Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Problemi Yazma Süreçlerine İlişkin Görüşleri

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023, ss.463-464

ANALYSIS OF MATHEMATICS WRITTEN EXAMS ACCORDING TO MATH TAXONOMY

INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY CONGRESS OF WOMEN IN SCIENCE, Sivas, Türkiye, 13 - 15 Ocak 2023, cilt.1, ss.409-410 Sürdürülebilir Kalkınma

Uzaktan eğitimin matematik öğretmenlerinin dokümantasyon sistemlerine katkısı

ATLAS INTERNATIONAL CONGRESSON SOCIAL SCIENCES 8., Ankara, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2021, cilt.8, ss.98-112

INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS’ VIEWS ON THE TEACHING OF TRIANGLE’S CONSTRUCTION AND DRAWING PROCESSES

International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2021), Kocaeli, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2021, cilt.1, ss.5

TEACHER OPINIONS ABOUT THE CHALLENGES OF 8TH GRADE STUDENTS IN ALGEBRA LEARNING

International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2021), Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2021, cilt.1, ss.4

Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına ve Öğretimine İlişkin İlk Düşünceleri

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019

Problem Çözebileceğine İnanmak ile Problem Çözebilmek Arasındaki İlişki

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

Türk Eğitim Tarihindeki Üç Kuşak Matematik Kitabından Örnekler

5. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu (ISHE), 10 - 12 Mayıs 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Çizimleri ile Sorgulama Becerileri Arasındaki İlişki

IV. Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 27 - 30 Haziran 2018

Flexibility In Analytic Geometry Course Of Prospective Mathematics Teachers

The 8th ICMI-East Asia Regional Conference on Mathematics Education (EARCOME8), 7 - 11 Mayıs 2018

Üçgenlerde benzerlik kavramının pekiştirilme süreci

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER)., 11 - 14 Mayıs 2017

Consolidating similarity knowledge by the help of Pythagorean Theorem

13th International Congress on Mathematics Education, 24 - 31 Temmuz 2016

Review On The Professional Values Of Teacher Candidates

ICEFIC- International Congress on Education For The Future: Issues And Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015

Calculating Area of Circle with Different Integrations

II. Uluslararası Avrasya Matematik Bilimleri ve Uygulamaları Konferansı (IECMSA-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 25 - 29 Ağustos 2013

İki farklı öğrenme ortamının 5 sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitmi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2013

Matematik ve Sanatta Altın Oranın Önemi ve İnsanlığa Faydası

1. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006

Kitap & Kitap Bölümleri

Matematik Okuryazarlığı

İlkokulda Matematik Öğretimi, Toptaş Veli, Olkun Sinan, Çekirdekçi Sıtkı, Sarı Mehmet Hayri, Editör, Vizetek, ss.445-482, 2020

Matematik

İlkokulda Matematik Öğretimi, Toptaş Veli, Olkun Sinan, Çekirdekçi Sıtkı, Sarı Mehmet Hayri, Editör, Vizetek, ss.1-15, 2020

Muhakeme ve Argüman Yeterliği

Matematik Okuryazarlığı ve PISA, Tangül Kabael, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.293-329, 2019

PISA, TIMSS ve TEOG sınavlarının temel aldığı öğrenme kuramları

PISA ve TIMSS mantığını ve sorularını anlama (yeni nesil matematik, fen bilimleri ve Türkçe sorularıyla destekli), Çepni, Salih, Editör, Pegem A, ss.111-153, 2019

Matematik

İlkokulda Temel Matematik, Veli Toptaş, Editör, Vizetek, ss.1-15, 2019

PISA ve TIMSS sınavlarının temel aldığı ölçme ve değerlendirme yaklaşımları

PISA ve TIMSS mantığını ve sorularını anlama (yeni nesil matematik, fen bilimleri ve Türkçe sorularıyla destekli), Çepni, Salih, Editör, Pegem A, ss.155-184, 2019

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Matematik Öğretimi Etkinliğinden Beklentileri

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel, ss.683-692, 2018

Usibility of Assessment and Evaluation Instruments with the New Elementary Education Mathematics Curriculum in Turkey

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Drujinin, A., Kostova, Z., Sharuho, I. and Atasoy, E, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, ss.484-492, 2013

Metrikler

Yayın

69

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

36

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

22

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

7

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları