Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (10)
3. Are Virtual Manipulatives a Disappointment for Middle School Mathematics Teachers?
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.17, sa.1, ss.367-380, 2025 (Hakemli Dergi)
8. Akran Öğretiminin İşitme Kayıplı Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.453-467, 2022 (Hakemli Dergi)
9. KÂĞIT KATLAMANIN SEMİYOTİK ARABULUCULUK TEORİSİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.19, sa.73, ss.122-144, 2020 (Hakemli Dergi)
10. Mathematical competencies required by mathematical literacy problems
Malaysian Online Journal Of Educational Sciences
, cilt.7, sa.2, ss.57-70, 2019 (Hakemli Dergi)
11. Investigating Geometric Habits of Mind by Using Paper Folding
Acta Didactica Napocensia
, cilt.11, ss.157-174, 2018 (Hakemli Dergi)
12. Activities Written by Prospective Primary Teachers on RealisticMathematics Education
International Journal of Evaluation and Research in Education
, cilt.7, sa.3, ss.229-235, 2018 (Scopus)
14. Öğretmenlerin İnançlarının Davranışlarına ve Etkili Bir Geometri Dersininİşlenişine Yansımaları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.4, ss.1345-1357, 2018 (Hakemli Dergi)
15. Construction Process of the Length of 3√2 by Paper Folding
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.4, sa.1, ss.121-135, 2018 (Hakemli Dergi)
16. Consolidation of similarity knowledge via Pythagorean Theorem: a Turkish case study
Acta Didactica Napocensia
, cilt.10, sa.2, ss.67-80, 2017 (Hakemli Dergi)
18. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.42, ss.123-142, 2017 (Hakemli Dergi)
19. GOTİK ESERLERDE MATEMATİK ÜÇLÜ YONCA ÖRNEĞİ
ULUSLARARASI HAKEMLİ İNSAN VE SANAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.1, ss.43-53, 2016 (Hakemli Dergi)
20. Review on Professional Values of Teacher Candidates
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.751-766, 2016 (Hakemli Dergi)
21. Inconsistencies Between Mathematics Teacher s Belifs onIdeal Geometry Teaching and Their Teaching Practice
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültsi Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.131-153, 2015 (Hakemli Dergi)
22. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Düşünme Düzeylerinin Belirlenmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, ss.1-16, 2014 (Hakemli Dergi)
23. Türk Öğrencilerin PISA da Karşılaştıkları Güçlüklerin Analizi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.501-522, 2013 (Hakemli Dergi)
24. Yapılandırmacılık ve Geometri
Çağdaş Bakış
, cilt.9, ss.26-28, 2013 (Hakemsiz Dergi)
25. Karikatürlerle yapılan matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.149-160, 2013 (Hakemli Dergi)
26. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dörtgenler Kavramına İlişkin Oluşturdukları Kavram Haritalarının Değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.605-618, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
37
1. ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ATATÜRK’ÜN YAZDIĞI “GEOMETRİ” KİTABI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLER
DOĞUMUNUN 140. YILINDA ATATÜRK ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 19 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)
10. TEACHER OPINIONS ABOUT THE CHALLENGES OF 8TH GRADE STUDENTS IN ALGEBRA LEARNING
International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2021), Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2021, cilt.1, ss.4, (Özet Bildiri)
11. Strateji Üretme Yeterliğini Gerektiren Bir Matematik Okuryazarlığı Probleminin Çözüm Sürecinin Incelenmesi
FMGTEK-2020, 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
12. Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına ve Öğretimine İlişkin İlk Düşünceleri
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
13. Problem Çözebileceğine İnanmak ile Problem Çözebilmek Arasındaki İlişki
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
14. Türk Eğitim Tarihindeki Üç Kuşak Matematik Kitabından Örnekler
5. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu (ISHE), 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
15. Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Çizimleri ile Sorgulama Becerileri Arasındaki İlişki
IV. Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 27 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
16. Flexibility In Analytic Geometry Course Of Prospective Mathematics Teachers
The 8th ICMI-East Asia Regional Conference on Mathematics Education (EARCOME8), 7 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
17. Öğretmenlerin Meslek Etiği Algısı Altında Yatan Değerlerin Belirlenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazdıkları Etkinliklerin Gerçekçi Matematik Eğitimi Bağlamında İncelenmesi
Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (UEBK), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
21. Mesleki etik algısı ile meslek seçimi arasındaki ilişkinin incelenmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
22. Son dönem Osmanlı geometri öğretimi ile günümüz geometri öğretiminin karşılaştırılması
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
23. Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
24. Consolidating similarity knowledge by the help of Pythagorean Theorem
13th International Congress on Mathematics Education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
25. A real context problem for consolidating similarity
7th WCES, 5 - 07 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)
26. Review On The Professional Values Of Teacher Candidates
ICEFIC- International Congress on Education For The Future: Issues And Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
27. REİVEW ON THE PROFESSIONAL VALUES OF TEACHER CANDIDATES
ICEFIC, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
28. Öğretmenlerin Bağlamsal Bir MatematikProblemini Çözümünün PISA yeterlikleri Açısından İncelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimlerive Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
29. Lisansüstü Eğitim Almış MatematikÖğretmenlerinin Sınıflarında Gözlenen Didaktik Değişkenlerin İncelenmesi
13.Matematik Sempozyumu, Karabük, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
30. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ CEBİR ÖĞRENME ALANINDAKİ ÖNBİLGİLERİNİN BELİRLENMESİNDE KAVRAM HARİTALARI
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
31. Calculating Area of Circle with Different Integrations
II. Uluslararası Avrasya Matematik Bilimleri ve Uygulamaları Konferansı (IECMSA-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 25 - 29 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)
32. İki farklı öğrenme ortamının 5 sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitmi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
33. Dershanelerin Seviye Belirleme Sınavındaki Başarıya Etkisi Uygulamalı Eğitim Kongresi
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
34. Öğrencilerin Seviye Belirleme Sınavına Hazırlık Sürecinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
35. Karikatürlerle Yapılan Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
36. Karikatürize Edilmiş Senaryolarla Yapılan Matematik Öğretimine İlişkin Öğrenci Görüşleri
9. UFBMEK, Fransa, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
37. Matematik ve Sanatta Altın Oranın Önemi ve İnsanlığa Faydası
1. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. Matematik Okuryazarlığı
İlkokulda Matematik Öğretimi, Toptaş Veli, Olkun Sinan, Çekirdekçi Sıtkı, Sarı Mehmet Hayri, Editör, Vizetek, ss.445-482, 2020
2. Matematik
İlkokulda Matematik Öğretimi, Toptaş Veli, Olkun Sinan, Çekirdekçi Sıtkı, Sarı Mehmet Hayri, Editör, Vizetek, ss.1-15, 2020
3. Muhakeme ve Argüman Yeterliği
Matematik Okuryazarlığı ve PISA, Tangül Kabael, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.293-329, 2019
4. PISA, TIMSS ve TEOG sınavlarının temel aldığı öğrenme kuramları
PISA ve TIMSS mantığını ve sorularını anlama (yeni nesil matematik, fen bilimleri ve Türkçe sorularıyla destekli), Çepni, Salih, Editör, Pegem A, ss.111-153, 2019
5. Matematik
İlkokulda Temel Matematik, Veli Toptaş, Editör, Vizetek, ss.1-15, 2019
6. PISA ve TIMSS sınavlarının temel aldığı ölçme ve değerlendirme yaklaşımları
PISA ve TIMSS mantığını ve sorularını anlama (yeni nesil matematik, fen bilimleri ve Türkçe sorularıyla destekli), Çepni, Salih, Editör, Pegem A, ss.155-184, 2019
7. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Matematik Öğretimi Etkinliğinden Beklentileri
Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel, ss.683-692, 2018
8. Usibility of Assessment and Evaluation Instruments with the New Elementary Education Mathematics Curriculum in Turkey
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Drujinin, A., Kostova, Z., Sharuho, I. and Atasoy, E, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, ss.484-492, 2013