Eğitim Bilgileri
2012 - 2016
2012 - 2016Doktora
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Türkiye
2006 - 2014
2006 - 2014Lisans
Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2008 - 2010
2008 - 2010Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim , Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Etkili bir geometri dersinin özelliklerinin belirlenmesi, geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, İlköğretim
2010
2010Yüksek Lisans
Karikatür kullanılarak yapılan öğretimin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin matematik dersi doğal sayılar alt öğrenme alanındaki akademik başarılarına ve matematik dersine karşı tutumlarına etkisi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim
Araştırma Alanları
Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2017 - 2020
2017 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
Düzce Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2012 - 2016
2012 - 2016Araştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Yönetimsel Görevler
2017 - 2019
2017 - 2019Bölüm Başkan Yardımcısı
Düzce Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
Semiyotik Arabuluculuk Teorisi
Matematik Okuryazarlığını Geliştirmeye Yönelik Etkinlik Tasarlama
Sınavlar ve Sınav Hazırlama Teknikleri-2
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
Tez Danışmanlığı
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
Matematik Okuryazarlığı ve Yeterlikleri
Cebir ve Öğretimi
Lisans
Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması-2
Matematik Okuryazarlığı
Topluma Hizmet Uygulamaları
Olasılık ve İstatistik Öğretimi
İlkokul Matematik Öğretimi
Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları
Öğretmenlik Uygulaması
Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme
Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Matematiğin Temelleri-2
Matematiğin Temelleri-1
Öğretim Teknolojileri
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
ÖZEL YETENEKLİ VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN RUTİN OLMAYAN PROBLEMLERİ ÇÖZME ESNEKLİKLERİ
Güler Selek H. K. (Danışman)
F.SENA(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Çoklu temsiller ile desteklenen cebir öğretiminin öğrencilerin cebirsel muhakemeleri üzerine etkisinin incelenmesi
Güler Selek H. K. (Danışman)
Ö.FARUK(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
7. Sınıf Öğrencilerinin Rasyonel Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgılarının EGS(DNR) Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
Güler Selek H. K. (Danışman)
F.KARA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Uzaktan eğitimde ortaokul matematik öğretmenlerinin sanal manipülatifleri kullanma süreçlerinin incelenmesi
Güler Selek H. K. (Danışman)
E.NUR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Kesirler konusunun öğretiminde akran öğretiminin işitme engelli öğrencilerin akademik başarılarına etkisi ve öğrenci görüşleri
GÜLER SELEK H. K. (Danışman)
S.Elçin(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (10)
2025
20251. Artificial Intelligence in Mathematics Education: ChatGPT’s Capabilities and Limitations in Problem Posing
Arslan Ç., Güler Selek H. K.
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
, cilt.13, sa.5, ss.1189-1205, 2025 (ESCI)
2025
20252. An Analysis of Gifted and Non-Gifted Fifth Graders' Strategic Flexibility1
YAZGAN Y., Kocaoğlu Er F. S., Selek H. K.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, cilt.57, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20253. Are Virtual Manipulatives a Disappointment for Middle School Mathematics Teachers?
Özdoğan E. N., GÜLER SELEK H. K., Çalışkan Toraman Ç.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.17, sa.1, ss.367-380, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20254. Using the Many-Facet Rasch Measurement to Assess How Pre-Service Mathematics Teachers Pose Mathematical Literacy Problems
GÜLER SELEK H. K., SEZER BAŞARAN E.
International Journal of Science and Mathematics Education
, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20245. Can mobile games be an option for teaching algebra?
GÜLER SELEK H. K., Tabur B., BİRİŞÇİ S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SERIOUS GAMES , cilt.11, sa.4, ss.79-100, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
20246. The Preservice Mathematics Teachers’ Views on the Process of Mathematics Literacy Problem Writing
Güler Selek H. K.
SHANLAX INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION , cilt.12, sa.1, ss.148-155, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20247. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmede Stratejik Esnekliklerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Görüşleri Çerçevesinde İncelenmesi
Kocaoğlu er F. s., GÜLER H. K., YAZGAN Y.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.59, ss.98-119, 2024 (TRDizin)
2023
20238. ORTAOKUL MATEMATIK DERS KITAPLARINDA YER ALAN ÜÇGEN KAVRAMININ ARAÇ/NESNE DIYALEKTIĞI AÇISINDAN İNCELENMESI
Kiraz M., Tapan Broutın M. S., Güler Selek H. K.
Social Science Development Journal
, cilt.8, sa.38, ss.30-41, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20229. Akran Öğretiminin İşitme Kayıplı Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
Elçin Ada S., GÜLER SELEK H. K., EZENTAŞ R.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.453-467, 2022 (TRDizin)
2020
202010. KÂĞIT KATLAMANIN SEMİYOTİK ARABULUCULUK TEORİSİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
GÜLER SELEK H. K.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.19, sa.73, ss.122-144, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201911. Mathematical competencies required by mathematical literacy problems
GÜLER H. K., ARSLAN Ç.
Malaysian Online Journal Of Educational Sciences
, cilt.7, sa.2, ss.57-70, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201812. Investigating Geometric Habits of Mind by Using Paper Folding
GÜRBÜZ M. Ç., Ağsu M., GÜLER H. K.
Acta Didactica Napocensia , cilt.11, ss.157-174, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201813. Activities Written by Prospective Primary Teachers on RealisticMathematics Education
GÜLER H. K.
International Journal of Evaluation and Research in Education , cilt.7, sa.3, ss.229-235, 2018 (Scopus)
2018
201814. Matematik Öğretmeni Adaylarının Düzlemde Dönme Dönüşümü Formüllerini Oluşturma Sürecinin İncelenmesi
GÜLER H. K., ARSLAN Ç.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.38, sa.2, ss.613-633, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201815. Öğretmenlerin İnançlarının Davranışlarına ve Etkili Bir Geometri Dersininİşlenişine Yansımaları
GÜLER H. K., ALTUN M.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.26, sa.4, ss.1345-1357, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201816. Construction Process of the Length of 3√2 by Paper Folding
GÜLER H. K., GÜRBÜZ M. Ç.
International Journal of Research in Education and Science , cilt.4, sa.1, ss.121-135, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201717. Consolidation of similarity knowledge via Pythagorean Theorem: a Turkish case study
GÜLER H. K., ARSLAN Ç.
Acta Didactica Napocensia , cilt.10, sa.2, ss.67-80, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki
ARSLAN Ç., GÜLER H. K., GÜRBÜZ M. Ç.
Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.42, ss.123-142, 2017 (TRDizin)
2017
201719. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ARSLAN Ç., GÜLER H. K., GÜRBÜZ M. Ç.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.0, sa.42, ss.123-142, 2017 (TRDizin)
2016
201620. GOTİK ESERLERDE MATEMATİK ÜÇLÜ YONCA ÖRNEĞİ
BOZYOKUŞ H., GÜLER H. K., TAPAN BROUTIN M. S., EZENTAŞ R.
ULUSLARARASI HAKEMLİ İNSAN VE SANAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.1, ss.43-53, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201621. Review on Professional Values of Teacher Candidates
GÜLER H. K., YILDIRIM S. G., GÜRBÜZ M. Ç., KOÇ D.
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.751-766, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201522. Inconsistencies Between Mathematics Teacher s Belifs onIdeal Geometry Teaching and Their Teaching Practice
GÜLER H. K., ALTUN M.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültsi Dergisi , cilt.28, sa.1, ss.131-153, 2015 (TRDizin)
2014
201423. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Düşünme Düzeylerinin Belirlenmesi
ÇAKMAK D., GÜLER H. K.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.12, ss.1-16, 2014 (TRDizin)
2013
201324. Türk Öğrencilerin PISA da Karşılaştıkları Güçlüklerin Analizi
Güler H. K.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.26, sa.2, ss.501-522, 2013 (TRDizin)
2013
201325. Yapılandırmacılık ve Geometri
ALTUN M., GÜLER H. K.
Çağdaş Bakış , cilt.9, ss.26-28, 2013 (Hakemsiz Dergi)
2013
201326. Karikatürlerle yapılan matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi
GÜLER H. K., ÇAKMAK D., KAVAK N.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.26, sa.1, ss.149-160, 2013 (TRDizin)
2011
201127. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dörtgenler Kavramına İlişkin Oluşturdukları Kavram Haritalarının Değerlendirilmesi
AKTAŞ M., GÜLER H. K.
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.31, sa.2, ss.605-618, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ATATÜRK’ÜN YAZDIĞI “GEOMETRİ” KİTABI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLER
TAPAN BROUTIN M. S., BOYUN Ö. F., GÜLER SELEK H. K.
DOĞUMUNUN 140. YILINDA ATATÜRK ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 19 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN A-DİDAKTİK ORTAMDA KÖŞEGEN KAVRAMINI KULLANARAK ÇOKGENLERİN İÇ AÇILAR TOPLAMINI KEŞFETME SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Çelik H., Tapan Broutın M. S., Güler Selek H. K.
ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, cilt.1, ss.305-313, (Tam Metin Bildiri)
2021
20213. Covid-19 Uzaktan Eğitim Sürecinde Matematik Uygulamaları Dersinin İşlenişine Dair Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
KARA F., KALELİ YILMAZ G., GÜLER SELEK H. K.
5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20214. Uzaktan eğitimin matematik öğretmenlerinin dokümantasyon sistemlerine katkısı
TABUR B., TAPAN BROUTIN M. S., GÜLER SELEK H. K.
ATLAS INTERNATIONAL CONGRESSON SOCIAL SCIENCES 8., Ankara, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2021, cilt.8, ss.98-112, (Tam Metin Bildiri)
2021
20215. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Değerlendirme Yaklaşımlarının Yapılandırmacı Yaklaşıma Ve Liselere Geçiş Sınavına Yönelik Sorulara Uygunluğuyla İlgili Görüşleri
ASLAN S., TAPAN BROUTIN M. S., GÜLER SELEK H. K.
INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-V, Nakhchivan, Azerbaycan, 01 Haziran 2021, cilt.5, ss.56-57, (Özet Bildiri)
2021
20216. 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ENSTRÜMANTAL OLUŞUM SÜRECİNİN BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ
ŞALCIOĞLU A., TAPAN BROUTIN M. S., GÜLER SELEK H. K.
INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-V, Nakhchivan, Azerbaycan, 01 Haziran 2021, cilt.1, ss.134, (Özet Bildiri)
2021
20217. INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS’ VIEWS ON THE TEACHING OF TRIANGLE’S CONSTRUCTION AND DRAWING PROCESSES
KARA F., TAPAN BROUTIN M. S., GÜLER SELEK H. K.
International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2021), Kocaeli, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2021, cilt.1, ss.5, (Özet Bildiri)
2021
20218. Dikdörtgenin Kağıt Katlama ile İnşasının Semiyotik Arabuluculuk Teorisi Bağlamında İncelenmesi
GÜLER SELEK H. K.
14. UFBMEK, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
20219. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Sanal Manipülatifler Hakkındaki Görüşleri
Özdoğan E. N., GÜLER SELEK H. K.
14. UFBMEK, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
202110. TEACHER OPINIONS ABOUT THE CHALLENGES OF 8TH GRADE STUDENTS IN ALGEBRA LEARNING
GÜL N., TAPAN BROUTIN M. S., GÜLER SELEK H. K.
International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2021), Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2021, cilt.1, ss.4, (Özet Bildiri)
2020
202011. Strateji Üretme Yeterliğini Gerektiren Bir Matematik Okuryazarlığı Probleminin Çözüm Sürecinin Incelenmesi
GÜLER SELEK H. K.
FMGTEK-2020, 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
2019
201912. Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına ve Öğretimine İlişkin İlk Düşünceleri
ARSLAN Ç., GÜLER SELEK H. K.
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201813. Problem Çözebileceğine İnanmak ile Problem Çözebilmek Arasındaki İlişki
ARSLAN Ç., GÜLER H. K.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. Türk Eğitim Tarihindeki Üç Kuşak Matematik Kitabından Örnekler
ARSLAN Ç., GÜLER H. K.
5. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu (ISHE), 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Çizimleri ile Sorgulama Becerileri Arasındaki İlişki
ARSLAN Ç., GÜLER H. K.
IV. Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 27 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. Flexibility In Analytic Geometry Course Of Prospective Mathematics Teachers
GÜLER H. K., ARSLAN Ç.
The 8th ICMI-East Asia Regional Conference on Mathematics Education (EARCOME8), 7 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201817. Öğretmenlerin Meslek Etiği Algısı Altında Yatan Değerlerin Belirlenmesi
YILDIRIM S. G., GÜLER H. K.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201818. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazdıkları Etkinliklerin Gerçekçi Matematik Eğitimi Bağlamında İncelenmesi
GÜLER H. K.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (UEBK), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201719. Kovaryasyonel düşünme becerisi ve ahlaki muhakeme arasındaki ilişki
YILDIRIM S. G., GÜLER H. K., GÜRBÜZ M. Ç.
International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Üçgenlerde benzerlik kavramının pekiştirilme süreci
GÜLER H. K.
IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER)., 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. Mesleki etik algısı ile meslek seçimi arasındaki ilişkinin incelenmesi
YILDIRIM S. G., GÜRBÜZ M. Ç., KOÇ D., GÜLER H. K.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. Son dönem Osmanlı geometri öğretimi ile günümüz geometri öğretiminin karşılaştırılması
GÜLER H. K.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201623. Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki
ARSLAN Ç., GÜLER H. K., GÜRBÜZ M. Ç.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201624. Consolidating similarity knowledge by the help of Pythagorean Theorem
GÜLER H. K., ARSLAN Ç.
13th International Congress on Mathematics Education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2015
201525. A real context problem for consolidating similarity
GÜLER H. K., ARSLAN Ç.
7th WCES, 5 - 07 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201526. Review On The Professional Values Of Teacher Candidates
GÜLER H. K., YILDIRIM S. G., GÜRBÜZ M. Ç., KOÇ D.
ICEFIC- International Congress on Education For The Future: Issues And Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201527. REİVEW ON THE PROFESSIONAL VALUES OF TEACHER CANDIDATES
GÜLER H. K., YILDIRIM S. G., GÜRBÜZ M. Ç., KOÇ D.
ICEFIC, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
201428. Öğretmenlerin Bağlamsal Bir MatematikProblemini Çözümünün PISA yeterlikleri Açısından İncelenmesi
ARSLAN Ç., GÜLER H. K., ALTUN M.
11. Ulusal Fen Bilimlerive Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201429. Lisansüstü Eğitim Almış MatematikÖğretmenlerinin Sınıflarında Gözlenen Didaktik Değişkenlerin İncelenmesi
Sezer N., GÜLER H. K., GÜRBÜZ M. Ç.
13.Matematik Sempozyumu, Karabük, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
201330. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ CEBİR ÖĞRENME ALANINDAKİ ÖNBİLGİLERİNİN BELİRLENMESİNDE KAVRAM HARİTALARI
GÜLER H. K., ARSLAN Ç.
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201331. Calculating Area of Circle with Different Integrations
ALTUN M., GÜLER H. K.
II. Uluslararası Avrasya Matematik Bilimleri ve Uygulamaları Konferansı (IECMSA-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 25 - 29 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)
2013
201332. İki farklı öğrenme ortamının 5 sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi
GÜLER H. K., Çalışkan Ç., ALTUN M.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitmi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2012
201233. Dershanelerin Seviye Belirleme Sınavındaki Başarıya Etkisi Uygulamalı Eğitim Kongresi
İmir R., SOYLU D., GÜLER H. K.
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201234. Öğrencilerin Seviye Belirleme Sınavına Hazırlık Sürecinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
İmir R., SOYLU D., GÜLER H. K.
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201235. Karikatürlerle Yapılan Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
GÜLER H. K., ÇAKMAK D., KAVAK N.
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2010
201036. Karikatürize Edilmiş Senaryolarla Yapılan Matematik Öğretimine İlişkin Öğrenci Görüşleri
GÜLER H. K., ÇAKMAK D., KAVAK N.
9. UFBMEK, Fransa, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2006
200637. Matematik ve Sanatta Altın Oranın Önemi ve İnsanlığa Faydası
GÜLER H. K., Maria M M.
1. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. Matematik Okuryazarlığı
GÜLER SELEK H. K.
İlkokulda Matematik Öğretimi, Toptaş Veli, Olkun Sinan, Çekirdekçi Sıtkı, Sarı Mehmet Hayri, Editör, Vizetek, ss.445-482, 2020
2020
20202. Matematik
GÜLER SELEK H. K.
İlkokulda Matematik Öğretimi, Toptaş Veli, Olkun Sinan, Çekirdekçi Sıtkı, Sarı Mehmet Hayri, Editör, Vizetek, ss.1-15, 2020
2019
20193. Muhakeme ve Argüman Yeterliği
GÜLER H. K.
Matematik Okuryazarlığı ve PISA, Tangül Kabael, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.293-329, 2019
2019
20194. PISA, TIMSS ve TEOG sınavlarının temel aldığı öğrenme kuramları
GÜLER H. K., ÜLGER B. B.
PISA ve TIMSS mantığını ve sorularını anlama (yeni nesil matematik, fen bilimleri ve Türkçe sorularıyla destekli), Çepni, Salih, Editör, Pegem A, ss.111-153, 2019
2019
20195. Matematik
GÜLER H. K.
İlkokulda Temel Matematik, Veli Toptaş, Editör, Vizetek, ss.1-15, 2019
2019
20196. PISA ve TIMSS sınavlarının temel aldığı ölçme ve değerlendirme yaklaşımları
ÜLGER B. B., GÜLER H. K.
PISA ve TIMSS mantığını ve sorularını anlama (yeni nesil matematik, fen bilimleri ve Türkçe sorularıyla destekli), Çepni, Salih, Editör, Pegem A, ss.155-184, 2019
2018
20187. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Matematik Öğretimi Etkinliğinden Beklentileri
GÜLER H. K.
Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel, ss.683-692, 2018
2013
20138. Usibility of Assessment and Evaluation Instruments with the New Elementary Education Mathematics Curriculum in Turkey
GÜLER H. K.
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Drujinin, A., Kostova, Z., Sharuho, I. and Atasoy, E, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, ss.484-492, 2013
Desteklenen Projeler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorCebir Öğrenme Alanına Göre Tasarlanmış Mobil Oyun Tabanlı Etkinliklerin Öğrencilerin Matematik Başarısına, Tutumuna ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
GÜLER SELEK H. K. (Yürütücü), TABUR B., BİRİŞÇİ S.
2022 - 2022
2022 - 2022Dijital Dünyaya Yolculuk
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Güler Selek H. K. (Yürütücü), Örün Ö., Yıldırım S. G., Çakır H., Birişçi S., Bayrakcı S., et al.
2022 - 2022
2022 - 2022Dijital Dünyaya Yolculuk
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Güler Selek H. K.
2022 - 2022
2022 - 2022Sınıf Ortamından Ülke Ekonomisine: Parayı Akıllı Yönetebilen Sınıflar
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Güler Selek H. K., Işık O. R.
2021 - 2021
2021 - 2021Bilimsel Süreçlerde Matematiksel Modelleme ve Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Güler Selek H. K., Işık O. R.
2015 - 2017
2015 - 2017Matematik Öğretmenlerine Verilen PISA Matematik Okuryazarlık Eğitiminin Öğrencilerin Başarısına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Güler Selek H. K., Altun M. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015Ortaokul Geometri Konularının Öğretimi İçin Model Geliştirme Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Güler Selek H. K., Altun M. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2013 - 2015
2013 - 2015Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Öğrenci Projeleri
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorKavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Matematik Okuryazarlığı Etkinliklerinin İncelenmesi
Diğer
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ, Türkiye
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2024 - 2024
2024 - 2024Erasmus Programı
Ders Verme
Pädagogische Hochschule Steiermark, Avusturya
2015 - 2015
2015 - 2015Erasmus Programı
Lisansüstü Eğitim Kapsamında Araştırma
Universita Degli Studi di Siena, İtalya