Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmen adaylarıyla oyun temelli öğrenme: Sistematik bir inceleme

2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL2022), Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, cilt.1, ss.207-220 Creative Commons License

İçerik türlerine dayalı öğretim: BÖTE bölümleri örneği

ITTES-6th International TechnologiesTeacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

AN INTERDISCIPLINARY CROSSROADS REGARDING "THE ENDEMIC PLANTS OF ULUDAG": THE OPINIONS OF PRESERVICE TEACHER

12th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 5 - 07 Mart 2018, ss.6495-6505 identifier

Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının pedagojik alan bilgileri Sözel bilgi ve zihinsel becerilerin öğretimine ilişkin bir çalışma

2 nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.153

A CASE STUDY: LEARNING EXPERIENCES OF PROSPECTIVE TEACHERS IN A DIGITAL STORYTELLING TOOL CALLED TOONDOO

6th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 7 - 09 Temmuz 2014, ss.1246-1252 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Factors affecting teachers implementation of lessons Instructional methods and cognitive levels of learning

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2012), Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.100

Institutional barriers in the integration of technology to education and Turkey case

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5265 identifier

Öğretmen Adaylarının Yeni Bilgisayar Dersi Programına İlişkin Değerlendirmeleri Bir Örnek Olay Çalışması

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.912

An evaluation of new elemantary computer curriculum

7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007

Use of the Questions in order to Support Cognitive Attendance into the Open Ended Learning Environments

5thInternational Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2005

Bilim Öğretiminde Öğrenme Bağlamının Rolü

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.183-187
Kitap & Kitap Bölümleri

Öğrenme Mühendisliği

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Derlemeler, KOCA ŞEHRİBAN, BAY ERDAL, Editör, SERÜVEN YAYINEVİ, Ankara, ss.373-387, 2023

ACHIEVEMENT GOAL THEORY

Theory and Research in Educational Sciences, BAŞ KENAN, Editör, SERÜVEN YAYINEVİ, İzmir, ss.97-123, 2022

Learning Experiences of Prospective Teachers in A DigitalStorytelling Tool Called “Toondoo: A Case Study

Current Trends in Educational Sciences, R. Efe, I. Koleva, E. Atasoy, V. Kotseva, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.447-454, 2017

Uzaktan Eğitim

Öğretim Teknolojisi ve Materyal Geliştirme, Kutlu, O. & Aldağ, H., Editör, Lisans, İstanbul, ss.155-192, 2005
Metrikler

Yayın

34

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları