Makaleler
4
Tümü (4)
TRDizin (4)
2. Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Çalışan Öğretmenlerin BEP Geliştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.433-457, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Özel Eğitim Araştırmaları İçin Alternatif Bir Araştırma Deseni: Denekler Arası Eş Zamanlı Olmayan Çoklu Başlama Düzeyi Deseni
Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.193-206, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
7. Bireyselleştirilmiş Eğitim Planları (Bep) Geliştirilme Süreci Ve Çevresel Değerlendirme
10. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
8. ÖZEL EĞİTİM VE REHABİLİTASYON MERKEZLERİNDEKİ BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PLANI GELİŞTİRME SÜRECİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
9. Görme Engelliler Öğretmenliği Son Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Gerçekleştirdikleri Rehberlik ve Araştırma Merkezi Gözlemine İlişkin Görüşleri
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
10. Not Tutma Rehberi Kullanarak Ders Notu Tutmanın Üniversite Öğrencilerinin Ders Başarıları Üzerindeki Etkisi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
11. Zihin Engelli Öğrencilere Çarpma İşlemlerinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modeli ve Oku-Yap-Karşılaştır Yöntemi İle Sunulan Öğretiminin Etkililiklerinin ve Verimliliklerinin Karşılaştırılması
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
12. Ders Kitaplarında Yer alan ve Yeniden Yapılandırılmış Metinlerin Az Gören, Kör ve Görme Yetersizliğinden Etkilenmemiş Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Düzeyleri Üzerindeki Farklılaşan Etkisi
18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
1. Öğretimin Bireyselleştirilmesi ve Bireyselleştirlmiş Eğitim Programları
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Doğanay Bilgi, Arzu; Gürel Selimoğlu, Ömür, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.177-203, 2021
2. Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları
Okul Psikolojik Danışmanlarına Yaygın Soprunlar İçin Yol Haritası, Ahu Arıcıoğlu, Filiz Gültekin, Editör, ASOS YAYINLARI, Ankara, ss.11-51, 2019
3. Fen Bilgisi Öğretiminde Öğretim Uyarlamaları ve Öğretim Etkinlikleri
Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Hasan Avcıoğlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.47-85, 2018
4. Görme Yetersizliği Olan Bireylerde Resim-İş/Sanat Öğretimi
Özel Eğitimde Sanatsal Becerilerin Öğretimi, Özlem Toper-Korkmaz, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.247-253, 2018
5. Görme Yetersizliği Olan Bireyler ve Teknoloji
Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim, Özge Özdemir, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.165-182, 2018
6. Yapılandırmacılık Kuramı
Öğrenme - Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, Gülay Ekici, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.828-855, 2016
7. Comprehension Skills of Students with Learning Disabilities and Comprehensibility of Textbook Content
Developments in Educational Sciences, Recep Efe,İrina Koleva,Emin Atasoy,İsa Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.65-75, 2016