Makaleler
12
Tümü (12)
Scopus (4)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (5)
6. Üstün yeteneklilere yönelik fen bilimleri alanında yürütülen etkinlikler
Yeni Türkiye
, ss.121-136, 2020 (Hakemli Dergi)
7. Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.125-143, 2020 (Hakemli Dergi)
9. The Effect of Science Lesson Modules on Gifted Students: The CGA Case
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.17-24, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
6. Laboratuvar Kaygısı ve Laboratuvarda İletişim Becerilerinin İncelenmesi: İlişkisel Bir Çalışma
ERPA 2019 International Congresses on Education, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
7. Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik Sorgulama Temelli Geliştirilen Farklılaştırılmış Fen Ders Modüllerin Öğrencilerin Bilimsel Muhakeme Becerilerine Etkisi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
8. The Process of the Development of Global CompetenceScale (GCS)
8th International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), Rome, Italy, 7 - 08 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
9. Üstün Yeteneklilerin Fen Dersleri İçin Geliştirilen ModüllerinBilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
V. Üstün Yetenekliler Eğitimi Kongresi, Gaziantep, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
11. ”Fen Eğitimi Kapsamında Hazırlanan Projelerin STEM Etkinliklerine Dönüştürülmesi: Duman Şemsiyesi Örneği”
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
13. Fen Sınıflarında “Bilimsel Söylem (Discourse)” Kullanımı: Üstün yetenekli eğitimi
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
14. CGA Ve BILSEM Fen Dersi Etkinliklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri: İki Farklı Eğitim Süreci
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
15. Ustun Yetenekliler İçin Geliştirilen Fen Ders Modüllerinin Etkisi: CGA Pilot Çalışma
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
16. Examining the opinions of pre-service science teachers about the association of science contents with daily life.
9th World Conference on Educational Sciences, 1 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri)
17. Fen bilimleri öğretmen adaylarının hücre kavramını günlük hayata transfer edebilme durumlarının belirlenmesi.
IIVrd International Eurasian Educational Research Congress, 28 Mayıs - 01 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
21. Sınıf Öğretmeni Adaylarının 5E Modeli Uygulamalarından Yansımalar
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
1. SINIRLARI KEŞFETMEK: ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İÇİN MATEMATİK VE FEN EĞİTİMİ
Efe Akademi Yayınları, 2023
2. Fen Okuryazarlığı
Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi, Salih Çepni, Ümmühan Ormancı, Editör, Nobel Yayınevi, Bursa, ss.75-93, 2021
3. Fen Okuryazarlığı
PISA ve TIMSS Mantığını ve Sorularını Anlama, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Bursa, ss.217-266, 2019
4. Assesement of the STEM in the Classroom
Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, , Editör, Paradigma Akademi, ss.565-579, 2019
5. PISA ve TIMSS Sınavlarının Temel Aldığı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları
PISA ve TIMSS Mantığını ve Sorularını Anlama, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Bursa, ss.141-168, 2019
6. PISA, TIMSS ve TEOG Sınavlarının Temel Aldığı Öğrenme Kuramları
PISA VE TIMSS Mantığını ve Sorunlarını Anlama, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-141, 2019
7. Üstün yeteneklilerde STEM Eğitimi
Kuramdan Uygulamaya STEM EA Eğitimi, Prof. Dr. Salih Çepni, Editör, Pegem Yayınevi, Bursa, ss.485-525, 2018
