Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ
-
2016 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ
-
2015 - 2016 Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2000 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
1999 - 2000 Dekan Yardımcısı
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
-
1984 - 1986 Eğitim uzmanlığı
Milli Eğitim Bakanlığı
-
1982 - 1984 Matematik Öğretmenliği
Milli Eğitim Bakanlığı
Verdiği Dersler
-
Lisans EĞİTİME GİRİŞ
-
Yüksek Lisans Eğitim Örgütlerinde İnsan Kaynaklarının Yönetimi
-
Yüksek Lisans Örgütsel Çatışma ve Çözüm Yolları
-
Lisans SINIF YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans Eğitim Ekonomisi ve Planlaması
-
Lisans TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans EĞİTİM YÖNETİMİNDE KURAM ve YAKLAŞIMLAR
-
Yüksek Lisans EĞİTİMDE STRATEJİK PLANLAMA
-
Yüksek Lisans Eğitim Sistemlerinin Yönetsel Sorunları
Yönetilen Tezler
-
Resmi ve özel ortaokullarda hesap verebilirliğe ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri: Bursa ili örneği
ADA Ş. (Danışman)
-
İlkokul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynaklarının yöneticilerin demografik özellikleri açısından incelenmesi
ADA Ş. (Danışman)
-
Üniversite yöneticilerinin ruhsal zekâ ve duygusal zekâ ile dönüşümcü liderlik davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ada Ş. (Danışman)
S.MANAFZADEHTABRIZ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Ortaokullarda yönetici ve öğretmenlerin stratejik planlama algıları ve stratejik planlama uygulamalarının değerlendirilmesi: Bursa ili örneği
Ada Ş. (Danışman)
B.MEMİŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri ile karar verme süreci arasındaki ilişki (Kars örneği)
Ada Ş. (Danışman)
Z.GÖNEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlkokullarda yönetici ve öğretmenlerin stratejik planlama algıları ve stratejik yönetim uygulamalarında karşılaşılan sorunlar: Erzurum örneği
Ada Ş. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Okul yöneticilerinin veli katılım çalışmalarını örgütleme becerilerinin incelenmesi
Ada Ş. (Danışman)
C.ALBEZ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Ortaokul öğretmenlerinin algılarına göre okul yöneticilerinin değişim yönetimi yeterlilikleri ile örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişki
Ada Ş. (Danışman)
G.TUTİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Okul yöneticilerinin kişilik ve denetim odağı özelliklerinin öğretmenlerin iş doyumu ve okul etkililiği açısından incelenmesi
Ada Ş. (Danışman)
İ.YILDIRIM(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Yatılı bölge ortaokullarında görev yapan öğretmenlerin yalnızlık düzeyleri ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Erzurum il örneği
Ada Ş. (Danışman)
Ö.TANRISEVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlkokul ve orta okullarda yapılan denetimin okul başarısı ve gelişimine ilişkin yönetici ve öğretmen algılarının incelenmesi
Ada Ş. (Danışman)
M.HASAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlköğretim ikinci kademe (6, 7 ve 8. sınıflar) beden eğitimi derslerinde öğrencilerde görülen istenmeyen davranışlar ve öğretmenlerin yaklaşımlarının değerlendirilmesi
Ada Ş. (Danışman)
A.DOĞAR(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Okul müdürleri ve müdür yardımcıları ile eğitim denetmenlerinin bazı değişkenlere göre sosyotropik ve otonomik kişilik özellikleri (Erzincan il örneği)
Ada Ş. (Danışman)
F.KAYALAR(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri ilköğretim kurumları müdürlerinin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim faaliyetlerinin karşılaştırılmasına yönelik nitel bir araştırma: Erzurum ili ve Michigan eyaleti örneği
Ada Ş. (Danışman)
E.GÜMÜŞ(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Milli eğitim örgütündeki yönetici, müfettiş ve öğretmen görüşlerine göre okul yönetiminin sorunları: Ağrı ve Erzurum illeri örneği
Ada Ş. (Danışman)
İ.NURİ(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Sosyal ve entellektüel sermayenin ilköğretim ile ortaöğretim okullarında kullanılma düzeylerinin okul yöneticilerinin görüşleri doğrultusunda incelenmesi
Ada Ş. (Danışman)
C.ŞAHİN(Öğrenci), Doktora, 2011 -
İlköğretim okul yöneticilerinin uyguladıkları yönetim biçimlerine ilişkin algıları ve velilere göre okul yöneticilerinin yönetim becerilerinin değerlendirilmesi
Ada Ş. (Danışman)
M.TEYFUR(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Etkili sınıf yönetimi oluşturmada sınıf öğretmenlerinin yeni rollerinin incelenmesi
Ada Ş. (Danışman)
M.HANİFİ(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Sınıf içi disiplin sorunları ile ana baba tutumları arasındaki ilişki
Ada Ş. (Danışman)
İ.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Özel öğretim kurumlarındaki yöneticilerin yönetsel yaklaşımlarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Ada Ş. (Danışman)
M.KARABACAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Örgütsel zekanın geliştirilmesine ilişkin yapılan bir çalıştayın örgütsel zeka düzeyinin geliştirilmesine etkisi
Ada Ş. (Danışman)
R.ÇAKIR(Öğrenci), Doktora, 2008 -
Değişim sürecinde ilköğretim okullarının etkili okul özelliklerine sahip olma düzeyleri (Erzurum ili örneği)
Ada Ş. (Danışman)
D.AKAN(Öğrenci), Doktora, 2007 -
Bilgi ve iletişim teknolojisi dersinin, öğretim programındaki amaçlarına ulaşma düzeylerinin öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi(Kars,Ardahan,Iğdır illeri örneği)
Ada Ş. (Danışman)
G.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Avrupa Birliği yolunda yeni okul, okul yöneticilerinin karar verme süreci
Ada Ş. (Danışman)
R.KÜÇÜKALİ(Öğrenci), Doktora, 2006 -
İşbirliğine dayalı öğrenme ile modüler öğretim yönteminin birlikte uygulanmasının öğrencilerin akademik başarısına etkisi
Ada Ş. (Danışman)
H.HÜSEYİN(Öğrenci), Doktora, 2005 -
İlköğretim okullarında velilerin öğretmen ve yöneticilerden beklentileri (Erzurum il merkezi örneği)
Ada Ş. (Danışman)
B.SERHAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005