Yayınlar & Eserler

Makaleler 32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (21)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. MESLEKİ EĞİTİMDE PROJE TABANLI ÖĞRENME VE STEM: LİTERATÜR TARAMA

14th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Konya, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2025, ss.398, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Kodlama ile Fen Eğitiminin Otistik Öğrencilerin Fen Başarısına Etkisi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 Eylül - 07 Temmuz 2024, ss.293-294, (Özet Bildiri)

3. Dijital Öykü Atölyesinin Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Becerileri ve Öğrenci Başarılarına Etkisi

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

4. Uzaktan Eğitim Sürecinde Lise Öğrencilerinin Fen Bilgisi Derslerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

The 13th International Scientific Research Congress, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Mart 2022, ss.69-70, (Özet Bildiri)

5. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji ve Kaynakları Hakkındaki Bilgileri

7. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi'nde (UKEK 2021), Nevşehir, Türkiye, 24 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

6. 8. Sınıf basınç konusunda stem öğretme - öğrenme modelinin uygulanmasının öğrenci başarısına ve girişimcilik becerisine etkisinin araştırılması

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi 2021, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.159, (Özet Bildiri)

7. Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının denklemleri anlama düzeylerinin belirlenmesi

UFBMEK 2018 13.Ulusal Matematik Eğitimi ve Fen Bilimleri Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

8. Investigation of Engineering Design Skills of High School Students: Electromagnet Example

International Conference onScience, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.376-377, (Özet Bildiri)

9. Öğretmen Adaylarının Fizik/Kimya Derslerinin Öğretiminde Materyal Tasarlamaya Yönelik Öz Değerlendirmeleri

International Conference onScience, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019, ss.655-656, (Özet Bildiri)

10. A key Concept in our Lives: Tribology

” Globets: An International Conference On Education, Technology And Science, 6 - 09 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

11. Investigation of STEM Competencies of Teacher Candidates

10. World Conference on Educational Sciences, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

12. Examining of the non-routine problem-solving skills of prospective science teachers as part of the understand the problem and the solution plan

9 th World Conference on Educational Sciences, Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, cilt.9, ss.425-430, (Özet Bildiri)

13. DETERMINATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS’xx VIEWS ON ELECTRONIC WASTE POLLUTION(Lise Öğrencilerinin Elektronik Atık Kirliliği Konusundaki Görüşlerinin Belirlenmesi)

26th International Conference on Educational Sciences ICES-UEBK 2017, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1599-1600, (Özet Bildiri)

14. Pre Service Science Teachers construction and interpretations of Graphs

ISNITE 2016, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

15. Ortaokul Öğrencilerinin Deney Yapma Bilgi Ve Becerilerinin İncelenmesi

WCES 2016, Madrit, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

16. Determination of Science Teacher Candidates' Views on Electronic waste Pollution

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.261-268, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

17. The Effect Of Project Based Learning On Students' Science Success

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.537-541, (Tam Metin Bildiri) identifier

18. Yedinci sınıf öğrencilerinin çözünme olayı hakkındaki görüşleri ve kavram yanılgılarına yönelik bir çalışma

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.3, ss.1681-1693, (Tam Metin Bildiri)

20. İlköğretim okulu 1 kademe öğrencilerinin matematiksel dünyası ve matematik bilgileri kullanma becerileri

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2000, ss.100, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Determınatıon of Scıence Teacher Candıdates’ Levels of Interpretatıon of Graphıcal Instruments: an Example of Projectıle Motıon

Current Research in Education - 2022, ONUR HAZAL,HALİL TAŞ, Editör, GECE PUBLISHING, Ankara, ss.1-15, 2022

2. CONTEXT-BASED PROBLEM-CONSTRUCTING SKILLS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES

Current Research in Education, Onur Zahal, Halil Taş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.16-24, 2022

3. DETERMINATION OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES' LEVELS OF INTERPRETATION OF GRAPHICAL INSTRUMENTS: AN EXAMPLE OF PROJECTILE MOTION

Current Research in Education - 2022, Onur Zahal, Halil Taş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.1-15, 2022

4. Science Teachers’ Perspective on Metal-Nonmetallic Concept: A Qualitative Study

Recent Researches in Education, Recep Efe, Irina Koleva and Emin Atasoy, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Cambridge, ss.593-601, 2018

5. Investigation of Experimentation Knowledge and Skills ofSecondary School Students

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe,Irina Koleva,Emin Atasoy,Violeta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESSSOFIA  2017ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESSSOFIA  2017, Sofya, ss.305-311, 2017

6. Owerview of the experimentation procedures and reflections on science education

Devolopments in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.652-664, 2016

7. Determining Knowledge Level of Pre-Service Teachers on Nanoscience and Nanotechnology

Education and Science in a Globalizing World a case study of Turkey, Ilia Christov, Recep Efe, Emin Atasoy, Editör, Paradigma, Sofya, ss.288-297, 2012
Metrikler

Yayın

60

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

22

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

69

Proje

1

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları