Eğitim Bilgileri
1990 - 1994
1990 - 1994Doktora
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kitle İletişimi (Dr), Türkiye
1986 - 1989
1986 - 1989Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Sanatları Anabilim Dalı, Türkiye
1982 - 1986
1982 - 1986Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Basım Ve Yayımcılık Pr., Türkiye
Yaptığı Tezler
1989
1989Yüksek Lisans
Üniversitelerde halkla ilişkiler faaliyetleri Ankara, Gazi, Hacettepe, Orta Doğu Teknik ve Anadolu Üniversitesinde halkla ilişkiler
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Akademi Dışı Deneyim
1997 - Devam Ediyor
1997 - Devam EdiyorYrd. Doç.Dr. (Dr. Öğretim Üyesi)
Uludağ Üniversitesi, Yrd. Doç.Dr. (Dr. Öğretim Üyesi)
1994 - 1997
1994 - 1997Okutman
Uludağ Üniversitesi, Okutman
1991 - 1994
1991 - 1994Uzman
Anadolu Üniversitesi, Uzman
1986 - 1991
1986 - 1991Sinema TV Uygulayıcısı
Anadolu Üniversitesi, Sinema TV Uygulayıcısı
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
Etkili İletişim Teknikleri
GENEL İLETİŞİM TEKNİKLERİ
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
İLETİŞİM BECERİLERİ
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
8. sınıf öğrencilerinin siber zorba/kurban davranışları ile hoşgörü ve öz güven değerleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜLEÇ S. (Danışman)
Y.Kaplan(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin empatik eğilim düzeyleri ile çatışma çözme becerilerinin incelenmesi (Bursa ili örneği)
GÜLEÇ S. (Danışman)
Y.Keçicioğlu(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Eğitim fakültesi öğrencilerinin iletişim becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Uludağ Üniversitesi örneği
GÜLEÇ S. (Danışman)
İ.Savaş(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İlköğretim 2. sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerinin geliştirilmesinde çocuk edebiyatı ürünlerinin etkisi
GÜLEÇ S. (Danışman)
N.Durmuş(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin demokratik tutum geliştirmesinde aile, öğretmen ve okul yönetimini algılama biçimleri
GÜLEÇ S. (Danışman)
S.Saygı(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim öğrencilerinin öğrenme biçimlerinin sınıf düzeyi, cinsiyet ve akademik başarı ile ilişkisi
GÜLEÇ S. (Danışman)
E.Gizem(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin sınıfta karşılaştıkları istenmeyen öğrenci davranışları ve bu davranışlara karşı kullandıkları başetme yöntemleri
GÜLEÇ S. (Danışman)
A.Kapucuoğlu(Öğrenci)
2006
2006Doktora
İlköğretim öğrencilerinin yağış kavramını algılamaları üzerine bir araştırma
GÜLEÇ S. (Danışman)
S.Alkış(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin sınıf ortamında davranış değiştirme ve düzeltme tekniklerini kullanma biçimleri
GÜLEÇ S. (Danışman)
C.Çelik(Öğrenci)
1999
1999Yüksek Lisans
İlköğretim denetçileri ile alan dışından atanan sınıf öğretmenleri arasındaki iletişim
GÜLEÇ S. (Danışman)
S.Kara(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (19)
2025
20251. Pupils’ metaphors regarding the concept of astronomy in a secondary school social studies course
Çelik M. E., GÜLEÇ S., ATASOY E.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.22, sa.3, ss.468-487, 2025 (Scopus)
2025
20252. OKUL YÖNETİCİLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN EKO-OKULLARIN ÖĞRENCİLERİN ÇEVRE DUYARLILIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: BURSA İLİ ÖRNEĞİ
Ay S., Atasoy E., Güleç S.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.1350-1378, 2025 (TRDizin)
2025
20253. Evaluation of Eco-School Programs from the Perspective of School Principals: The Case of Bursa Province
Ay S., ATASOY E., Güleç S.
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.15, sa.2, ss.655-678, 2025 (TRDizin)
2025
20254. ASTANA AND THE PRESERVATION OF CULTURAL HERITAGE: CHALLENGES AND PROSPECTS IN THE CONTEXT OF MODERNIZATION AND URBANIZATION
Berdenov Z. G., Arykbayeva K., Sadvakassova S., Kakimzhanov Y., Kabiyev Y., GÜLEÇ S., et al.
Geojournal of Tourism and Geosites
, cilt.62, sa.4, ss.2128-2137, 2025 (Scopus)
2024
20245. Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi: Bir Değer Olarak Sorumluluğun Etkinlik Temelli Öğretilmesi
YALÇIN A., GÜLEÇ S.
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.43-61, 2024 (TRDizin)
2023
20236. Metaphors of 6th Grade Students Regarding the Culture Concept Included in the Social Studies Curriculum
GÜLEÇ S., Çelik M. E.
OJER , cilt.7, sa.2, ss.133-142, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. 5, 6. VE 7. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ VE DERS KİTAPLARININ KÜLTÜR OKURYAZARLIĞI AÇISINDAN İNCELENMESİ
ÇELİK m. e., Güleç S.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.756-775, 2023 (TRDizin)
2022
20228. Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Değerler Yönünden İncelenmesi
Çelik M. E., GÜLEÇ S.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.4, ss.1289-1300, 2022 (TRDizin)
2022
20229. Sosyal Bilgiler Ders Kitapları “Kültür ve Miras” Öğrenme Alanında Yer Alan Değerlerin İncelenmesi
YALÇIN A., GÜLEÇ S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.741-762, 2022 (TRDizin)
2022
202210. Sosyal Bilgiler Dersinde, 5. Sınıf Öğrencilerinin Zihin Haritalarında Sorumluluk Kavramının İncelenmesi
YALÇIN A., GÜLEÇ S.
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.3, ss.213-228, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. The Effect of Responsibility-Based Activities in Social Studies Course on Gaining the Value of responsibility to students
YALÇIN A., GÜLEÇ S.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.9, sa.2, ss.74-89, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202112. EXAMINATION OF THE CORRELATION BETWEEN 8th-GRADE STUDENTS' CYBER BULLY/VICTIM BEHAVIORS AND THEIR SELF-CONFIDENCE VALUES
KAPLAN Y., GÜLEÇ S.
Open Journal For Educational Research (OJER), , cilt.5, sa.2, ss.353-364, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202013. Problem Solving Skills in Social Studies Education and Problem Solving Skills of Social Studies Teachers
GÜLEÇ S.
Journal of Education and Training Studies , cilt.8, sa.3, ss.48-55, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202014. The Analysis of the Concept of Empathy Skill in Postgraduate Social Studies Theses
GÜLEÇ S.
International Education Studies , cilt.13, sa.5, ss.24-34, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202015. The Value of Responsibility in the Point of View of the 5th Grade Students
GÜLEÇ S., Yalçın A.
International Journal of Educational Methodology , cilt.6, sa.1, ss.123-133, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Okuryazarlık Becerisi Başlığında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
GÜLEÇ S., Hüdavendigar N.
İnternational Journal of Humanities and Art Research , cilt.4, sa.3, ss.24-36, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201917. Examination of Classroom Management Approaches of Social Studies Teachers
GÜLEÇ S., Durmuş N.
International Education Studies , cilt.12, sa.11, ss.139-147, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201818. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarındaki Yöneticilerin Empatik Yaklaşımlarının Kişilerarası İletişim Becerilerine Katkısının İncelenmesi
Eren S., GÜLEÇ S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.837-857, 2018 (TRDizin)
2018
201819. Communication Skills of Classroom Teachers According to Various Variables
GÜLEÇ S., ŞENTÜRK LEYLEK B.
Universal Journal of Education , cilt.6, sa.5, ss.857-862, 2018 (Scopus)
2018
201820. Relationship Between Teachers’ Perceptions of Mobbing and Their Problem Solving Skills
MUTLU GÖÇMEN N., GÜLEÇ S.
Educational Research and Reviews , cilt.13, sa.1, ss.51-59, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
201621. İlkokul Öğrencilerinin Sınıftaki Davranışlarına Kitle İletişim Araçlarının Etkisi The Effect of Means of Mass Communication on Primary School Students Behaviour in the Classroom
BİRGÜL K., GÜLEÇ S., TAVŞANLI Ö. F.
Mediterranean Journal of Humanities , cilt.6, sa.2, ss.89-98, 2016 (TRDizin)
2016
201622. Examination of Primary Education Department Preservice Teachers Attitudes Towards Environment According to Various Variables
GÜLEÇ S.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.10, ss.975-980, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
201423. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dinledikleri Metinlerin Doğa Sevgisi, Temizlik Ve Sağlıklı Olma Tutumlarına Etkisi
GÜLEÇ S., BOZKURT M.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.27, sa.2, ss.453-467, 2014 (TRDizin)
2013
201324. Öğretmen Adaylarının Zaman Yönetimi Becerileri İle Sınav Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Akademik Başarılarına Göre İncelenmesi
GÜLEÇ S., BAĞÇELİ KAHRAMAN P., ONUR SEZER G.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.26, sa.2, ss.343-358, 2013 (TRDizin)
2011
201125. Undesirable Behaviors Elementary School Classroom Teachers Encounter in The Classroom And Their Reasons.
GÜLEÇ S., BALÇIK E. G.
Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP) , cilt.5, sa.2, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
200926. The Attitudes of Teacher Trainees Towards Life Knowledge and Social Studies Teaching Course
GÜLEÇ S., ŞENYURT S.
Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP) , cilt.3, sa.1, ss.105-121, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200927. An Examination Of Democratic Attitudes Of Primary School Teachers.
GÜLEÇ S., BALÇIK E. G.
Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP), , cilt.3, sa.2, ss.173-194, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200828. Undesirable Student Behaviours Confronted By Elemantary Teachers in The Classroom and Coping Methods Used Against These Behaviours
KAPUCUOĞLU TOLUNAY A., GÜLEÇ S.
Management And Education , cilt.4, sa.3, ss.9-20, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200829. An examination of the Coping Methods Used by Elementary Teachers Against Undesirable Student Behaviors From the Perspectives of Various Variables
GÜLEÇ S., KAPUCUOĞLU TOLUNAY A.
Management And Education , cilt.4, sa.3, ss.95-104, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200830. Öğretmen Adaylarının Sınıf Kurallarının Belirlenmesi ve Uygulanmasına İlişkin Görüşleri
Güleç S., Bağçeli Kahraman P., Onur Sezer G.
İlköğretim Online
, cilt.7, sa.2, ss.333-348, 2008 (TRDizin)
2006
200631. The Opinion of Primary School Students on Social Studies Course
ŞENYURT S., GÜLEÇ S.
İlköğretim Online (elektronik) , cilt.5, sa.1, ss.7-22, 2006 (Scopus, TRDizin)
2006
200632. İlköğretim Öğrencilerinin Bulut Kavramını Algılamaları Üzerine Bir Araştırma
Alkış S., Güleç S.
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW , sa.13, ss.113-124, 2006 (TRDizin)
2004
200433. Öğretmenlerin Sınıf Ortamında Kullandıkları Davranış Değiştirme Stratejileri
GÜLEÇ S., ŞENYURT S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.247-266, 2004 (TRDizin)
2003
200334. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze Gezilerinin İletişimsel Boyutu
GÜLEÇ S., ŞENYURT S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.63-78, 2003 (TRDizin)
2003
200335. İlköğretim Birinci Kademe Öğrencilerinin Derslerdeki Başarı Düzeylerinin Birbirleriyle İlişkisi
GÜLEÇ S., ŞENYURT S.
İlköğretim Online (elektronik) , cilt.2, sa.2, ss.19-27, 2003 (Scopus, TRDizin)
2000
200036. Alan Dışından Atanan Sınıf Öğretmenleri ile İlköğretim Denetçileri Arasındaki İletişimin Önemi
GÜLEÇ S., KARA S.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.12, ss.33-43, 2000 (TRDizin)
2000
200037. Alan Dışından Atanan Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Profilleri
GÜLEÇ S., KARA S.
Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi , cilt.13, sa.1, ss.169-179, 2000 (Hakemli Dergi)
1999
199938. Fen Bilgisi Öğretiminde İletişim ve Önemi
ERGÜL N. R., GÜLEÇ S.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , sa.6, ss.171-177, 1999 (ESCI, TRDizin)
1999
199939. Fuarcılık Kavramı ve Önemi
GÜLEÇ S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.111-117, 1999 (TRDizin)
1999
199940. Bir Medya Olarak İhtisas Fuarlarının Önemi
GÜLEÇ S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.105-110, 1999 (TRDizin)
1998
199841. Eğitim- Öğretim Kurumlarından Biri Olan Üniversitelerin Basın-Yayın Kurumlarıyla İlişkisi
GÜLEÇ S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.1, ss.65-73, 1998 (TRDizin)
1997
199742. Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Planlanmasında Bütçeleme (Doktora Tezinden Bir Bölüm)
GÜLEÇ S.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Düşünceler Dergisi , cilt.11, sa.10, ss.187-190, 1997 (Hakemli Dergi)
1990
199043. Halkla İlişkilerde Yeni Bir Boyut: Üniversitelerde Halkla İlişkiler Yüksek Lisans Tezinden Bir Bölüm)
GÜLEÇ S.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Düşünceler Dergisi , sa.4, ss.225-232, 1990 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. The Functıon And Importance Of Eco-Schools For A Sustaınable World
Ay S., ATASOY E., GÜLEÇ S.
International Scientific Conference Eurasian Center of Innovative Development «DARA, Bursa, Türkiye, 04 Ekim 2023, ss.212-216, (Tam Metin Bildiri)
2023
20232. SÜRDÜRÜLEBİLİR DÜNYA AÇISINDAN EKO-OKULLARININ İŞLEVİ VE ÖNEMİ
AY S., ATASOY E., GÜLEÇ S.
Global Challenges for Global Science III. Proceedings – Bursa: Eurasian Center of Innovative Development «DARA», Bursa, Türkiye, 04 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. Hıstorıcal Development Of Envıronmental Educatıon In Turkey And The World
Ay S., ATASOY E., GÜLEÇ S.
International Scientific Conference Eurasian Center of Innovative Development «DARA, Bursa, Türkiye, 04 Ekim 2023, ss.217-226, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. DÜNYADA VE TÜRKİYE’DE ÇEVRE EĞİTİMİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ
AY S., ATASOY E., GÜLEÇ S.
Global Challenges for Global Science III. Proceedings – Bursa: Eurasian Center of Innovative Development «DARA», Bursa, Türkiye, 04 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
2022
20225. 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı “İnsanlar, Yerler ve Çevreler” Öğrenme Alanında Geçen Kavramların Belirlenmesi (2018 Programına Göre)
Ay S., ATASOY E., GÜLEÇ S.
EDUCONGRESS 2022 (International Education Congress), Antalya, Türkiye, 17 Kasım - 19 Aralık 2022, cilt.1, ss.129-136, (Tam Metin Bildiri)
2022
20226. Sosyal Bilgiler Dersini Alan 7. Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Değerleri ile Çeşitli Değişkenler Arasındaki İlişki
Durgut K. A., GÜLEÇ S.
14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi - Sosyal ve Eğitim Bilimleri –UBAK, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ağustos 2022, cilt.1, ss.26-36, (Tam Metin Bildiri)
2020
20207. Ortaokul 5.6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Girişimcilik Becerisine Yönelik Algısı
GÜLEÇ S., Yalçın A.
ıı. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
2020
20208. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Empatik Eğilim Düzeyleri
Keçicioğlu Y., GÜLEÇ S.
International Scientific Conference ”Global Challenges-Scientific Solutions”, Varna, Bulgaristan, 12 Mayıs 2020, ss.303-310, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Anlayışlarının İncelenmesi
GÜLEÇ S.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, cilt.1, ss.685-686, (Özet Bildiri)
2018
201810. Importance of Communication in Parent-Teacher Association Works Carried Out in Preschool Educational Institutions
GÜLEÇ S., EREN S.
An International Conference on Education, Technology and Science, SIRBİSTAN, 6 - 09 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Yöneticilerin Empatik Eğilimlerinin Kişilerarası İletişim Becerilerine Etkisi
EREN S., GÜLEÇ S.
I. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. ’Relationship of Methods Used by Preschool and Classroom Teachers and Preservice Teachers in Conflict Resolution with Self Esteem and Emotional Intelligence
GÜLEÇ S., ARABACIOĞLU B.
10. World Conferans on Educational Sciences, Çek Cumhuriyeti, 1 - 03 Şubat 2018, ss.80, (Özet Bildiri)
2016
201613. Effects of gender and Nursery School Variables on Elementary Second Grade Students Listening Skills (İlköğretim 2. Sınıf Öğrencilerinin Cinsiyet ve Anaokulu Değişkenlerinin Dinleme Becerilerine Etkisi)
GÜLEÇ S., DURMUŞ N.
8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, cilt.3, ss.194-202, (Tam Metin Bildiri)
2014
201414. A Study Aiming To Develop Listening Skills Of Elementary Second Grade Students
GÜLEÇ S., Durmus N.
Proceedings of 6th World Conference on Educational Sciences, Valletta, Malta, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.103-109, (Tam Metin Bildiri)
2014
201415. Body Language Using Skills of Teacher Candidates from Departments of Mathematics Education and Social Studies Education
GÜLEÇ S., Temel H.
5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.161-168, (Tam Metin Bildiri)
2013
201316. The Effects Of Drama-Supported Cooperative Learning Method On The Development Of Pre-School Children's Communication Skills
GÜLEÇ S., Macan B.
Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.532-536, (Tam Metin Bildiri)
2012
201217. The Examination Of The 7th And 8th Grade Students’ Empathic Tendency Levels According To Different Variables
GÜLEÇ S., DOYGUN Ö.
Cyprus İnternational Conferance on Educational Research (CY-ICER-2012), Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Şubat 2012, ss.1124-1129, (Tam Metin Bildiri)
2012
201218. Examination Of Teacher Candidates’ Communicatıon Skills Accordıng To Different Variables
GÜLEÇ S., ERTUĞRUL A.
4 th WORLD CONFERANCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.5640-5645, (Tam Metin Bildiri)
2012
201219. The problems faced by university students and proposals for solution
Doygun O., GÜLEÇ S.
Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.1115-1123, (Tam Metin Bildiri)
2003
200320. İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularına Yönelik Görüşlerinin İçerik Analizi
ŞENYURT S., GÜLEÇ S.
Gazi Üniversitesi XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, ss.315-337, (Tam Metin Bildiri)
2003
200321. Öğretmenlerin Sınıf Ortamında Kullandıkları Davranış Değiştirme Stratejileri
GÜLEÇ S., ŞENYURT S.
Gazi Üniversitesi XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, ss.24, (Özet Bildiri)
2003
200322. Attitudes of teachers-to-be towards teaching social studies course
GÜLEÇ S., ŞENYURT S.
International Conference on Higher Education Innovation (ICHEI), KİEV, Ukrayna, 16 - 19 Mayıs 2003, (Özet Bildiri)
2000
200023. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğrencilerinin Sosyo Ekonomik Yapıları ve Bölümü Tercihlerini Etkileyen Faktörler
GÜLEÇ S., KARTAL H.
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, ss.90, (Özet Bildiri)
2000
200024. İlköğretim Denetçilerinin Alan Dışından Atanan Sınıf Öğretmenlerinin Yetiştirilmesi Konusuna Yaklaşımları
GÜLEÇ S.
II. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000, ss.157-160, (Tam Metin Bildiri)
1996
199625. Üniversite-Öğrenci Etkileşiminde Halkla İlişkilerin Önemi: Uludağ Üniversitesi’nin Öğrencilerine Yönelik Olarak Sürdürmüş Olduğu Halkla İlişkiler Faaliyetleri
GÜLEÇ S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Bilimleri Kongresi, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Eylül 1996, ss.145-146, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. DOĞAL OLAYLARIN DOĞAL AFETLERE DÖNÜŞMESİNİN AZALTILMASINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN ÖNEMİ
Çelik M. E., GÜLEÇ S.
Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Şehriban Koca , Erdal Bay, Editör, Serüven Yayınları, Ankara, ss.437-450, 2023
2023
20232. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Çevre Eğitimi Açısından İncelenmesi
DEMİRTAŞ G. M., GÜLEÇ S., YALÇIN A.
Sosyal Bilgilerde Güncel Çalışmalar, Güleç, Selma, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.48-70, 2023
2023
20233. Sürdürülebilir Turizm ve Sosyal Bilgiler Dersine Yansımaları
YALÇIN A., GÜLEÇ S.
Sosyal Bilgilerde Güncel Çalışmalar, Güleç, Selma, Editör, BİDGE Yayınları, ss.7-47, 2023
2022
20224. Sosyal Bilgiler Dersinde 5. Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Değerine İlişkin Algıları: ''Fenomolik Bir Araştırma''
YALÇIN A., GÜLEÇ S.
Eğitim Bilimleri Çalışmaları Metadoloji, Araştırma ve Uygulama- Eğitim Bilimleri, Doç. Dr. Harun Şahin, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.31-43, 2022
2022
20225. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Astronominin Önemi
GÜLEÇ S., Çelik M. E.
Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler I, Prof. Dr. Perihan Ünüvar, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.299-308, 2022
2022
20226. Farklı Ülkelerde Medya Okuryazarlık Eğitimi
GÜLEÇ S., Çelik M. E.
Medya Okuryazarlığı Eğitimi, Prof. Dr. Tekin Çelikkaya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.61-94, 2022
2021
20217. 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Geçen Çeşitli Kavramlara Yönelik Görsel Algıları
GÜLEÇ S., YALÇIN A.
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Doç.Dr. Ali Çetin, Editör, Duvar Kitabevi, İzmir, ss.55-71, 2021
2021
20218. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Empatik Eğilim Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
KEÇİCİOĞLU Y., GÜLEÇ S.
INSAC Advances in Social and Education Sciences, Doç. Dr. Mehmet Dalkılıç, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.295-308, 2021
2021
20219. Ortaokul 5. 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Girişimcilik Becerisine Yönelik Algıları
GÜLEÇ S., YALÇIN A.
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar IV, Süleyman Karataş, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.63-103, 2021
2020
202010. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Çatışma Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Keçicioğlu Y., GÜLEÇ S.
Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Harun Şahin-Burcu Avcı Akbel, Editör, IVPE Print, Cetinje, Montenegro, Cetinje-Montenegro, ss.344-359, 2020
2020
202011. Sosyal Bilgilerde İletişim Becerisi
GÜLEÇ S.
Ko nu ve Beceri Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi II, Tekin Çelikkaya- Hamza Yakar, Editör, Nobel, Ankara, ss.347-396, 2020
2020
202012. The Importance of Communication in Parent–Teacher AssociationActivities Carried Out in Preschool Educational Institutions
GÜLEÇ S., Eren S.
Contemporary Studies in Sciences, Recep Efe ve İsa Cürebal, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.329-343, 2020
2019
201913. ’Relationship of Methods Used by Preschool and Classroom Teachers and Preservice Teachers in Conflict Resolution with Self Esteem and Emotional Intelligence
GÜLEÇ S., Arabacıoğlu B.
Academic Studies in Educational Sciences-2019/2, Asst.Prof. Dr. Ahmet Dönger, Asst.Prof. Dr. Hacı Yıldız, Editör, IVPE Print, Cetinje, Montenegro, Cetinje, Montenegro, ss.119-137, 2019
2019
201914. Examination of Preservice Teachers’Communication Skills In Terms of Variables Related to Family
Savaş İ., GÜLEÇ S.
Educational Science I, A. Doğanay, Ö. T. Kara, Editör, Bizim Matbaacılık, Ankara, ss.165-178, 2019
2017
201715. Changing of Students’ Success Levels in Listening Trainings Done With Children’s Literature Products According to theVariable of Gender
Durmuş N., GÜLEÇ S.
Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irına Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.517-526, 2017
2016
201616. The Evaluation of Problem Solving Skills of Primary Schools Teachers in Terms of Different Variables
GÜLEÇ S., Mutlu N.
Developments in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, SOFYA, ss.469-480, 2016
2014
201417. Opinions of Teacher Candidates About the Use of Computer Aided Education in the Teaching-Learning Process’’
GÜLEÇ S., Birgül K.
The Science and Education at The Beginning of The 21st Century in Turkey, K. Mortan, İ. Hristov, Editör, Paradigma, SOFYA, ss.422-432, 2014
2012
201218. Teacher Qualities Achieving Effective Communication in The Classroom
GÜLEÇ S.
Education and Science in a Globalizing World: A case Study of Turkey, Ilia Christov, Recep Efe, Editör, Paradigma, Sofija, ss.170-180, 2012
2003
200319. 21. Yüzyılda Kitle İletişimi
SEÇİM H., GÜLEÇ S.
Bilimin Işığında Aydınlanma Seminerleri, , Editör, Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü, Uludağ Üniversitesi Basımevi, Kültür Sanat Kurulu Yayınları, Bursa, ss.167-192, 2003
1993
199320. Halkla İlişkilerde Kullanılan İletişim Araçları (Yüksek Lisans Tezinden Bir Bölüm)
GÜLEÇ S.
Halkla İlişkiler, Ayhan Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.110-122, 1993
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 32
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Ocak-2022
Ocak 2022