Yayınlar & Eserler

Makaleler 43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. The Functıon And Importance Of Eco-Schools For A Sustaınable World

International Scientific Conference Eurasian Center of Innovative Development «DARA, Bursa, Türkiye, 04 Ekim 2023, ss.212-216, (Tam Metin Bildiri)

2. SÜRDÜRÜLEBİLİR DÜNYA AÇISINDAN EKO-OKULLARININ İŞLEVİ VE ÖNEMİ

Global Challenges for Global Science III. Proceedings – Bursa: Eurasian Center of Innovative Development «DARA», Bursa, Türkiye, 04 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. Hıstorıcal Development Of Envıronmental Educatıon In Turkey And The World

International Scientific Conference Eurasian Center of Innovative Development «DARA, Bursa, Türkiye, 04 Ekim 2023, ss.217-226, (Tam Metin Bildiri)

4. DÜNYADA VE TÜRKİYE’DE ÇEVRE EĞİTİMİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ

Global Challenges for Global Science III. Proceedings – Bursa: Eurasian Center of Innovative Development «DARA», Bursa, Türkiye, 04 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı “İnsanlar, Yerler ve Çevreler” Öğrenme Alanında Geçen Kavramların Belirlenmesi (2018 Programına Göre)

EDUCONGRESS 2022 (International Education Congress), Antalya, Türkiye, 17 Kasım - 19 Aralık 2022, cilt.1, ss.129-136, (Tam Metin Bildiri)

6. Sosyal Bilgiler Dersini Alan 7. Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Değerleri ile Çeşitli Değişkenler Arasındaki İlişki

14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi - Sosyal ve Eğitim Bilimleri –UBAK, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ağustos 2022, cilt.1, ss.26-36, (Tam Metin Bildiri)

7. Ortaokul 5.6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Girişimcilik Becerisine Yönelik Algısı

ıı. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

8. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Empatik Eğilim Düzeyleri

International Scientific Conference ”Global Challenges-Scientific Solutions”, Varna, Bulgaristan, 12 Mayıs 2020, ss.303-310, (Tam Metin Bildiri)

9. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Anlayışlarının İncelenmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, cilt.1, ss.685-686, (Özet Bildiri)

10. Importance of Communication in Parent-Teacher Association Works Carried Out in Preschool Educational Institutions

An International Conference on Education, Technology and Science, SIRBİSTAN, 6 - 09 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

14. A Study Aiming To Develop Listening Skills Of Elementary Second Grade Students

Proceedings of 6th World Conference on Educational Sciences, Valletta, Malta, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.103-109, (Tam Metin Bildiri) identifier

15. Body Language Using Skills of Teacher Candidates from Departments of Mathematics Education and Social Studies Education

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.161-168, (Tam Metin Bildiri) identifier

16. The Effects Of Drama-Supported Cooperative Learning Method On The Development Of Pre-School Children's Communication Skills

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.532-536, (Tam Metin Bildiri) identifier

17. The Examination Of The 7th And 8th Grade Students’ Empathic Tendency Levels According To Different Variables

Cyprus İnternational Conferance on Educational Research (CY-ICER-2012), Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Şubat 2012, ss.1124-1129, (Tam Metin Bildiri)

18. Examination Of Teacher Candidates’ Communicatıon Skills Accordıng To Different Variables

4 th WORLD CONFERANCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.5640-5645, (Tam Metin Bildiri)

19. The problems faced by university students and proposals for solution

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.1115-1123, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

20. İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularına Yönelik Görüşlerinin İçerik Analizi

Gazi Üniversitesi XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, ss.315-337, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğretmenlerin Sınıf Ortamında Kullandıkları Davranış Değiştirme Stratejileri

Gazi Üniversitesi XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, ss.24, (Özet Bildiri)

22. Attitudes of teachers-to-be towards teaching social studies course

International Conference on Higher Education Innovation (ICHEI), KİEV, Ukrayna, 16 - 19 Mayıs 2003, (Özet Bildiri)

24. İlköğretim Denetçilerinin Alan Dışından Atanan Sınıf Öğretmenlerinin Yetiştirilmesi Konusuna Yaklaşımları

II. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000, ss.157-160, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 20

1. DOĞAL OLAYLARIN DOĞAL AFETLERE DÖNÜŞMESİNİN AZALTILMASINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN ÖNEMİ

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Şehriban Koca , Erdal Bay, Editör, Serüven Yayınları, Ankara, ss.437-450, 2023

2. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Çevre Eğitimi Açısından İncelenmesi

Sosyal Bilgilerde Güncel Çalışmalar, Güleç, Selma, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.48-70, 2023

3. Sürdürülebilir Turizm ve Sosyal Bilgiler Dersine Yansımaları

Sosyal Bilgilerde Güncel Çalışmalar, Güleç, Selma, Editör, BİDGE Yayınları, ss.7-47, 2023

4. Sosyal Bilgiler Dersinde 5. Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Değerine İlişkin Algıları: ''Fenomolik Bir Araştırma''

Eğitim Bilimleri Çalışmaları Metadoloji, Araştırma ve Uygulama- Eğitim Bilimleri, Doç. Dr. Harun Şahin, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.31-43, 2022

5. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Astronominin Önemi

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler I, Prof. Dr. Perihan Ünüvar, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.299-308, 2022

6. Farklı Ülkelerde Medya Okuryazarlık Eğitimi

Medya Okuryazarlığı Eğitimi, Prof. Dr. Tekin Çelikkaya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.61-94, 2022

7. 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Geçen Çeşitli Kavramlara Yönelik Görsel Algıları

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Doç.Dr. Ali Çetin, Editör, Duvar Kitabevi, İzmir, ss.55-71, 2021

8. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Empatik Eğilim Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

INSAC Advances in Social and Education Sciences, Doç. Dr. Mehmet Dalkılıç, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.295-308, 2021

9. Ortaokul 5. 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Girişimcilik Becerisine Yönelik Algıları

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar IV, Süleyman Karataş, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.63-103, 2021

10. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Çatışma Çözme Becerilerinin İncelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Harun Şahin-Burcu Avcı Akbel, Editör, IVPE Print, Cetinje, Montenegro, Cetinje-Montenegro, ss.344-359, 2020

11. Sosyal Bilgilerde İletişim Becerisi

Ko nu ve Beceri Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi II, Tekin Çelikkaya- Hamza Yakar, Editör, Nobel, Ankara, ss.347-396, 2020

12. The Importance of Communication in Parent–Teacher AssociationActivities Carried Out in Preschool Educational Institutions

Contemporary Studies in Sciences, Recep Efe ve İsa Cürebal, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.329-343, 2020

13. ’Relationship of Methods Used by Preschool and Classroom Teachers and Preservice Teachers in Conflict Resolution with Self Esteem and Emotional Intelligence

Academic Studies in Educational Sciences-2019/2, Asst.Prof. Dr. Ahmet Dönger, Asst.Prof. Dr. Hacı Yıldız, Editör, IVPE Print, Cetinje, Montenegro, Cetinje, Montenegro, ss.119-137, 2019

14. Examination of Preservice Teachers’Communication Skills In Terms of Variables Related to Family

Educational Science I, A. Doğanay, Ö. T. Kara, Editör, Bizim Matbaacılık, Ankara, ss.165-178, 2019

15. Changing of Students’ Success Levels in Listening Trainings Done With Children’s Literature Products According to theVariable of Gender

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irına Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.517-526, 2017

16. The Evaluation of Problem Solving Skills of Primary Schools Teachers in Terms of Different Variables

Developments in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, SOFYA, ss.469-480, 2016

17. Opinions of Teacher Candidates About the Use of Computer Aided Education in the Teaching-Learning Process’’

The Science and Education at The Beginning of The 21st Century in Turkey, K. Mortan, İ. Hristov, Editör, Paradigma, SOFYA, ss.422-432, 2014

18. Teacher Qualities Achieving Effective Communication in The Classroom

Education and Science in a Globalizing World: A case Study of Turkey, Ilia Christov, Recep Efe, Editör, Paradigma, Sofija, ss.170-180, 2012

19. 21. Yüzyılda Kitle İletişimi

Bilimin Işığında Aydınlanma Seminerleri, , Editör, Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü, Uludağ Üniversitesi Basımevi, Kültür Sanat Kurulu Yayınları, Bursa, ss.167-192, 2003

20. Halkla İlişkilerde Kullanılan İletişim Araçları (Yüksek Lisans Tezinden Bir Bölüm)

Halkla İlişkiler, Ayhan Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.110-122, 1993
Metrikler

Yayın

91

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

32

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scholar)

226

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

75

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları