Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Üstün yeteneklilere yönelik fen bilimleri alanında yürütülen etkinlikler
Yeni Türkiye
, ss.121-136, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.125-143, 2020 (Hakemli Dergi)
The Effect of Science Lesson Modules on Gifted Students: The CGA Case
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.17-24, 2019 (Hakemli Dergi)
İdareci Öğretmen ve Öğrenciler Bakış Açısından Bilim Sanat Merkezlerinde Uygulanan Fen Eğitimi Programları
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.13, sa.3, ss.1098-1121, 2014 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Laboratuvar Kaygısı ve Laboratuvarda İletişim Becerilerinin İncelenmesi: İlişkisel Bir Çalışma
ERPA 2019 International Congresses on Education, 19 - 22 Haziran 2019
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik Sorgulama Temelli Geliştirilen Farklılaştırılmış Fen Ders Modüllerin Öğrencilerin Bilimsel Muhakeme Becerilerine Etkisi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019
The Process of the Development of Global CompetenceScale (GCS)
8th International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), Rome, Italy, 7 - 08 Haziran 2018
Üstün Yeteneklilerin Fen Dersleri İçin Geliştirilen ModüllerinBilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
V. Üstün Yetenekliler Eğitimi Kongresi, Gaziantep, 4 - 06 Mayıs 2018
”Fen Eğitimi Kapsamında Hazırlanan Projelerin STEM Etkinliklerine Dönüştürülmesi: Duman Şemsiyesi Örneği”
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, 27 - 30 Nisan 2018
Fen Sınıflarında “Bilimsel Söylem (Discourse)” Kullanımı: Üstün yetenekli eğitimi
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017
CGA Ve BILSEM Fen Dersi Etkinliklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri: İki Farklı Eğitim Süreci
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017
Ustun Yetenekliler İçin Geliştirilen Fen Ders Modüllerinin Etkisi: CGA Pilot Çalışma
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017
Examining the opinions of pre-service science teachers about the association of science contents with daily life.
9th World Conference on Educational Sciences, 1 - 04 Şubat 2017
Fen bilimleri öğretmen adaylarının hücre kavramını günlük hayata transfer edebilme durumlarının belirlenmesi.
IIVrd International Eurasian Educational Research Congress, 28 Mayıs - 01 Haziran 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının 5E Modeli Uygulamalarından Yansımalar
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
SINIRLARI KEŞFETMEK: ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İÇİN MATEMATİK VE FEN EĞİTİMİ
Efe Akademi Yayınları, 2023
Fen Okuryazarlığı
Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi, Salih Çepni, Ümmühan Ormancı, Editör, Nobel Yayınevi, Bursa, ss.75-93, 2021
Fen Okuryazarlığı
PISA ve TIMSS Mantığını ve Sorularını Anlama, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Bursa, ss.217-266, 2019
Assesement of the STEM in the Classroom
Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, , Editör, Paradigma Akademi, ss.565-579, 2019
PISA ve TIMSS Sınavlarının Temel Aldığı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları
PISA ve TIMSS Mantığını ve Sorularını Anlama, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Bursa, ss.141-168, 2019
PISA, TIMSS ve TEOG Sınavlarının Temel Aldığı Öğrenme Kuramları
PISA VE TIMSS Mantığını ve Sorunlarını Anlama, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-141, 2019
Üstün yeteneklilerde STEM Eğitimi
Kuramdan Uygulamaya STEM EA Eğitimi, Prof. Dr. Salih Çepni, Editör, Pegem Yayınevi, Bursa, ss.485-525, 2018