Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Çalışan Öğretmenlerin BEP Geliştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.433-457, 2024 (Hakemli Dergi)
Özel Eğitim Araştırmaları İçin Alternatif Bir Araştırma Deseni: Denekler Arası Eş Zamanlı Olmayan Çoklu Başlama Düzeyi Deseni
Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.193-206, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bireyselleştirilmiş Eğitim Planları (Bep) Geliştirilme Süreci Ve Çevresel Değerlendirme
10. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Aralık 2020
ÖZEL EĞİTİM VE REHABİLİTASYON MERKEZLERİNDEKİ BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PLANI GELİŞTİRME SÜRECİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020
Görme Engelli Öğrencilere Kaynaştırma Yoluyla Eğitim Verilen Sınıflardaki Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Derslerindeki Öğretim Davranışlarının Etkili Sınıf Yönetimi Uygulamaları Açısından İncelenmesi
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2017
Görme Engelliler Öğretmenliği Son Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Gerçekleştirdikleri Rehberlik ve Araştırma Merkezi Gözlemine İlişkin Görüşleri
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
Not Tutma Rehberi Kullanarak Ders Notu Tutmanın Üniversite Öğrencilerinin Ders Başarıları Üzerindeki Etkisi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
Zihin Engelli Öğrencilere Çarpma İşlemlerinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modeli ve Oku-Yap-Karşılaştır Yöntemi İle Sunulan Öğretiminin Etkililiklerinin ve Verimliliklerinin Karşılaştırılması
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009
Ders Kitaplarında Yer alan ve Yeniden Yapılandırılmış Metinlerin Az Gören, Kör ve Görme Yetersizliğinden Etkilenmemiş Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Düzeyleri Üzerindeki Farklılaşan Etkisi
18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları
Okul Psikolojik Danışmanlarına Yaygın Soprunlar İçin Yol Haritası, Ahu Arıcıoğlu, Filiz Gültekin, Editör, ASOS YAYINLARI, Ankara, ss.11-51, 2019
Fen Bilgisi Öğretiminde Öğretim Uyarlamaları ve Öğretim Etkinlikleri
Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Hasan Avcıoğlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.47-85, 2018
Görme Yetersizliği Olan Bireylerde Resim-İş/Sanat Öğretimi
Özel Eğitimde Sanatsal Becerilerin Öğretimi, Özlem Toper-Korkmaz, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.247-253, 2018
Görme Yetersizliği Olan Bireyler ve Özel Eğitim
Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim, Özge Özdemir, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.165-182, 2018
Yapılandırmacılık Kuramı
Öğrenme - Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, Gülay Ekici, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.828-855, 2016
Comprehension Skills of Students with Learning Disabilities and Comprehensibility of Textbook Content
Developments in Educational Sciences, Recep Efe,İrina Koleva,Emin Atasoy,İsa Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.65-75, 2016