SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Social Status of the Teaching Profession: A Phenomenological Study
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.8, sa.2, ss.183-203, 2019 (Hakemli Dergi)
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE ANİMASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
ASOS Journal
, cilt.5, sa.62, ss.614-625, 2017 (Hakemli Dergi)
Examining Hidden Curriculum of Anatolian Teacher Training High Schools in Terms of Preparation for Teaching Profession
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.30, ss.45-54, 2017 (Hakemli Dergi)
II Abdülhamit Döneminde Öğretmenler İçin Hazırlanmış Bir Rehber Kitap Hocanın Vazifesi
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.30, sa.30, ss.19-40, 2016 (Hakemli Dergi)
Views of school managers and teachers regarding the school assemblies project
Current Issues in Education
, cilt.13, sa.4, ss.1-31, 2010 (Scopus)
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Düşünme Stilleri ve Yaşam Çatışması
Kuramsal Eğitimbilim
, cilt.3, sa.2, ss.83-99, 2010 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı düşünme ve stresle başa çıkma bir yapısal eşitlik modelleme çalışması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.99-112, 2010 (Hakemli Dergi)
The effect of styles of coping with stress on the life conflicts A causal analysis in the sample of primary school teachers
e-Journal of New World Sciences Academy: Education Sciences
, cilt.5, sa.3, ss.929-939, 2010 (Hakemli Dergi)
Tıp Fakültesi Örtük Program Ölçeğinin Geliştirilmesi
Cerrahpaşa Tıp Dergisi
, cilt.40, sa.3, ss.81-87, 2009 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerine İlişkin Görüşleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.1, ss.435-455, 2009 (Hakemli Dergi)
Drama Lideri Olarak Öğretmen ve Eğitimsel Drama Uygulama Yeterliği Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.169-196, 2008 (Hakemli Dergi)
Bilişsel Alanın Sınıflamasında Taksonomi Yeni Gelişmeler ve Sınıflamalar
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.479-511, 2007 (Hakemli Dergi)
Örtük Programın Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Meslek Derslerine Yönelik Düşüncelerindeki Etkisi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.13, sa.50, ss.93-117, 2007 (Hakemli Dergi)
Tezsiz Yüksek lisans Programının Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarına Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.355-379, 2004 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerine Yönelik Direnç Davranışları
Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.4, sa.1, ss.171-200, 2004 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Program Geliştirme ve Sorunları
Milli Eğitim
, sa.159, ss.120-124, 2003 (Scopus)
Yükseköğretimde Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri ve Örtük Program
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.361-370, 2002 (Hakemli Dergi)
Milli eğitim bakanlığındaki program geliştirme çalışmalarının değerlendirilmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, sa.24, ss.581-609, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Reflections on Teacher Autobiographies from 1960 s Onward
ISNITE 2016, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016
Öğretmen Yetiştirme Politikalarında Dönüşüm 21 Yüzyıl Öğretmenini Yetiştirme
XIV. Geleneksel Eğitim Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2015
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ve Değer Tercihleri Arasındaki İlişkinin Çok Boyutlu İncelenmesi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Yükseköğretimde öğretim elemanlarının eğitsel yeterliklerine ilişkin öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Öğretmen Atamalarında Merkezi Sınav Uygulamasının KPSS Değerlendirilmesi
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Fransa, 6 - 11 Temmuz 2003
Kitap & Kitap Bölümleri
Örtük Program ve Değerler
Karakter ve Değerler Eğitimi, A. Figen Ersoy Perihan Ünüvar, Editör, Anı, Ankara, ss.177-191, 2019
Öğretmen Eğitiminde İhmal Edilen Bir Alan: Eğitimin Temelleri Dersleri
Prof. Dr. Mahmut Tezcan’a Armağan, Aytül Kasapoğlu, Ayşe Çakır İlhan, Zuhal Güler, Editör, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınevi, Ankara, ss.662-678, 2017
Rapor Hazırlama
Nitel Araştırma Yöntemleri, Selahattin Turan, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.175-195, 2013
Türk Üniversitelerinde Eğitim Fakülteleri ve Öğretmen Yetiştirme
Pegem A, Ankara, 2010
Örtük Program
Nobel, Ankara, 2004