Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (4)
Scopus (9)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ekolojik Kimliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2024, ss.548-549, (Özet Bildiri)

2. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2024, ss.546-547, (Özet Bildiri)

3. Biyomimikri ve Uygulama Örnekleri

IGSCONG'22, Bursa, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

4. Prospective Teachers’ Perceptions And Attitudes On Renewable Energy: Modelling The Relations Between Sub-factors with SEM

International Confefence on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. The Impact of Micro-Teaching Practices

International Confefence on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

6. Prospective Teachers’ Opinions About Micro-Teaching Applications on Science and Technology Course

1st International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

7. SCIENCE EDUCATION IN ICQH (INTERNATIONAL CONFERENCE ON QUALITY IN HIGHER EDUCATION):CONTENT ANALYSIS OF PAPERS

International Conference on Quality in Higher Education, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

8. DETERMINATION OF UNIVERSITY STUDENTS’ PERCEPTIONS OF RENEWABLE ENERGY

International Conference on Quality in Higher Education, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. The Investigation of Pre-Service Science Teachers’ Self-Efficacy Toward Technological Pedagogical Content Knowledge

International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.3, ss.775-780, (Tam Metin Bildiri)

10. Modelling the Effects of Selected Affective Factors on Learning Strategies and Classroom Activities

International Confefence on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.2, ss.765, (Özet Bildiri)

11. The Investigation of The Preservice Elementary Teachers’ Attitudes Towards Environment in The Context Of Environmental Education Course

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Atom Modelleri Konusunun Öğretiminde Kullanılan Üç Boyutlu Modellerin Akademik Başarıya Etkisi

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

13. 3D Bilgisayar Modellerinin Öğrencilerin Atom Modelleri Konusundaki Zihinsel Modellerinin Gelişimine Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

14. The Examination of Science Teacher Special Field Competencies Regarding to Science Teacher Education Programme

Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches (PAEDEIA) International Symposium, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

16. Trends and Issues in Chemistry Education Research Paper Published Internationally

The 23rd IUPAC International Conference on Chemistry Education, Toronto, Kanada, 13 - 18 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

17. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ’NİN ARTVİN’E ETKİLERİ VE ŞEHRİN ÜNİVERSİTEYİ ALGILAYIŞI

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

18. Artvin Çoruh Üniversitesi nin Artvin e Etkileri ve Şehrin Üniversitesi Algılayışı

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, cilt.1, ss.225-254, (Tam Metin Bildiri)

19. Yusufeli de öğrencilerin okula karşı tutumları

Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Development of chemistry education research (CER) in Turkey: A comparison of CER papers with international research

Science education research and practice in Asia Challenges and opportunities, Mei-Hung CHIU, Editör, Springer, ss.289-317, 2016
Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

25

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

30

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

75

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

119

Proje

4

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları