Arş. Gör. MUSTAFA ÇAĞRI GÜRBÜZ


EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Eğitim Bilimleri Enstitüsü (A)


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Matematik, Matematik Uygulamalı


Avesis Araştırma Alanları: İlköğretim Matematik Öğretmenliği, İlköğretim Fen ve Matematik Öğretmenliği, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: Mustafa Ç. Gürbüz

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

E-posta: mcgurbuz@uludag.edu.tr
Diğer E-posta: mcggurbuz@gmail.com
İş Telefonu: +90 224 275 5058
Web: https://avesis.uludag.edu.tr/mcgurbuz
Posta Adresi: Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi A Blok oda:114 Görükle/BURSA

Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Doktora

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Türkiye

2012 - 2014

2012 - 2014

Yüksek Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ, Türkiye

2008 - 2012

2008 - 2012

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

İlköğretim Fen ve Matematik Öğretmenliği

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

2012 - 2013

2012 - 2013

Araştırma Görevlisi

Celâl Bayar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Makaleler

Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (6)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Matematik Eğitiminde Mesleki Öğrenme Topluluğu Örneği

GÜRBÜZ M. Ç., Ağsu M., BAYRAKTAR B.

İnternational Congress on Scice and Education 2018(İCSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.395-396, (Özet Bildiri)

2018

2018

2. Matematik Öğretmenleri PISA’dan Ne Öğrenebilir?

GÜRBÜZ M. Ç.

International Congress on Science and Education 2018, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. Lise Öğrencilerinin Kavram Hissi Oluşturma Becerisine Etkinlik Temelli Öğretimin Katkısı

GÜRBÜZ M. Ç., Ağsu M.

International Congress on Science and Education 2018, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Geometrik İnşa Sürecinde 5. Sınıf Öğrencileri Tarafından Yaşamsal Bir Problemin İrdelenmesi

Gürbüz T., GÜRBÜZ M. Ç.

International Congress on Science and Education 2018, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. Cebirsel Düşünmenin Gelişiminde Sanal Oyun Örneği

GÜRBÜZ M. Ç.

1. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YENİ ARAYIŞLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Mesleki Öğrenme Topluluğu ile İleri Matematik ZümrelerininPlanlanması

GÜRBÜZ M. Ç.

1. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YENİ ARAYIŞLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. Kovaryasyonel düşünme becerisi ve ahlaki muhakeme arasındaki ilişki

YILDIRIM S. G., GÜLER H. K., GÜRBÜZ M. Ç.

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

8. DEVELOPMENT AND EVALUATION OF MATHEMATICAL LITERACY COURSE FOR PRE SERVICE TEACHERS

GÜRBÜZ M. Ç., ALTUN M.

International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, ss.481-487, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

9. Matematik Öğretiminde Niteliği Arttırmanın İrdelenmesi: Benzerlik Konusu Durum Çalışması

GÜRBÜZ M. Ç., Ağsu M., ALTUN M.

7. uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. Mesleki etik algısı ile meslek seçimi arasındaki ilişkinin incelenmesi

YILDIRIM S. G., GÜRBÜZ M. Ç., KOÇ D., GÜLER H. K.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Matematik Okuryazarlığı ve öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlık Algılarının Geliştirilmesi

GÜRBÜZ M. Ç.

7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Lise öğrencilerinin Eşitsizlikler konusunu Kavramsal Anlamada Dialogic Teaching’in Etkisi

GÜRBÜZ M. Ç., Ağsu M.

7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

14. Değişken Kavramını Soyutlamaya Yönelik Ders Tasarımı

GÜRBÜZ M. Ç., ALTUN M.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

15. Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki

ARSLAN Ç., GÜLER H. K., GÜRBÜZ M. Ç.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

16. Investigation of the Disadvantaged Student Performance of Turkey In The Light of ThePISA 2012 Data

GÜRBÜZ M. Ç., ÖZGÖKÇELER S., ERSÖZ A. R.

X. European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

18. A Constructivist Activity in the Area of Psychomotor Learning on Teaching Mathematics Vocational

GÜRBÜZ M. Ç., Özdemir H.

ICEFIC- International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.297-298, (Özet Bildiri)

2015

2015

19. REİVEW ON THE PROFESSIONAL VALUES OF TEACHER CANDIDATES

GÜLER H. K., YILDIRIM S. G., GÜRBÜZ M. Ç., KOÇ D.

ICEFIC, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

20. Review On The Professional Values Of Teacher Candidates

GÜLER H. K., YILDIRIM S. G., GÜRBÜZ M. Ç., KOÇ D.

ICEFIC- International Congress on Education For The Future: Issues And Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

1. Uluslararası Sınavların ve Bazı Ülkelerin Merkezi SınavSistemlerinin ve Soru Örneklerinin Tanıtımı

GÜRBÜZ M. Ç.

PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.45-109, 2019

2019

2019

2. PISA Uygulamalarının Tanıtımı

ALTUN M., GÜRBÜZ M. Ç.

PISA VE TIMSS Mantığını ve Sorunlarını Anlama, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.1-16, 2019

2019

2019

3. Matematik Okuryazarlığı

GÜRBÜZ M. Ç., ALTUN M.

PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.188-230, 2019

2019

2019

4. PISA ve TIMSS Sınavlarına Öğretmenlerimizi HazırlamayaYönelik Deneyimlerimiz Ve Yürüttüğümüz Faaliyetler

ÇEPNİ S., GÜRBÜZ M. Ç., ORMANCI Ü.

PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.405-417, 2019

2017

2017

5. Investigation of the Disadvantaged Student Performance of Turkey:An Evaluation of Light PISA Data

GÜRBÜZ M. Ç., ÖZGÖKÇELER S., ERSÖZ A. R.

Recent Developments in Education, Mariateresa Gammone , Mehmet Ali Icbay , Hasan Arslan, Editör, E-BWN, ss.161-170, 2017


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 6

h-indeksi (WOS): 1