-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2015 - 2020 Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
2013 - 2015 Dr. Öğr. Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
2011 - 2013 Araştırma Görevlisi Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
2024 - Devam Ediyor Rektörlük Akademik Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2023 - Devam Ediyor Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2023 - Devam Ediyor Birime Bağlı Komisyon/Kurul Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2021 - 2023 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2020 - 2021 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2018 - 2020 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2016 - 2018 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2016 - 2016 Matematik Öğretimi Çalıştayı, Düzenleme Kurulu Üyeliği
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü
-
2018 - 2018 Matematik Dersinde Başarıyı Arttırma Çalıştayı
Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı, Matematik Dersinde Başarıyı Arttırma Çalıştayı
-
2015 - 2015 Psychology of Mathematics Education North American Chapter (PMENA-37), Submission Reviewer, Michigan State University
Meslek Organizasyonu, Bursa Uludağ Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Psychology of Mathematics Education North American Chapter (PMENA-37), Submission Reviewer, Michigan State University
-
2015 - 2015 "Bu Benim Eserim" Ortaokul Öğrencilerine Yönelik X. Matematik ve Fen Bilimleri Proje Yarışması, Bölge Kurulu Matematik Dalı Jüri Üyeliği
Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı, "Bu Benim Eserim" Ortaokul Öğrencilerine Yönelik X. Matematik ve Fen Bilimleri Proje Yarışması, Bölge Kurulu Matematik Dalı Jüri Üyeliği
-
2013 - 2013 İkinci Ulusal Çocuk Kongresi, Bilim Kurulu Üyeliği
Milli Eğitim Müdürlüğü, Bursa Uludağ Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, İkinci Ulusal Çocuk Kongresi, Bilim Kurulu Üyeliği
-
2013 - 2013 İkinci Ulusal Çocuk Kongresi, Oturum Başkanlığı
Milli Eğitim Müdürlüğü, Bursa Uludağ Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, İkinci Ulusal Çocuk Kongresi, Oturum Başkanlığı
-
2013 - 2013 Milli Eğitim Müdürlüğü Bilim Şenliği, İlköğretim Matematik Dalı Jüri Üyeliği
Milli Eğitim Müdürlüğü, Bursa Uludağ Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Milli Eğitim Müdürlüğü Bilim Şenliği, İlköğretim Matematik Dalı Jüri Üyeliği
-
2001 - 2002 Matematik Öğretmeni
Bursa Osmangazi Yusuf Köstem İlköğretim Okulu, Matematik Öğretmeni
-
2001 - 2001 Matematik Öğretmeni
Bursa Sinanbey İlköğretim Okulu, Matematik Öğretmeni
-
Doktora
uzmanlık alan
uzmanlık alan
matematiksel düşünme ve gelişimi
Cebirsel düşünme ve gelişimi
Matematikte Alan Araştırmaları (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Bahar)
Tez Danışmanlığı (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Bahar)
Seminer (Temel Eğitim-Sınıf eğitimi-Bahar)
Tez Danışmanlığı (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi-Matematik Eğitimi-Güz dönemi)
Tez Danışmanlığı (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Güz dönemi)
Matematik Eğitiminde Ders Tasarımı (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Güz dönemi)
Seminer (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi-Matematik Eğitimi-Bahar)
-
Yüksek Lisans
uzmanlık alan
uzmanlık alan
Tez Danışmanlığı II (Temel Eğitim-Sınıf Eğitimi-Güz dönemi)
Tez Danışmanlığı (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi-Matematik Eğitimi-Bahar)
