Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Project LanBe: Development and Effectiveness of anOnline Platform for Elementary School Teachers toSupport Language Skills and Deal with Problem Behaviors,

eacher Educators of Children with Behavior Disorders (TECBD); the Council for Children with Behavioral Disorders (CCBD) Conference, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Kasım 2023

Relationship Between Language Skills and Problem Behaviors of Elementary School Students: Reflections from Turkey

Teacher Educators of Children with Behavioral Disorders (TECBD) & the Council for Children with Behavioral Disorders (CCBD) Conference & Workshops, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Kasım 2023 - 18 Kasım 2022

In Life Science Course Books Concept Teaching: Case of Turkey

INTERNATIONAL CONGRESS OF PEDAGOGICAL RESEARCH, Kuala-Lumpur, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.92 Creative Commons License

Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Dramaya İlişkin Metaforları

1. Uluslararası Oyun Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Çocuk Hakları

2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının Demokratik Tutumları İle Çocuk Haklarına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.236-243 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının Demokrasiye İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Öğrenme Ortamlarının Fiziksel Düzeni Açısından Sınıf Öğretmenlerinin KarşılaştıklarıSorunlar

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1187

Sınıf Öğretmenlerinin Etkili Sınıf Yönetimi Önerileri

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1173

Yaratıcı Drama Çemberinde Kültürler Arası Duyarlılığa Yolculuk

V th International Eurasian Educational Research Congress EJER, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

The Investigation of the Relation Between The Attitudes of The Teacher Candidates Towards Children Rights and Their State of Liking Children

International Conference education, science, economics and technologies, Burgas, Bulgaristan, 22 - 23 Haziran 2017, ss.7-14 Creative Commons License

Öğretmen Adaylarının Toplumsal Değerleri Algılama Tutumları ile Değerler Eğitimine İlişkin Tutumları Arasındaki İlişki

IV. International Eurasian Educatinal Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1159-1160

Öğretmen Adaylarının Demokratik Tutumları İle Çocuk Haklarına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.236-243 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Hayat Bilgisi Dersi:Öğretmen Adayları Ne Düşünüyor?

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017

Comparıson Of Preservıce Teachers Opınıons About Sexual Educatıon At Elementary School

XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016, ss.143

Evaluating Personal Qualifications of Teacher Candidates in Terms of Intercultural Sensitivity Levels

2nd International Conference on Lifelong Learning and Leadership for All (ICLEL-16), 21 - 23 Temmuz 2016, ss.3

Öğretmenlik Uygulaması Alan Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıfta Kullandıkları Materyal Tercihlerinin İncelenmesi

15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİM SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.315-316

Teacher Candidates' Opinions about Multiculturalism and Multicultural Education

2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.772-778 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma identifier

KPSS SINAVINA GİRECEK SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SINAV KAYGILARI İLE ÖZ DUYARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİİLİŞKİNİN İNCELENMESİ

XIV. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.146

The Interpersonal Self Efficacy Believes Of Classroom Teachers In Terms Of Different Variables

PAEDEIA Pillars of Teacher Education (International PAEDEIA Conference: European Symposium Young Teachers as Change Agents), Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.80

The Effects of the Project “Be My Hope” On Disadvantaged Children’s School Burnout Levels

4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA)., Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, ss.89-90

Birinci ve Dördüncü Sınıf Okul Öncesi Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Oyuncak Seçimlerinin Karşılaştırılması

INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL ISSUES OF EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND CHİLDREN’xxS RIGHTS, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012, ss.15-16

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Gözüyle Anaokullarının Güvenlik Açısından İncelenmesi

INTERNATİONAL CONFERENCE ON GLOBAL ISSUES OF EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND CHILDREN’xxS RIGHTS, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012, ss.33-34

Classroom Teacher Candidates’ Attitudes Towards Teacher Profession

VI. International Balkan Congress for Education and Science: The Modern Socierty and Education, Skopje, Makedonya, 29 Eylül - 01 Ekim 2011, ss.347-353

The Effects on Permanence of Teaching Class and School Rules with Drama Technique According to Gender

INTERNATIONAL CONFERENCE EDUCATION, SCIENCE,ECONOMİCS AND TECHNOLOGIES, Burgas, Bulgaristan, 7 - 09 Eylül 2011, cilt.7, ss.85-92

Teacher Candidates’ Opinions about the Values Included in the Community Partnership

INTERNATIONAL CONFERENCE EDUCATION, SCIENCE, ECONOMİCS AND TECHNOLOGIES, Burgas, Bulgaristan, 7 - 09 Eylül 2011, cilt.7, ss.210-214

Comparison of Preschool and Elementary Education Teacher Candidates’ Knowledge and Practices with Regard to Toy Selection

6Th ITRA World Congress “Toys and Learning in Different Cultures”., Bursa, Türkiye, 26 - 30 Temmuz 2011, ss.113-114

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları (Uludağ Üniversitesi Örneği)

19. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Ekim 2010, ss.79-80

Türkiye'de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Önerisi: Dede-Nine Eğitim Programı (DENEP)

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 Kasım 2010, ss.73-78

A study on learning environments of elementary school students taking social studies course: Bursa sample

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1356-1361 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Communications of teachers working in schools at different socio-economic levels with their students and other teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1379-1384 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

A Study About The Effectiveness of Drama Education on Pre-Service Teachers’ Views

13. International Congress of Drama/Theatre in Education, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2008, ss.190-201
Kitap & Kitap Bölümleri

SOSYAL GELİŞİM GÖREVLERİ

SOSYAL ve DUYGUSAL GELİŞİM, Hülya GÜLAY OGELMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.100-135, 2021

SOSYAL VE DUYGUSAL GELİŞİMDE YETİŞKİNLERLE İLİŞKİLER

SOSYAL ve DUYGUSAL GELİŞİM, Hülya GÜLAY OGELMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.150-185, 2021

CHILD RIGHTS FROM THE PERSPECTIVE OF ELEMENTARYEDUCATION TEACHER CANDIDATES

Theory and Research inEducational Sciences, Assoc. Prof. Dr. Onur ZahalAssist. Prof. Dr. Nesip Demirbilek, Editör, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Ankara, ss.17-36, 2020 Creative Commons License

Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller Bursa, Prof.Dr. HANDAN ASUDE BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.103-120, 2019

Bulgaristan’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude Başal, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.111-117, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Bulgaristan’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde KArşılaştırmalı Eğitim-Okulöncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.111-117, 2017

Japonya’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim-Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.187-199, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Polonya’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude Başal, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.233-244, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Amerika’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude Başal, Editör, Nobel yayıncılık, Ankara, ss.51-66, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Amerika’da Okul Öncesi Eğitim

FarklI Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim (Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı), Handan Asude Başal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.51-64, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Bulgaristan’xxda Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitimi Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Prof.Dr. Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.111-117, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Preservıce Teachers’ Opınıons About Sexual Educatıon At Elementary School

Researches on Science and Art in 21st Century Turkey, Prof. Hasan ARAPGIRLIOGLU, Assist. Prof. Atilla ATIK, Prof. Robert L. ELLIOT, Assoc. Prof. Edward TURGEON, Editör, Gece Kitaplığı Yayınevi, Ankara, ss.37-42, 2017

Yunanistan’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude Başal, Editör, Nobel yayıncılık, Ankara, ss.245-252, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Decreasing Undesired Attitudes of Students in Classroom: Use of Awards

Education in the 21st Century Theory and Practice, Prof. Dr. Irina KOLEVAProf. Dr. Recep EFEProf. Dr. Emin ATASOYAssoc. Prof. Dr. Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.751-758, 2015

Children at Risk

The science and education at the beginning of 21st century Example of Turkey, Drujinin,A. Kostova,Z. Sharuho,I. Atasoy, E., Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.468-475, 2013

Prevention study aiming to reintegrate Children At Risk Group Into Society:Be my hope

The science and education at the beginning of 21st century Example of Turkey, , Editör, St.Kliment Ohridski University Press, SOFYA, ss.476-483, 2013

Chıldren at Rısk

THE SCIENCE AND EDUCATION AT THE BEGINNING OF THE 21ST CENTURY IN TURKEY, PROF. DR. ALEKSANDIR DRUJININ, ASSOC. PROF. DR. ZDRAVKA KOSTOVA, ASSOC. PROF. DR. IGOR SHARUHO, ASSOC. PROF. DR. EMIN ATASOY, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.468-475, 2013

Preventıon Study Aımıng To Reıntegrate Chıldren At Rısk Group Into The Scıety: Be My Hope

THE SCIENCE AND EDUCATION AT BEGINNING OF THE 21ST CENTURY IN TURKEY, PROF. DR. ALEKSANDIR DRUJININ, ASSOC. PROF. DR. ZDRAVKA KOSTOVA, ASSOC. PROF. DR. IGOR SHARUHO, ASSOC. PROF. DR. EMIN ATASOY, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.476-483, 2013

Adaptation and behavior disorders of children

Education and science in a globalizing world a case study of Turkey, Christov, I; Efe,R., Editör, paradıgma, Sofija, ss.112-139, 2012

Adaptatıon and Behavıor Dısorders of Chıldren

EDUCATION AND SCIENCE IN A GLOBALIZING WORLD: A CASE STUDY OF TURKEY, PROF. DR. ILIA CHRISTOV, PROF. DR. RECEP EFE, ASSOC. PROF. DR. EMIN ATASOY, Editör, PARADIGMA, SOFIA, SOFYA, ss.112-139, 2012

Okul Öncesi Eğitimde High Scope Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Prof. Dr. Handan Asude BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.27-45, 2010

Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.103-120, 2010

Okul Öncesi Eğitimde Montessori Metodu

Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Prof. Dr. Handan Asude BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.47-95, 2010

Okul Öncesi eğitimde High/Scope Yaklaşımı

Okul Öncesi eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.27-46, 2010

Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora, Bursa, ss.103-120, 2010

Anne Çocuk Eğitim Programı

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Prof. Dr. Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayınları, Bursa, ss.149-168, 2010

Okul Öncesi Eğitimde Montessori Metodu

Okul Öncesi eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.47-95, 2010

Okul Öncesi Eğitimde Hıgh/Scope Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora, Bursa, ss.27-46, 2010

Okul Öncesi Eğitimde Montessorı Metodu

Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora, Bursa, ss.47-95, 2010

Anne -Çocuk Eğitim Programı

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora, Bursa, ss.149-168, 2010

Okul Öncesi Eğitiminde Reggio Emilia Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.103-120, 2010

Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Prof. Dr. Asude Handan BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.103-120, 2010
Metrikler

Yayın

128

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

30

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

35

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

92

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları