Makaleler
43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (19)
3. Evaluation of Eco-School Programs from the Perspective of School Principals: The Case of Bursa Province
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.15, sa.2, ss.655-678, 2025 (Hakemli Dergi)
6. Metaphors of 6th Grade Students Regarding the Culture Concept Included in the Social Studies Curriculum
OJER
, cilt.7, sa.2, ss.133-142, 2023 (Hakemli Dergi)
7. 5, 6. VE 7. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ VE DERS KİTAPLARININ KÜLTÜR OKURYAZARLIĞI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.756-775, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Değerler Yönünden İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.4, ss.1289-1300, 2022 (Hakemli Dergi)
13. Problem Solving Skills in Social Studies Education and Problem Solving Skills of Social Studies Teachers
Journal of Education and Training Studies
, cilt.8, sa.3, ss.48-55, 2020 (Hakemli Dergi)
14. The Analysis of the Concept of Empathy Skill in Postgraduate Social Studies Theses
International Education Studies
, cilt.13, sa.5, ss.24-34, 2020 (Hakemli Dergi)
15. The Value of Responsibility in the Point of View of the 5th Grade Students
International Journal of Educational Methodology
, cilt.6, sa.1, ss.123-133, 2020 (Hakemli Dergi)
16. Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Okuryazarlık Becerisi Başlığında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
İnternational Journal of Humanities and Art Research
, cilt.4, sa.3, ss.24-36, 2020 (Hakemli Dergi)
17. Examination of Classroom Management Approaches of Social Studies Teachers
International Education Studies
, cilt.12, sa.11, ss.139-147, 2019 (Hakemli Dergi)
18. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarındaki Yöneticilerin Empatik Yaklaşımlarının Kişilerarası İletişim Becerilerine Katkısının İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.837-857, 2018 (Hakemli Dergi)
19. Communication Skills of Classroom Teachers According to Various Variables
Universal Journal of Education
, cilt.6, sa.5, ss.857-862, 2018 (Scopus)
20. Relationship Between Teachers’ Perceptions of Mobbing and Their Problem Solving Skills
Educational Research and Reviews
, cilt.13, sa.1, ss.51-59, 2018 (Hakemli Dergi)
22. Examination of Primary Education Department Preservice Teachers Attitudes Towards Environment According to Various Variables
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.10, ss.975-980, 2016 (Hakemli Dergi)
23. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dinledikleri Metinlerin Doğa Sevgisi, Temizlik Ve Sağlıklı Olma Tutumlarına Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.453-467, 2014 (Hakemli Dergi)
24. Öğretmen Adaylarının Zaman Yönetimi Becerileri İle Sınav Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Akademik Başarılarına Göre İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.343-358, 2013 (Hakemli Dergi)
26. The Attitudes of Teacher Trainees Towards Life Knowledge and Social Studies Teaching Course
Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP)
, cilt.3, sa.1, ss.105-121, 2009 (Hakemli Dergi)
27. An Examination Of Democratic Attitudes Of Primary School Teachers.
Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP),
, cilt.3, sa.2, ss.173-194, 2009 (Hakemli Dergi)
28. Undesirable Student Behaviours Confronted By Elemantary Teachers in The Classroom and Coping Methods Used Against These Behaviours
Management And Education
, cilt.4, sa.3, ss.9-20, 2008 (Hakemli Dergi)
29. An examination of the Coping Methods Used by Elementary Teachers Against Undesirable Student Behaviors From the Perspectives of Various Variables
Management And Education
, cilt.4, sa.3, ss.95-104, 2008 (Hakemli Dergi)
31. The Opinion of Primary School Students on Social Studies Course
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.5, sa.1, ss.7-22, 2006 (Scopus)
32. İlköğretim Öğrencilerinin Bulut Kavramını Algılamaları Üzerine Bir Araştırma
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW
, sa.13, ss.113-124, 2006 (Hakemli Dergi)
33. Öğretmenlerin Sınıf Ortamında Kullandıkları Davranış Değiştirme Stratejileri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.247-266, 2004 (Hakemli Dergi)
34. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze Gezilerinin İletişimsel Boyutu
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.63-78, 2003 (Hakemli Dergi)
35. İlköğretim Birinci Kademe Öğrencilerinin Derslerdeki Başarı Düzeylerinin Birbirleriyle İlişkisi
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.2, sa.2, ss.19-27, 2003 (Scopus)
36. Alan Dışından Atanan Sınıf Öğretmenleri ile İlköğretim Denetçileri Arasındaki İletişimin Önemi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.12, ss.33-43, 2000 (Hakemli Dergi)
37. Alan Dışından Atanan Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Profilleri
Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
, cilt.13, sa.1, ss.169-179, 2000 (Hakemli Dergi)
39. Fuarcılık Kavramı ve Önemi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.111-117, 1999 (Hakemli Dergi)
40. Bir Medya Olarak İhtisas Fuarlarının Önemi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.105-110, 1999 (Hakemli Dergi)
41. Eğitim- Öğretim Kurumlarından Biri Olan Üniversitelerin Basın-Yayın Kurumlarıyla İlişkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.65-73, 1998 (Hakemli Dergi)
42. Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Planlanmasında Bütçeleme (Doktora Tezinden Bir Bölüm)
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Düşünceler Dergisi
, cilt.11, sa.10, ss.187-190, 1997 (Hakemli Dergi)
43. Halkla İlişkilerde Yeni Bir Boyut: Üniversitelerde Halkla İlişkiler Yüksek Lisans Tezinden Bir Bölüm)
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Düşünceler Dergisi
, sa.4, ss.225-232, 1990 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
8. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Empatik Eğilim Düzeyleri
International Scientific Conference ”Global Challenges-Scientific Solutions”, Varna, Bulgaristan, 12 Mayıs 2020, ss.303-310, (Tam Metin Bildiri)
12. ’Relationship of Methods Used by Preschool and Classroom Teachers and Preservice Teachers in Conflict Resolution with Self Esteem and Emotional Intelligence
10. World Conferans on Educational Sciences, Çek Cumhuriyeti, 1 - 03 Şubat 2018, ss.80, (Özet Bildiri)
20. İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularına Yönelik Görüşlerinin İçerik Analizi
Gazi Üniversitesi XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, ss.315-337, (Tam Metin Bildiri)
21. Öğretmenlerin Sınıf Ortamında Kullandıkları Davranış Değiştirme Stratejileri
Gazi Üniversitesi XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, ss.24, (Özet Bildiri)
22. Attitudes of teachers-to-be towards teaching social studies course
International Conference on Higher Education Innovation (ICHEI), KİEV, Ukrayna, 16 - 19 Mayıs 2003, (Özet Bildiri)
24. İlköğretim Denetçilerinin Alan Dışından Atanan Sınıf Öğretmenlerinin Yetiştirilmesi Konusuna Yaklaşımları
II. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000, ss.157-160, (Tam Metin Bildiri)
25. Üniversite-Öğrenci Etkileşiminde Halkla İlişkilerin Önemi: Uludağ Üniversitesi’nin Öğrencilerine Yönelik Olarak Sürdürmüş Olduğu Halkla İlişkiler Faaliyetleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Bilimleri Kongresi, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Eylül 1996, ss.145-146, (Özet Bildiri)
Kitaplar
20
1. DOĞAL OLAYLARIN DOĞAL AFETLERE DÖNÜŞMESİNİN AZALTILMASINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN ÖNEMİ
Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Şehriban Koca , Erdal Bay, Editör, Serüven Yayınları, Ankara, ss.437-450, 2023
6. Farklı Ülkelerde Medya Okuryazarlık Eğitimi
Medya Okuryazarlığı Eğitimi, Prof. Dr. Tekin Çelikkaya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.61-94, 2022
10. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Çatışma Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Harun Şahin-Burcu Avcı Akbel, Editör, IVPE Print, Cetinje, Montenegro, Cetinje-Montenegro, ss.344-359, 2020
11. Sosyal Bilgilerde İletişim Becerisi
Ko nu ve Beceri Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi II, Tekin Çelikkaya- Hamza Yakar, Editör, Nobel, Ankara, ss.347-396, 2020
13. ’Relationship of Methods Used by Preschool and Classroom Teachers and Preservice Teachers in Conflict Resolution with Self Esteem and Emotional Intelligence
Academic Studies in Educational Sciences-2019/2, Asst.Prof. Dr. Ahmet Dönger, Asst.Prof. Dr. Hacı Yıldız, Editör, IVPE Print, Cetinje, Montenegro, Cetinje, Montenegro, ss.119-137, 2019
18. Teacher Qualities Achieving Effective Communication in The Classroom
Education and Science in a Globalizing World: A case Study of Turkey, Ilia Christov, Recep Efe, Editör, Paradigma, Sofija, ss.170-180, 2012
20. Halkla İlişkilerde Kullanılan İletişim Araçları (Yüksek Lisans Tezinden Bir Bölüm)
Halkla İlişkiler, Ayhan Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.110-122, 1993