Yayınlar & Eserler

Makaleler 37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 31

1. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK DERSLERİNDE SOMUT MATERYALLERİ KULLANMA VE TASARLAMA DURUMLARI

7. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS, Valencia, İspanya, 10 Ocak 2025, ss.48-49, (Özet Bildiri)

4. ORTAOKUL VE İMAM HATİP ORTAOKULU MÜZİK DERS KİTAPLARINDAKİ TOPLUMSAL CİNSİYET ALGISI

8. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR VE İNOVASYON, Baku, Azerbaycan, 22 Haziran 2024, ss.788-803, (Tam Metin Bildiri)

5. A sample of virtual reality applications in music education

16th World Conference on Educational Sciences, BARSELONA, İspanya, 01 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

6. Çalgı Eğitimi Kapsamında Kullanılmak Üzere Hazırlanmış Dijital Kitaplar ve Kullanılabilirliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

2. International Cappadocia Scientific Research Congress, Nevşehir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2022, ss.13-24, (Tam Metin Bildiri)

7. Görsel ve İşitsel Destekli Öğretimin Mutasyon Dönemi Öğrencilerin Ses Farkındalıklarına Katkısı

2. International Cappadocia Scientific Research Congress, Nevşehir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2022, ss.25-39, (Tam Metin Bildiri)

9. MUSIC TEACHERS’ METAPHORICAL PERCEPTIONS REGARDING THE CONCEPT OF “MUSIC LESSONS”

INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATION SCIENCES AND LEARNING TECHNOLOGY, 6 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

10. 2017-2018 ve 2018-2019 Yılları 9.Sınıf Müzik Dersi Müfredat Programlarının Karşılaştılması

Karadeniz 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 23 - 25 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. Müzik Öğretmeni ve Müzik Öğretmeni Adaylarının Enstrüman Çalmaya İlişkin Metaforik Algıları

Taras Şevçenko 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, KİEV, Ukrayna, 12 Temmuz - 14 Eylül 2019, ss.159-172, (Tam Metin Bildiri)

13. Güzel Sanatlar Liseleri Yenilenen Bireysel Ses Eğitimi Ders Kitabının İçerik Bakımından Yeterliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

Taras Şevçenko 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, KİEV, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, ss.149-158, (Tam Metin Bildiri)

14. Sivil Toplum Kuruluşları Korolarının Kültürel Yaşama Katkıları: Bursa İli Örneği

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Çizgi Filmlerdeki Şarkıların Değerler Eğitimine Katkısı Yönünden Değerlendirilmesi: Pepee Örneği

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

16. Dünya Müziği Derneğinin Bursa’nın Kültürel ve Sanatsal Yaşamına Katkıları

International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.799, (Özet Bildiri)

21. Dezavantajlı Çocuklar İçin Müzik Atölyeleri Roman Çocuklar Örneği

Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

22. The Efficiency of The Song Repertoire on The Musical Development Level of Pre-School Children Aged Six Years Old

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.506-513, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

23. In Terms of Musıc Teachers, The Evaluatıon of Musıc Types in the Curriculum for Musıc in Secondary Education in Turkey

Internatıonal Conference on Social Sciences, Bükreş, Romanya, 19 - 20 Eylül 2014, cilt.2, ss.19-24, (Tam Metin Bildiri)

24. Within the scope of the sample at Uludag University, the usage of traditional music in group and individual voice training classes in institutions training music teachers

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2881-2885, (Tam Metin Bildiri) identifier

25. Context of Educational Music and Language in Republican Period Turkey

2nd World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 27 - 29 Haziran 2012, cilt.83, ss.1085-1090, (Tam Metin Bildiri) identifier

26. Farklı Ülkelerde Müzik Alanında Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimi ve Türkiye de Bilim Sanat Merkezi Uygulamaları

18th EAS(European Association for music in Schools) Congress, Bolu, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2010, ss.245-254, (Tam Metin Bildiri)

27. Türkiye’xxde Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Önerisi: Dede-Nine Eğitim Programı (DENEP) Projesi

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.73-78, (Tam Metin Bildiri)

28. Türkiye’ de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Dede Nine Eğitim Programı Denep Projesi

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

29. Türkiye’de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Önerisi: Dede-Nine Eğitim Programı (DENEP) Projesi

INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.73-78, (Tam Metin Bildiri)

30. Türkiye'de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Önerisi: Dede-Nine Eğitim Programı (DENEP)

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 Kasım 2010, ss.73-78, (Tam Metin Bildiri)

31. Müzik Öğretmenliği Öğrenci Kaynağı Uludağ Üniversitesi Örneği

Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 16

1. CARABO-CONE VE KODALY YÖNTEMLERİNİN ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ

Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler 2, Prof. Dr. Sinan Sönmez, Editör, Platanus Yayın Grubu, Ankara, ss.481-493, 2023

2. 11. Bölüm: Özet, Yargı ve Öneriler

Müzikte Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Emel Funda Türkmen, Editör, İzge Yayınevi, Ankara, ss.200-205, 2022

3. Sunum Teknikleri

Müzikte Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Emel Funda Türkmen, Editör, İzge Yayınevi, Ankara, ss.225-229, 2022

4. 11. Bölüm: Özet, Yargı ve Öneriler

Müzikte Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Emel Funda TÜRKMEN, Editör, İzge Yayıncılık, Ankara, ss.200-205, 2022

5. 5. Bölüm: Problem

Müzikte Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Emel Funda Türkmen, Editör, İzge Yayınevi, Ankara, ss.86-97, 2022

6. ABEL CARLEVARO’NUN SERIA DIDACTICA CUADERNO 2 NUMARALI ETÜT KİTABININ GİTAR EĞİTİMİNDE KULLANILABİLİRLİĞİ

Güzel Sanatlarda Araştırma ve Değerlendirmeler, Arapgirlioğlu Hasan, Yazıcı Tarkan, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.1-16, 2021

7. ÖZENGEN KEMAN EĞİTİMİNDE “SUZUKİ KEMAN OKULU METODUNUN” ÖĞRENCİ GELİŞİM DÜZEYİNE ETKİSİ

EĞITIM BILIMLERI ALANINDA AKADEMIK ÇALIŞMALAR, Çetin, Ali, Editör, Duvar Yayınevi, İzmir, ss.173-188, 2021

8. MUSIC TEACHERS’ METAPHORICAL PERCEPTIONS REGARDING THE CONCEPT OF “MUSIC CLASS”

Research & Reviews in Educational Sciences, Koca Şehriban, Erten Pınar, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.19-34, 2021

9. ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERDE KORO EĞİTİMİNİN TERAPÖTİK KULLANIMI

GÜZEL SANATLAR ALANINDA AKADEMIK ÇALISMALAR, Prof. Dr. Hasan ARAPGİRLİOĞLU Prof. Dr. Jonnie Lynn JACOBS-PERCER Doç. Dr. Kader SÜRMELİ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.7-15, 2018

10. FARKLI ÜLKELERDE VE TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE MÜZİK EĞİTİM

GÜZEL SANATLAR ALANINDA AKADEMIK ÇALISMALAR, Prof. Dr. Hasan ARAPGİRLİOĞLU Prof. Dr. Jonnie Lynn JACOBS-PERCER Doç. Dr. Kader SÜRMELİ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.15-27, 2018

11. Importance of Individual Voice Training for Teacher Candidates in Faculties of Education Training Music Teachers in Turkey

Educational and Science in a Globalizing World A Case Study of Turkey, Christov Ilia, Efe Recep, Atasoy Emin, Editör, Paradigma, Sofija, ss.88-94, 2012

12. Kadın ve Çocuk Merkezleri

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.199-208, 2011

13. Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.3-26, 2010

14. Kadın ve Çocuk Merkezleri

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Prof.Dr. Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.199-208, 2010

15. Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.3-26, 2010

16. Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi

Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayınevi, Bursa, ss.3-26, 2010
Metrikler

Yayın

84

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

51

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

5

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

74

Proje

3

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları