. (Danışman)
M.TEYFUR(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Milli eğitim örgütündeki yönetici, müfettiş ve öğretmen görüşlerine göre okul yönetiminin sorunları: Ağrı ve Erzurum illeri örneği
Ada Ş. (Danışman)
İ.NURİ(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Sınıf içi disiplin sorunları ile ana baba tutumları arasındaki ilişki
Ada Ş. (Danışman)
İ.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Özel öğretim kurumlarındaki yöneticilerin yönetsel yaklaşımlarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Ada Ş. (Danışman)
M.KARABACAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Örgütsel zekanın geliştirilmesine ilişkin yapılan bir çalıştayın örgütsel zeka düzeyinin geliştirilmesine etkisi
Ada Ş. (Danışman)
R.ÇAKIR(Öğrenci), Doktora, 2008 -
Değişim sürecinde ilköğretim okullarının etkili okul özelliklerine sahip olma düzeyleri (Erzurum ili örneği)
Ada Ş. (Danışman)
D.AKAN(Öğrenci), Doktora, 2007 -
Bilgi ve iletişim teknolojisi dersinin, öğretim programındaki amaçlarına ulaşma düzeylerinin öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi(Kars,Ardahan,Iğdır illeri örneği)
Ada Ş. (Danışman)
G.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Avrupa Birliği yolunda yeni okul, okul yöneticilerinin karar verme süreci
Ada Ş. (Danışman)
R.KÜÇÜKALİ(Öğrenci), Doktora, 2006 -
İşbirliğine dayalı öğrenme ile modüler öğretim yönteminin birlikte uygulanmasının öğrencilerin akademik başarısına etkisi
Ada Ş. (Danışman)
H.HÜSEYİN(Öğrenci), Doktora, 2005 -
İlköğretim okullarında velilerin öğretmen ve yöneticilerden beklentileri (Erzurum il merkezi örneği)
Ada Ş. (Danışman)
B.SERHAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005
