Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

60-72 AYLIK ÇOCUKLARIN PROSOSYAL DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ

IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, cilt.1, ss.389

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOK BOYUTLU 21. YÜZYIL BECERİLERİNİN YORDAYICISI OLARAK EMPATİ DÜZEYLERİ VE YARATICI KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ

IX. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, cilt.2, ss.288-299

60-72 Aylık Çocukların Sergiledikleri Prososyal Davranışların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

1 st INTERNATIONAL POSITIVE SCHOOLS & WELL-BEING CONGRESS, Girne, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Mayıs 2023, ss.219-220

Opinions Of Pre-School Education Institution Administrators On Inclusive Education

III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL PRACTISE OF MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Kasım 2022, ss.901-924

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öğretmen Algılarının Belirlenmesi

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖDÜL-CEZA KULLANIMI İLE ÖZYETERLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

VIII. International Congress on Education and Social Sciences, Hatay, Türkiye, 20 - 23 Temmuz 2022, cilt.2, ss.477-489

Evde Düzenli Olarak Kitap Okunan Ve Okunmayan Çocukların Dil Gelişimlerinin Karşılaştırılması

2. Uluslararası Balkan Çocuk ve Gençlik Yazını Kongresi, Priştine, Kosova, 26 - 28 Nisan 2019, ss.215-225

Anne Tutumlarının Çocukların Benlik Algısına Etkisinin İncelenmesi

V th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.269-275

Investigating The Views Of The Children And The Parents Who Use Bursa Ali Paşa Toy Library

8th International Toy Research Association (ITRA) World Conference, Paris, Fransa, 11 - 13 Temmuz 2018, ss.1-10 Creative Commons License

The Examination of the Toy Perceptions of the Children Who Attend Preschool Education at the age of 5-6

8th International Toy Research Association (ITRA) World Conference, Paris, Fransa, 11 - 13 Temmuz 2018, ss.1-17

Türkiye’de Oyuncak Kütüphaneleri ve Gezici Eğitimli Oyuncak Kütüphanesi Projesi

1. Uluslararası Türk Dünyası Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, cilt.1, ss.165-174 Creative Commons License

Determining Value Orientation of Teacher Candidates

4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, 29 - 31 Ekim 2014

Opinions of Play in Turkish Fathers

4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, cilt.141, ss.1182-1186 identifier

The Impact Of Empathy Education Programme Which Was Performed On 10-11 Year Old Children From Different Socioeconomic Levels On The Aggression Level

4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, cilt.141, ss.1049-1053 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

DETERMINING VALUE ORIENTATION OF TEACHER CANDIDATES

World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, ss.47 Creative Commons License

İlköğretim Çağındaki Çocukların Oyuna Yönelik İstek ve Görüşleri Bursa Örneği

Erken Çocukluk Dönemi Eğitimi Küresel Sorunları ve Çocuk Hakları Uluslararası Konferansı, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012, ss.13-14

The View’s of Mothers on Toy Choices of 10-12 Age Children and The Preferences of Children According to Parental Attitudes

VI. International Balkan Congress for Education and Science: The Modern Society and Education, Skopje, Makedonya, 29 Eylül - 01 Ekim 2011, ss.569-576 Creative Commons License

Computer using levels of pre-school teachers considering their work period

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1110-1115 identifier identifier

Broken Family Phenomenon In Programmes For Women On Television And The Children Living In The Streets

IV. Balkan Congress “Education, The Balkans, Europe, Bulgaristan, 22 - 24 Temmuz 2007, ss.440-451 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

SINIF İÇİ DİSİPLİN VE DAVRANIŞ YÖNETİMİ

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE SINIF YÖNETİMİ, Prof. Dr. Hülya Gülay Ogelman, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.19-92, 2023

Matematiksel Gelişimi Etkileyen Faktör I: Çocuk

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, Melda KlLIÇ-Canan AVCI, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.41-86, 2022

Saldırganlık ve Zorbalığın Etkileri

Küçük Çocuklarda Saldırganlık ve Zorbalık, Hülya GÜLAY OGELMAN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.63-84, 2022

Kavramsal Açıdan Saldırganlık ve Zorbalık

Küçük Çocuklarda Saldırganlık ve Zorbalık, Hülya GÜLAY OGELMAN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-44, 2022

BAKIŞ AÇISI ALMA VE EMPATİ BECERİSİ

Yaşam Becerileri, Hülya GÜLAY OGELMAN -. Seda SARAÇ, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.133-188, 2022

Erken Çocukluk Döneminde Ahlak Gelişimi

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Esra DERELİ ve Güneş SALI, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.341-368, 2022

SOSYAL VE DUYGUSAL GELİŞİMDE AKRAN İLİŞKİLERİ

SOSYAL VE DUYGUSAL GELİŞİM, Hülya Gülay Ogelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.283-318, 2021

Evde düzenli olarak kitap okunan ve okunmayan çocukların dil gelişimlerinin karşılaştırılması

Çocuk ve gençlik yazınında çokkültürcülük, Hikmet Asutay, Ergin Jable, Demirali Yaşar Ergin, Çağlayan Karaoğlu-Bircan, Editör, Trakya Üniversitesi Yayınları, Edirne, ss.215-225, 2019

Okulöncesi Eğitime Devam Eden 5-6 yaş Çocuklarının Oyun Algılarının Metafor Analizi ile İncelenmesi

Modern Dönemde Edebiyat, Eğitim, İktisat ve Mühendislik, Handan Asude BAŞAL, Mine Nazan Kerimak ÖNER, Yasemin ULUTÜRK, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.487-503, 2018

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Bilimsel Araştırmalarda Yeni Yaklaşımlar - 1(Tıp – Fen – Tarih – Edebiyat – Eğitim), Osman KÖSE, Esra KİRİK, Editör, BERiKAN YAYINEVi, Ankara, ss.539-555, 2018

Kanada’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude Başal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.201-219, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Japonya’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim-Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.187-199, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Birleşik Arap Emirliklerinde Okulöncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim - Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Akademik yayıncılık, Ankara, ss.97-110, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

İtalya’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde KArşılaştırmalı Eğitim-Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.169-185, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Almanya’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim-Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude Başal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.37-47, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Azerbaycan Cumhuriyetinde Okulöncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim- Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.83-96, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Bulgaristan’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde KArşılaştırmalı Eğitim-Okulöncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.111-117, 2017

Attitudes Of Pre-School Teacher Candidates Towards Teaching Profession, Their And Their Acquaintances’ Opinions About Profession Choice

Preschool Education in Turkey And in The World A Theorical And Empirical Perspective, Handan Asude BAŞAL, Esra ÖMEROĞLU, Zdravka KOSTOVA and Meral TANER DERMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.31-43, 2014

Aggressiveness

The Science and Education at The Beginning of the 21st Century Example of Turkey, , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.655-664, 2013

Empathy Development in Early Childhood

The Science and Education at The Beginning of the 21st Century Example of Turkey, , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.543-556, 2013

Family Participation in Preschool Education

The Science and Education at The Beginning of the 21st Century Example of Turkey, , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.557-570, 2013

Adaptation and Behavior Disorders of Children

Education and Science in a Globalization World A Case Study of Turkey, Ilia Christov,Recep Efe,Emin Atasoy, Editör, Paradigma, Sofija, ss.112-139, 2012

Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi

Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayınevi, Bursa, ss.3-26, 2010

Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.3-26, 2010

Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.103-120, 2010

Yaz Anaokulları

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.209-216, 2010

Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.3-26, 2010

Gezici Anaokulu Projesi (Mobil Anaokulu)

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.183-198, 2010

Okul Öncesi Eğitimde Montessori Metodu

Okul Öncesi eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.47-95, 2010

Okul Öncesi Eğitimde High/Scope Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora, Bursa, ss.27-46, 2010

Metrikler

Yayın

129

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

164

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

57

H-İndeks (TrDizin)

5

Proje

4

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları