Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
BİLİM MERKEZLERİNİN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONU VEFEN BİLİMLERİ AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.51, ss.288-314, 2019 (Hakemli Dergi)
Bilim Merkezlerinin Öğrencilerin Motivasyonu Ve Fen Bilimleri Akademik Başarısı Üzerine Etkisi.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.51, ss.288-314, 2019 (Hakemli Dergi)
Analysis of Middle School Students’ Views and Impressions about a Science Center
Journal of Turkish Science Education
, cilt.14, sa.4, ss.108-125, 2017 (Scopus)
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarının Davranış Duygu Düşünce ve Eylemde Bulunmaya İsteklilik Açısından Değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.4, ss.2021-2040, 2016 (Hakemli Dergi)
Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.635-645, 2013 (Hakemli Dergi)
Proje Tabanlı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.119-130, 2012 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinin Canlılarda Üreme ve Gelişme Konusu Hakkındaki Görüşleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.88-102, 2012 (Hakemli Dergi)
Proje Tabanlı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konuları ile İlgili Akademik Başarılarına Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.205-216, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Biyoloji Deneylerini Uygulayabilme ve Bilimsel Süreç Becerilerini Analiz Edebilme Yeterlilikleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.563-580, 2011 (Hakemli Dergi)
Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konularındaki Akademik Başarılarına Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.181-207, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Liderlik Yönelimlerinin İncelenmesi: Bursa İli Örneği
EDU Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023
Mathematics and Science Teacher Candidates' Perceptions of Problem Solving Skills
International Conference on Social Science Research 2023, Budva, Karadağ, 30 Ağustos - 01 Eylül 2023
Self-Efficacy Perceptions of Mathematics and Science Teacher Candidates on their Digital Literacy
International Conference on Social Science Research 2023, Budva, Karadağ, 30 Ağustos - 01 Eylül 2023
Felsefe İle Zenginleştirilmiş Ortaokul Fen Bilimleri Dersinin Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıklarını Geliştirmedeki Rolü: Öğretmen Görüşleri.
XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 Ekim 2021
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Maker Atölyesi’nde Yer Alan Etkinlikler ve Stem Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021
Tübitak-4004 Destekli Uludağ Doğa Eğitimine Başvuruda Bulunan Öğretmenlerin Eğitime Katılma Nedenleri ve Eğitimden Beklentileri
3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021
1. Üniversite- Okul İşbirliğine Dayalı Bilim ve Sanat Şenlikleri ile İlgili Katılımcı İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Görüşleri
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019
The Views of Secondary School Students That Participating in “Science Camp for YoungInventors” Supported by TUBITAK-4004 about Nature of Science
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019
6 SINIF MADDENİN TANECİKLİ YAPISI ÜNİTESİNİN YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE İŞLENMESİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE KALICILIĞINA ETKİSİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİVEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
The Views Of Uludağ University State Conservatorymiddle school students about living beings and vitality attributes
ISNITE, Volos, Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2015
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kapsamında Gönüllü Rehberlik Yapan Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi Hakkındaki Görüşleri
Uluslararası Katılımlı 2. Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2014
Bilim ve Teknoloji Merkezlerinin İlkokul ve Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin Bilişsel ve Duyuşsal Beceriler Yönünden İncelenmesi Bursa İli Örneği Projesi
Uluslararası Katılımlı 2. Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2014
Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi nin Mevcut Durumunun Tespiti Gönüllü Rehber Görüşleri
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Genç Mucitlere Yönelik Bilim Kampı
Uludağ Üniversitesi III Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 12 Mayıs 2013
Teacher Characteristics That Science and Technology Teacher Candidates Were Influenced by In The Past
International Interdisciplinary Social Inquiry Conference - IISIC 2012, Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012
The Views Of Science And Technology Teacher Candidates On Organ Donation
International Interdisciplinary Social Inquiry Conference - IISIC 2012, 17 - 21 Haziran 2012
TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması Kapsamında Bursa Bölgesi Biyoloji Projelerinin Bilimsel ve Teknik Ölçütlere Göre Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, 26 - 27 Mayıs 2012
The Potential Problems That Pre Service Science Teachers May Experience During Project Guidance In Turkey
International New Perspectives In Science Education Conference, Floransa, Fransa, 8 - 09 Mart 2012
The Potentials Problems Pre Service Scinece Teachers May Experince During Project Guidance
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011
The Potentials Problems That Biology And Scinece Teachers May Experince During Project Guidance
EAB 2011 Conference (III. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi), Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011
The Effect of Design of Reproduction and Growth of Living Species Unit In Primary School Eighth Grade Science Course Curriculum On the Acquisition of Behaviors Aimed
Contemporary Scıence educatıon Research: Internatıonal Perspectıves, A collection of papers presented at ESERA 2009 Conference (European Science Education Research Association), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 01 Eylül 2009
İlköğretim Fen Bilgisi Dersindeki Canlılarda Üreme ve Gelişme Ünitesinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri Bursa İli Örneği
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-8), Bolu, Türkiye, 27 - 28 Ağustos 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
BİLİM MERKEZLERİNDE YER ALAN ETKİLEŞİMLİ BİLİMSEL MODELLER İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA YÖNTEMİ ve UYGULAMA ÖRNEKLERİ
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu Bilim-teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Uygar Kanlı, Editör, Nobel yayıncılık, Ankara, ss.525-552, 2019
Project Based Learning Method In Science Education
The Science and Education at the Beginning of tha 21st Century In Turkey, Kenan Morton, İlia Hristov, Olga Strelova, Zdravka Kostova, Editör, St Kliment Ohridski University, Sofya, ss.338-346, 2014
Free-Choice Informal Learning Environments in Science Education: The Case of Turkey
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Ilia Hristov,Olga Strelova,Zdravka Kostova,Kenan Morton, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.403-411, 2011
Predict-Observe-Explain (POE) Method in Science Education
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Prof. Dr. Emin ATASOY, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.260-274, 2011