Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

3. Covid-19 Uzaktan Eğitim Sürecinde Matematik Uygulamaları Dersinin İşlenişine Dair Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

4. Uzaktan eğitimin matematik öğretmenlerinin dokümantasyon sistemlerine katkısı

ATLAS INTERNATIONAL CONGRESSON SOCIAL SCIENCES 8., Ankara, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2021, cilt.8, ss.98-112, (Tam Metin Bildiri)

6. 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ENSTRÜMANTAL OLUŞUM SÜRECİNİN BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ

INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-V, Nakhchivan, Azerbaycan, 01 Haziran 2021, cilt.1, ss.134, (Özet Bildiri)

7. INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS’ VIEWS ON THE TEACHING OF TRIANGLE’S CONSTRUCTION AND DRAWING PROCESSES

International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2021), Kocaeli, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2021, cilt.1, ss.5, (Özet Bildiri)

10. TEACHER OPINIONS ABOUT THE CHALLENGES OF 8TH GRADE STUDENTS IN ALGEBRA LEARNING

International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2021), Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2021, cilt.1, ss.4, (Özet Bildiri)

12. Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına ve Öğretimine İlişkin İlk Düşünceleri

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Problem Çözebileceğine İnanmak ile Problem Çözebilmek Arasındaki İlişki

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

14. Türk Eğitim Tarihindeki Üç Kuşak Matematik Kitabından Örnekler

5. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu (ISHE), 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Çizimleri ile Sorgulama Becerileri Arasındaki İlişki

IV. Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 27 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

16. Flexibility In Analytic Geometry Course Of Prospective Mathematics Teachers

The 8th ICMI-East Asia Regional Conference on Mathematics Education (EARCOME8), 7 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

17. Öğretmenlerin Meslek Etiği Algısı Altında Yatan Değerlerin Belirlenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

19. Kovaryasyonel düşünme becerisi ve ahlaki muhakeme arasındaki ilişki

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

20. Üçgenlerde benzerlik kavramının pekiştirilme süreci

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER)., 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

21. Mesleki etik algısı ile meslek seçimi arasındaki ilişkinin incelenmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

22. Son dönem Osmanlı geometri öğretimi ile günümüz geometri öğretiminin karşılaştırılması

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

23. Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

24. Consolidating similarity knowledge by the help of Pythagorean Theorem

13th International Congress on Mathematics Education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

26. Review On The Professional Values Of Teacher Candidates

ICEFIC- International Congress on Education For The Future: Issues And Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

28. Öğretmenlerin Bağlamsal Bir MatematikProblemini Çözümünün PISA yeterlikleri Açısından İncelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimlerive Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

30. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ CEBİR ÖĞRENME ALANINDAKİ ÖNBİLGİLERİNİN BELİRLENMESİNDE KAVRAM HARİTALARI

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

31. Calculating Area of Circle with Different Integrations

II. Uluslararası Avrasya Matematik Bilimleri ve Uygulamaları Konferansı (IECMSA-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 25 - 29 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)

32. İki farklı öğrenme ortamının 5 sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitmi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

33. Dershanelerin Seviye Belirleme Sınavındaki Başarıya Etkisi Uygulamalı Eğitim Kongresi

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

37. Matematik ve Sanatta Altın Oranın Önemi ve İnsanlığa Faydası

1. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Matematik Okuryazarlığı

İlkokulda Matematik Öğretimi, Toptaş Veli, Olkun Sinan, Çekirdekçi Sıtkı, Sarı Mehmet Hayri, Editör, Vizetek, ss.445-482, 2020

2. Matematik

İlkokulda Matematik Öğretimi, Toptaş Veli, Olkun Sinan, Çekirdekçi Sıtkı, Sarı Mehmet Hayri, Editör, Vizetek, ss.1-15, 2020

3. Muhakeme ve Argüman Yeterliği

Matematik Okuryazarlığı ve PISA, Tangül Kabael, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.293-329, 2019

4. PISA, TIMSS ve TEOG sınavlarının temel aldığı öğrenme kuramları

PISA ve TIMSS mantığını ve sorularını anlama (yeni nesil matematik, fen bilimleri ve Türkçe sorularıyla destekli), Çepni, Salih, Editör, Pegem A, ss.111-153, 2019

5. Matematik

İlkokulda Temel Matematik, Veli Toptaş, Editör, Vizetek, ss.1-15, 2019

6. PISA ve TIMSS sınavlarının temel aldığı ölçme ve değerlendirme yaklaşımları

PISA ve TIMSS mantığını ve sorularını anlama (yeni nesil matematik, fen bilimleri ve Türkçe sorularıyla destekli), Çepni, Salih, Editör, Pegem A, ss.155-184, 2019

7. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Matematik Öğretimi Etkinliğinden Beklentileri

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel, ss.683-692, 2018

8. Usibility of Assessment and Evaluation Instruments with the New Elementary Education Mathematics Curriculum in Turkey

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Drujinin, A., Kostova, Z., Sharuho, I. and Atasoy, E, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, ss.484-492, 2013
Metrikler

Yayın

76

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

4

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

37

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

22

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

55

Proje

7

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları