Academic Titles
-
2020 - Continues Professor
Bursa Uludağ University, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2015 - 2020 Associate Professor
Bursa Uludağ University, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
2013 - 2015 Assistant Professor
Bursa Uludağ University, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
2011 - 2013 Research Assistant PhD
Bursa Uludağ University, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
Managerial Experience
-
2018 - 2020 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ University, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2016 - 2018 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ University, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2016 - 2016 Matematik Öğretimi Çalıştayı, Düzenleme Kurulu Üyeliği
Necmettin Erbakan University, Ahmet Keleşoğlu Faculty Of Educatıon, Department Of Secondary School Scıence And Mathematıcs Branch Educatıon
Non Academic Experience
-
2018 - 2018 Matematik Dersinde Başarıyı Arttırma Çalıştayı
Ministry, Ministry of Education
-
2015 - 2015 Psychology of Mathematics Education North American Chapter (PMENA-37), Submission Reviewer, Michigan State University
Professional Organization, Bursa Uludağ University, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2015 - 2015 "Bu Benim Eserim" Ortaokul Öğrencilerine Yönelik X. Matematik ve Fen Bilimleri Proje Yarışması, Bölge Kurulu Matematik Dalı Jüri Üyeliği
Ministry, Ministry of Education
-
2013 - 2013 İkinci Ulusal Çocuk Kongresi, Bilim Kurulu Üyeliği
National Education Directorate, Bursa Uludağ University, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2013 - 2013 İkinci Ulusal Çocuk Kongresi, Oturum Başkanlığı
National Education Directorate, Bursa Uludağ University, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2013 - 2013 Milli Eğitim Müdürlüğü Bilim Şenliği, İlköğretim Matematik Dalı Jüri Üyeliği
National Education Directorate, Bursa Uludağ University, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
Courses
-
Undergraduate Basic Mathematics in Primary School
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması II (Okul Öncesi Öğretmenliği-II.öğretim-Bahar)
-
Undergraduate Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım (Sınıf Öğrt-II.grup-Bahar)
-
Undergraduate Matematiksel Düşünme (Fen Bilgisi Öğrt-Güz dönemi)
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması II (2. grup-sınıf Öğrt-Bahar)
-
Doctorate Matematikte Alan Araştırmaları (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Bahar)
-
Undergraduate Temel Matematik I (Sınıf Öğrt B grubu-Bahar)
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması I (Sınıf Öğrt. II. Grup-Güz dönemi)
-
Undergraduate Okul Deneyimi (Sınıf Öğrt-Güz dönemi)
-
Doctorate Tez Danışmanlığı (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Bahar)
-
Undergraduate Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt.-II. Öğretim-Bahar)
-
Doctorate Seminer (Temel Eğitim-Sınıf eğitimi-Bahar)
-
Doctorate Tez Danışmanlığı (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi-Matematik Eğitimi-Güz dönemi)
-
Undergraduate Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım (Sınıf Öğrt-1.grup-Bahar)
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması I (Sınıf Öğrt-A-Güz dönemi)
-
Doctorate Tez Danışmanlığı (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Güz dönemi)
-
Undergraduate Temel Matematik II (Sınıf Öğrt. B-Bahar)
-
Undergraduate Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt. I. Öğretim-Bahar)
-
Undergraduate Okul Öncesinde Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt.-I.grup-Bahar)
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması II (Sınıf Öğretmenliği-Bahar)
-
Undergraduate Temel Matematik I (Sınıf Öğrt. A grubu-Bahar)
-
Undergraduate İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğrt I.Grup-Güz dönemi)
-
Postgraduate Tez Danışmanlığı II (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Güz dönemi)
-
Doctorate Matematik Eğitiminde Ders Tasarımı (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Güz dönemi)
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması I (Sınıf Öğrt-B-Güz dönemi)
-
Undergraduate Okul Deneyimi (Sınıf Öğrt.-Güz dönemi)
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması I (Sınıf Öğrt. I. Grup-Güz dönemi)
-
Undergraduate Okul Öncesinde Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt-II.öğretim-Bahar)
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması II (Sınıf Öğrt-Bahar)
-
Postgraduate Tez Danışmanlığı (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi-Matematik Eğitimi-Bahar)
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması II (Okul Öncesi Öğrt-Bahar)
-
Undergraduate İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğrt. II. Grup-Güz dönemi)
-
Undergraduate Temel Matematik II (Sınıf Öğrt. A-Bahar)
-
Undergraduate Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt.-Bahar-II. Öğretim)
-
Undergraduate Okul Deneyimi I (İlk. Matematik Öğrt.-Bahar)
-
Undergraduate Analytic Geometry I
-
Undergraduate Temel Matematik II (Sınıf Öğrt. A grubu-Bahar)
-
Undergraduate Okul Deneyimi II (İlk. Matematik Öğrt.-Bahar)
-
Doctorate Seminer (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi-Matematik Eğitimi-Bahar)
-
Undergraduate Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt.-Bahar-I. Öğretim)
-
Undergraduate Temel Matematik II (Sınıf Öğrt. B Grubu-Bahar)
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması (Sınıf Öğrt.-1. grup-Bahar)
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması (Sınıf Öğrt.-2. grup-Bahar)
-
Undergraduate İstatistik (İlk.Fen Bilgisi Öğrt-Güz)
-
Undergraduate Okul Deneyimi (ilk. Matematik Öğrt.-Güz)
-
Postgraduate Seminer (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi-Matematik Eğitimi-Bahar)
-
Undergraduate Muhakeme ve İspat Yöntemleri (İlk. Matematik Öğrt.-Seçmeli-Güz)
Advising Theses
-
The effect of teaching rational numbers with a differentiated teaching method on the academic achievement and math anxiety of seventh grade students who have different learning styles
SEZGİN MEMNUN D. (Advisor)
-
Yedinci sınıf öğrencilerine verilen üstbiliş destekli problem çözme öğretiminin problem çözme başarısı ve üstbiliş becerilerine etkisi
Sezgin Memnun D. (Advisor)
S.ARSUK(Student), Postgraduate, 2019 -
Examining the differences between routine and non-routine problem solving skills of middle school students who have different metacognitive skills
SEZGİN MEMNUN D. (Advisor)
-
Effect of teaching of algebraic verbal problems on the development of eighth grade students’ metacognitive skills
Sezgin Memnun D. (Advisor)
-
Farklı öğrenme stillerine sahip olan dokuzuncu sınıf öğrencilerinin problem çözme becerileri arasındaki farklılıkların incelenmesi
Cihangir A.(Advisor), Sezgin Memnun D. (Advisor)
M.SAHİLLİOĞULLARI(Student), Postgraduate, 2019 -
Matematik problemi çözme stratejileri öğretiminin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin yaratıcılık düzeylerinin gelişimine etkisi
Sezgin Memnun D. (Advisor)
Y.KAVGACI(Student), Postgraduate, 2016