Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (6)
3. Investigating Geometric Habits of Mind by Using Paper Folding
Acta Didactica Napocensia
, cilt.11, ss.157-174, 2018 (Hakemli Dergi)
4. MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE NİTELİĞİ ARTTIRMADA TAŞIYICI SORU ÖRNEĞİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)
, sa.47, ss.179-201, 2018 (TRDizin)
5. AN ANALYSIS OF HOW PRESERVICE MATH TEACHERS CONSTRUCT THE CONCEPT OF LIMITIN THEIR MINDS
European Journal of Education Studies
, cilt.5, sa.6, ss.103-126, 2018 (Hakemli Dergi)
6. Construction Process of the Length of 3√2 by Paper Folding
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.4, sa.1, ss.121-135, 2018 (Hakemli Dergi)
8. Dialogic Teaching Model For Ninth Class Students ToConceptualize Inequalities
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.28, ss.171-187, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.42, ss.123-142, 2017 (TRDizin)
10. Review on Professional Values of Teacher Candidates
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.751-766, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
1. Matematik Eğitiminde Mesleki Öğrenme Topluluğu Örneği
İnternational Congress on Scice and Education 2018(İCSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.395-396, (Özet Bildiri)
9. Matematik Öğretiminde Niteliği Arttırmanın İrdelenmesi: Benzerlik Konusu Durum Çalışması
7. uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
10. Mesleki etik algısı ile meslek seçimi arasındaki ilişkinin incelenmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
11. Matematik Okuryazarlığı ve öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlık Algılarının Geliştirilmesi
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
12. 5E Öğrenme Modeline Uygun Etkinliklerin 5.sınıf Öğrencilerinin Kesirler Alt Öğrenme Alanındaki Akademik Başarılarına Etkisi
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
13. Lise öğrencilerinin Eşitsizlikler konusunu Kavramsal Anlamada Dialogic Teaching’in Etkisi
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
14. Değişken Kavramını Soyutlamaya Yönelik Ders Tasarımı
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
15. Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
16. Investigation of the Disadvantaged Student Performance of Turkey In The Light of ThePISA 2012 Data
X. European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
17. Cebir Öğrenme Alanında Sanal Manipülatif Temelli Etkinlik Modellerinin Geliştirilmesi
International Eurasian Educational Research Congress, 01 Ocak 2016
18. A Constructivist Activity in the Area of Psychomotor Learning on Teaching Mathematics Vocational
ICEFIC- International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.297-298, (Özet Bildiri)
19. REİVEW ON THE PROFESSIONAL VALUES OF TEACHER CANDIDATES
ICEFIC, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
20. Review On The Professional Values Of Teacher Candidates
ICEFIC- International Congress on Education For The Future: Issues And Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
21. Lisansüstü Eğitim Almış MatematikÖğretmenlerinin Sınıflarında Gözlenen Didaktik Değişkenlerin İncelenmesi
13.Matematik Sempozyumu, Karabük, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. Uluslararası Sınavların ve Bazı Ülkelerin Merkezi SınavSistemlerinin ve Soru Örneklerinin Tanıtımı
PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.45-109, 2019
2. PISA Uygulamalarının Tanıtımı
PISA VE TIMSS Mantığını ve Sorunlarını Anlama, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.1-16, 2019
3. Matematik Okuryazarlığı
PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.188-230, 2019
4. PISA ve TIMSS Sınavlarına Öğretmenlerimizi HazırlamayaYönelik Deneyimlerimiz Ve Yürüttüğümüz Faaliyetler
PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.405-417, 2019