Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2015 - 2020 Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
2013 - 2015 Dr. Öğr. Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
2011 - 2013 Araştırma Görevlisi Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
Yönetimsel Görevler
-
2024 - Devam Ediyor Rektörlük Akademik Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2023 - Devam Ediyor Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2023 - Devam Ediyor Birime Bağlı Komisyon/Kurul Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2021 - 2023 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2020 - 2021 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2018 - 2020 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2016 - 2018 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2016 - 2016 Matematik Öğretimi Çalıştayı, Düzenleme Kurulu Üyeliği
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2018 - 2018 Matematik Dersinde Başarıyı Arttırma Çalıştayı
Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı
-
2015 - 2015 Psychology of Mathematics Education North American Chapter (PMENA-37), Submission Reviewer, Michigan State University
Meslek Organizasyonu, Bursa Uludağ Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2015 - 2015 "Bu Benim Eserim" Ortaokul Öğrencilerine Yönelik X. Matematik ve Fen Bilimleri Proje Yarışması, Bölge Kurulu Matematik Dalı Jüri Üyeliği
Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı
-
2013 - 2013 İkinci Ulusal Çocuk Kongresi, Bilim Kurulu Üyeliği
Milli Eğitim Müdürlüğü, Bursa Uludağ Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2013 - 2013 İkinci Ulusal Çocuk Kongresi, Oturum Başkanlığı
Milli Eğitim Müdürlüğü, Bursa Uludağ Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2013 - 2013 Milli Eğitim Müdürlüğü Bilim Şenliği, İlköğretim Matematik Dalı Jüri Üyeliği
Milli Eğitim Müdürlüğü, Bursa Uludağ Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2001 - 2002 Matematik Öğretmeni
Bursa Osmangazi Yusuf Köstem İlköğretim Okulu
-
2001 - 2001 Matematik Öğretmeni
Bursa Sinanbey İlköğretim Okulu
Verdiği Dersler
-
Doktora uzmanlık alan
-
Lisans istatistik
-
Lisans Matematik öğretim programları
-
Yüksek Lisans uzmanlık alan
-
Yüksek Lisans uzmanlık alan
-
Doktora uzmanlık alan
-
Doktora matematiksel düşünme ve gelişimi
-
Lisans Cebir Öğretimi
-
Lisans sayıların öğretimi
-
Doktora Cebirsel düşünme ve gelişimi
-
Lisans İlkokulda Temel Matematik
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması II (Okul Öncesi Öğretmenliği-II.öğretim-Bahar)
-
Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım (Sınıf Öğrt-II.grup-Bahar)
-
Lisans Matematiksel Düşünme (Fen Bilgisi Öğrt-Güz dönemi)
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması II (2. grup-sınıf Öğrt-Bahar)
-
Doktora Matematikte Alan Araştırmaları (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Bahar)
-
Lisans Temel Matematik I (Sınıf Öğrt B grubu-Bahar)
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I (Sınıf Öğrt. II. Grup-Güz dönemi)
-
Lisans Okul Deneyimi (Sınıf Öğrt-Güz dönemi)
-
Doktora Tez Danışmanlığı (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Bahar)
-
Lisans Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt.-II. Öğretim-Bahar)
-
Doktora Seminer (Temel Eğitim-Sınıf eğitimi-Bahar)
-
Doktora Tez Danışmanlığı (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi-Matematik Eğitimi-Güz dönemi)
-
Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım (Sınıf Öğrt-1.grup-Bahar)
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I (Sınıf Öğrt-A-Güz dönemi)
-
Doktora Tez Danışmanlığı (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Güz dönemi)
-
Lisans Temel Matematik II (Sınıf Öğrt. B-Bahar)
-
Lisans Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt. I. Öğretim-Bahar)
-
Lisans Okul Öncesinde Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt.-I.grup-Bahar)
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması II (Sınıf Öğretmenliği-Bahar)
-
Lisans Temel Matematik I (Sınıf Öğrt. A grubu-Bahar)
-
Lisans İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğrt I.Grup-Güz dönemi)
-
Yüksek Lisans Tez Danışmanlığı II (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Güz dönemi)
-
Doktora Matematik Eğitiminde Ders Tasarımı (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Güz dönemi)
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I (Sınıf Öğrt-B-Güz dönemi)
-
Lisans Okul Deneyimi (Sınıf Öğrt.-Güz dönemi)
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I (Sınıf Öğrt. I. Grup-Güz dönemi)
-
Lisans Okul Öncesinde Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt-II.öğretim-Bahar)
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması II (Sınıf Öğrt-Bahar)
-
Yüksek Lisans Tez Danışmanlığı (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi-Matematik Eğitimi-Bahar)
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması II (Okul Öncesi Öğrt-Bahar)
-
Lisans İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğrt. II. Grup-Güz dönemi)
-
Lisans Temel Matematik II (Sınıf Öğrt. A-Bahar)
-
Lisans Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt.-Bahar-II. Öğretim)
-
Lisans Okul Deneyimi I (İlk. Matematik Öğrt.-Bahar)
-
Lisans Analitik Geometri I
-
Lisans Temel Matematik II (Sınıf Öğrt. A grubu-Bahar)
-
Lisans Okul Deneyimi II (İlk. Matematik Öğrt.-Bahar)
-
Doktora Seminer (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi-Matematik Eğitimi-Bahar)
-
Lisans Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt.-Bahar-I. Öğretim)
-
Lisans Temel Matematik II (Sınıf Öğrt. B Grubu-Bahar)
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması (Sınıf Öğrt.-1. grup-Bahar)
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması (Sınıf Öğrt.-2. grup-Bahar)
-
Lisans İstatistik (İlk.Fen Bilgisi Öğrt-Güz)
-
Lisans Okul Deneyimi (ilk. Matematik Öğrt.-Güz)
-
Yüksek Lisans Seminer (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi-Matematik Eğitimi-Bahar)
-
Lisans Muhakeme ve İspat Yöntemleri (İlk. Matematik Öğrt.-Seçmeli-Güz)
Yönetilen Tezler
-
Rasyonel sayılar konusunun farklılaştırılmış öğretim yöntemi ile öğretiminin farklı öğrenme stillerine sahip olan yedinci sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve matematik kaygılarına etkisi
SEZGİN MEMNUN D. (Danışman)
-
Yedinci sınıf öğrencilerine verilen üstbiliş destekli problem çözme öğretiminin problem çözme başarısı ve üstbiliş becerilerine etkisi
Sezgin Memnun D. (Danışman)
S.ARSUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yedinci sınıf öğrencilerine verilen üstbiliş destekli problem çözme öğretiminin problem çözme başarısı ve üstbiliş becerilere etkisi
SEZGİN MEMNUN D. (Danışman)
-
Cebirsel sözel problemler konusundaki öğretimin sekizinci sınıf öğrencilerinin üstbiliş becerilerinin gelişimine etkisi
Sezgin Memnun D. (Danışman)
-
Farklı öğrenme stillerine sahip olan dokuzuncu sınıf öğrencilerinin problem çözme becerileri arasındaki farklılıkların incelenmesi
Cihangir A.(Danışman), Sezgin Memnun D. (Danışman)
M.SAHİLLİOĞULLARI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Matematik problemi çözme stratejileri öğretiminin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin yaratıcılık düzeylerinin gelişimine etkisi
Sezgin Memnun D. (Danışman)
Y.KAVGACI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016