Prof. Dr. MUSTAFA AKILLI


EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

Sınıf Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Öğretmen Eğitimi

E-posta: akilli@uludag.edu.tr
İş Telefonu: +90 224 294 0983
Fax Telefonu: +90 224 294 0983
Web: https://avesis.uludag.edu.tr/akilli
Posta Adresi: Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, A / Blok, 209, Görükle Yerleşkesi, Nilüfer / BURSA

Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

25

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

30

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

75

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

119

Proje

4

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2007 - 2011

2007 - 2011

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), Türkiye

2004 - 2007

2004 - 2007

Yüksek Lisans

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

2000 - 2004

2000 - 2004

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2011

2011

Doktora

Fen bilgisi eğitimi 2. sınıf öğrencilerine "atomun yapısı" konusunun 3d bilgisayar modelleri yardımıyla öğretimi

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı

2007

2007

Yüksek Lisans

Öz değerlendirme ve akran değerlendirmesi yöntemlerinin öğretmen eğitimine etkisi

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Araştırma Alanları

Eğitim

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

2016 - 2019

2016 - 2019

Yrd. Doç. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

2012 - 2016

2012 - 2016

Yrd. Doç. Dr.

Düzce Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2005 - 2011

2005 - 2011

Araştırma Görevlisi

Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2016 - 2016

2016 - 2016

Dekan Yardımcısı

Düzce Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2014 - 2015

2014 - 2015

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Düzce Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I

FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI I

OKUL DENEYİMİ

Çevre Eğtimi

Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları II

Makaleler

Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (4)
Scopus (9)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (7)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ekolojik Kimliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Güney E., Koşar B., Akıllı M.

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2024, ss.548-549, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Koşar B., Güney E., Akıllı M.

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2024, ss.546-547, (Özet Bildiri)

2022

2022

3. Biyomimikri ve Uygulama Örnekleri

Koşar B., Akıllı M.

IGSCONG'22, Bursa, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Prospective Teachers’ Perceptions And Attitudes On Renewable Energy: Modelling The Relations Between Sub-factors with SEM

AKILLI M., GENÇ M.

International Confefence on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

5. The Impact of Micro-Teaching Practices

GENÇ M., AKILLI M.

International Confefence on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Prospective Teachers’ Opinions About Micro-Teaching Applications on Science and Technology Course

GENÇ M., AKILLI M.

1st International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. SCIENCE EDUCATION IN ICQH (INTERNATIONAL CONFERENCE ON QUALITY IN HIGHER EDUCATION):CONTENT ANALYSIS OF PAPERS

AKILLI M., GENÇ M.

International Conference on Quality in Higher Education, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. DETERMINATION OF UNIVERSITY STUDENTS’ PERCEPTIONS OF RENEWABLE ENERGY

GENÇ M., AKILLI M.

International Conference on Quality in Higher Education, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

9. The Investigation of Pre-Service Science Teachers’ Self-Efficacy Toward Technological Pedagogical Content Knowledge

GENÇ M., AKILLI M.

International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.3, ss.775-780, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

10. Modelling the Effects of Selected Affective Factors on Learning Strategies and Classroom Activities

AKILLI M., GENÇ M.

International Confefence on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.2, ss.765, (Özet Bildiri)

2016

2016

11. The Investigation of The Preservice Elementary Teachers’ Attitudes Towards Environment in The Context Of Environmental Education Course

AKILLI M.

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

12. Atom Modelleri Konusunun Öğretiminde Kullanılan Üç Boyutlu Modellerin Akademik Başarıya Etkisi

AKILLI M.

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

13. 3D Bilgisayar Modellerinin Öğrencilerin Atom Modelleri Konusundaki Zihinsel Modellerinin Gelişimine Etkisi

AKILLI M.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

14. The Examination of Science Teacher Special Field Competencies Regarding to Science Teacher Education Programme

AKILLI M.

Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches (PAEDEIA) International Symposium, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

15. Türkiye de Kimya Eğitimi Araştırmalarının Gelişimi ve Uluslararası Çalışmalar İle Karşılaştırılması

SÖZBİLİR M., AKILLI M., YAŞAR M. D., KUTU H.

XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

16. Trends and Issues in Chemistry Education Research Paper Published Internationally

SÖZBİLİR M., AKILLI M., YAŞAR M. D., KUTU H.

The 23rd IUPAC International Conference on Chemistry Education, Toronto, Kanada, 13 - 18 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

2012

2012

17. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ’NİN ARTVİN’E ETKİLERİ VE ŞEHRİN ÜNİVERSİTEYİ ALGILAYIŞI

SÖZBİLİR M., DEMİREL F., AKILLI M., OZAN C.

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

18. Artvin Çoruh Üniversitesi nin Artvin e Etkileri ve Şehrin Üniversitesi Algılayışı

SÖZBİLİR M., DEMİREL F., AKILLI M., OZAN C.

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, cilt.1, ss.225-254, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

19. Yusufeli de öğrencilerin okula karşı tutumları

SÖZBİLİR M., AKILLI M., OZAN C.

Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

20. Yusufeli de görev yapan öğretmenlerin mesleki doyum ve tükenmişlik düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi

SÖZBİLİR M., OZAN C., AKILLI M.

Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2010, ss.113-128, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2016

2016

1. Development of chemistry education research (CER) in Turkey: A comparison of CER papers with international research

SÖZBİLİR M., AKILLI M., YAŞAR M. D., DEDE H.

Science education research and practice in Asia Challenges and opportunities, Mei-Hung CHIU, Editör, Springer, ss.289-317, 2016


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 31

h-indeksi (WOS): 4