Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Gömülü sistemler ve Robotik Uygulamalar Dersine İlişkin Öğrenen Özellikleri ve Görüşleri: Bir Öğretim Tasarımına Doğru
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.31, ss.533-559, 2018 (Hakemli Dergi)
The Influence of Blended Learning Environment on Self-Regulated and Self-Directed Learning Skills of Learners
European Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.4, ss.877-887, 2018 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Eğitim Amaçlı Sosyal Ağ ve İnternet Kullanma Öz Yeterlik Algıları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.303-323, 2016 (Hakemli Dergi)
Yabancı dil öğretmenlerinin yansıtıcı öğretime yönelik tutumlarının incelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim FakültesiEğitim Bilimleri Dergisi
, sa.42, ss.109-126, 2015 (Hakemli Dergi)
The Perception of Educational Software Development Self Efficacy among Undergraduate CEIT Teacher Candidates
Current Issues in Education
, cilt.16, sa.2, ss.1-12, 2013 (Scopus)
Students’ views on blended learning environment designed for programming languages course
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.7, sa.2, 2012 (Hakemli Dergi)
Teachers bullied by their students:How their classes influenced after being bullied?
Procedia -Social and Behavioral Sciences
, sa.46, ss.3435-3439, 2012 (Hakemli Dergi)
A case study: Analysis of teacher self-efficacy of teacher candidates
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.5018-5021, 2010 (Hakemli Dergi)
An İnvestigation of Social Self-Efficacy Expectations Andassertiveness in Multi-Program High School Students
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.623-629, 2009 (Hakemli Dergi)
Eleştirel düşünme eğitiminin PDR öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisi
Türk Psikolojik Danışma veRehberlik Dergis
, cilt.3, sa.29, ss.25-34, 2008 (Hakemli Dergi)
Farklı bölümlerdeki öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi hakkındaki görüşleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.3, sa.4, ss.701-711, 2008 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adaylarının görüşlerine göre değerlendirilmesi
İlköğretim Online
, cilt.7, sa.3, ss.726-737, 2008 (Hakemli Dergi)
The effects of 5 months individual and teamsport training on social self efficacy expectation and assertiveness at 14 16 age group individual
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.3, sa.2, ss.99-107, 2008 (Hakemli Dergi)
Eleştirel Düşünme Eğitiminin PDR Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi 3 29 25 36 2008
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.3, sa.29, ss.25-36, 2008 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi öğretmen adaylarının uygulama dersleri için hazırlanan uygulama klavuzu hakkındaki görüşleri
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.115-133, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Lisansüstü Öğrencilerin Öğretme Öğrenme Anlayışları Bilgi Kaynakları ve Epistemolojikİnançları Arasındaki İlişki The Relationship between Postgraduate Students TeachingLearning Conceptions withSources of Knowledge and Epistemological Beliefs
4th. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.176-192
The Opinions of Turkish and Spanish Academicians about Erasmus Teaching Staff Mobility Program
The 3rd International Congres on CUrriculum and Instruction, 22 - 24 Eylül 2015
Karma Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Öz- Düzenleme ve Öz-Yönetim BecerileriÜzerindeki Etkisi
7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013
Hollanda ya göç etmiş Türk ailelerin çocuklarına yönelik erken destek projesinin etkileri
2 nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Okullarda Şiddet
Sentez, Bursa, 2018
Ruh Sağlığı ve Davranış Bozuklukları
Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk, Sabuncuoğlu Zeyyat, Editör, Aktüel, ss.267-288, 2016
EĞİTİM AMAÇLI ÖZ-YETERLİK VE İNTERNET ÖZ-YETERLİĞİ
EĞİTİM BİLİMLERİNDEN YANSIMALAR, , Editör, Çizgi, Konya, ss.173-189, 2016
Çoklu zeka kuramı ile öretim
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Biresen Bulut, Editör, eğitien Kitap, ss.189-203, 2015
Gelişim Psikolojisine Genel Bakış
Gelişim ve Öğrenme, Ersin Altıntaş, Editör, AKMAT, Bursa, ss.1-10, 2000