Seminer (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi-Matematik Eğitimi-Bahar)
-
Lisans
istatistik
Matematik öğretim programları
Cebir Öğretimi
sayıların öğretimi
İlkokulda Temel Matematik
Öğretmenlik Uygulaması II (Okul Öncesi Öğretmenliği-II.öğretim-Bahar)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım (Sınıf Öğrt-II.grup-Bahar)
Matematiksel Düşünme (Fen Bilgisi Öğrt-Güz dönemi)
Öğretmenlik Uygulaması II (2. grup-sınıf Öğrt-Bahar)
Temel Matematik I (Sınıf Öğrt B grubu-Bahar)
Öğretmenlik Uygulaması I (Sınıf Öğrt. II. Grup-Güz dönemi)
Okul Deneyimi (Sınıf Öğrt-Güz dönemi)
Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt.-II. Öğretim-Bahar)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım (Sınıf Öğrt-1.grup-Bahar)
Öğretmenlik Uygulaması I (Sınıf Öğrt-A-Güz dönemi)
Temel Matematik II (Sınıf Öğrt. B-Bahar)
Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt. I. Öğretim-Bahar)
Okul Öncesinde Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt.-I.grup-Bahar)
Öğretmenlik Uygulaması II (Sınıf Öğretmenliği-Bahar)
Temel Matematik I (Sınıf Öğrt. A grubu-Bahar)
İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğrt I.Grup-Güz dönemi)
Öğretmenlik Uygulaması I (Sınıf Öğrt-B-Güz dönemi)
Okul Deneyimi (Sınıf Öğrt.-Güz dönemi)
Öğretmenlik Uygulaması I (Sınıf Öğrt. I. Grup-Güz dönemi)
Okul Öncesinde Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt-II.öğretim-Bahar)
Öğretmenlik Uygulaması II (Sınıf Öğrt-Bahar)
Öğretmenlik Uygulaması II (Okul Öncesi Öğrt-Bahar)
İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğrt. II. Grup-Güz dönemi)
Temel Matematik II (Sınıf Öğrt. A-Bahar)
Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt.-Bahar-II. Öğretim)
Okul Deneyimi I (İlk. Matematik Öğrt.-Bahar)
Analitik Geometri I
Temel Matematik II (Sınıf Öğrt. A grubu-Bahar)
Okul Deneyimi II (İlk. Matematik Öğrt.-Bahar)
Matematik Eğitimi (Okul Öncesi Öğrt.-Bahar-I. Öğretim)
Temel Matematik II (Sınıf Öğrt. B Grubu-Bahar)
Öğretmenlik Uygulaması (Sınıf Öğrt.-1. grup-Bahar)
Öğretmenlik Uygulaması (Sınıf Öğrt.-2. grup-Bahar)
İstatistik (İlk.Fen Bilgisi Öğrt-Güz)
Okul Deneyimi (ilk. Matematik Öğrt.-Güz)
Muhakeme ve İspat Yöntemleri (İlk. Matematik Öğrt.-Seçmeli-Güz)
-
Rasyonel sayılar konusunun farklılaştırılmış öğretim yöntemi ile öğretiminin farklı öğrenme stillerine sahip olan yedinci sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve matematik kaygılarına etkisi
SEZGİN MEMNUN D. (Danışman)
-
Yedinci sınıf öğrencilerine verilen üstbiliş destekli problem çözme öğretiminin problem çözme başarısı ve üstbiliş becerilerine etkisi
Sezgin Memnun D. (Danışman)
S.ARSUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yedinci sınıf öğrencilerine verilen üstbiliş destekli problem çözme öğretiminin problem çözme başarısı ve üstbiliş becerilere etkisi
SEZGİN MEMNUN D. (Danışman)
-
Cebirsel sözel problemler konusundaki öğretimin sekizinci sınıf öğrencilerinin üstbiliş becerilerinin gelişimine etkisi
Sezgin Memnun D. (Danışman)
-
Farklı öğrenme stillerine sahip olan dokuzuncu sınıf öğrencilerinin problem çözme becerileri arasındaki farklılıkların incelenmesi
Cihangir A.(Danışman), Sezgin Memnun D. (Danışman)
M.SAHİLLİOĞULLARI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Matematik problemi çözme stratejileri öğretiminin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin yaratıcılık düzeylerinin gelişimine etkisi
Sezgin Memnun D. (Danışman)
Y.KAVGACI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016