Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. ROBOTİK VE KODLAMA DERSİ İÇİN TASARLANAN OTANTİK ÖĞRENME ORTAMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

2. Uluslararası Beydağı Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, 10 - 12 Nisan 2020, (Özet Bildiri)

2. Gömülü Sistemler ve Robotik Uygulamalar Dersini Alacak Öğrencilerin Analizi: Bir Durum Tespit Çalışması

UTEK 2018 - 1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

3. Raspberry PI In Education: Developing An Embedded Smart Indoor Guidance System

31st International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), St Vacoas -Phoenix, MAURİTUS, 14 - 15 Aralık 2017, cilt.1, ss.4, (Özet Bildiri)

4. IT Teachers’ Views on Software Used for Teaching Programming

4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.24, (Özet Bildiri)

5. INNOVATION SKILL DEVELOPMENT POTENTIAL OF TEACHING PROGRAMMING TO CHILDREN IN THE CONTEXT OF THE STEM EDUCATION

1st International Baltic Symposium onScience and Technology Education (BalticSTE2015), Siaulai, Litvanya, 15 - 18 Haziran 2015, cilt.1, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)

6. Higher Education Students Profiles and Perspectives of Web 2 0 Technologies

ICITS 2014 - 8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

8. Sınıf öğretmenlerinin Fatih projesi ve proje kapsamında dağıtılacak tablet bilgisayarlara ilişkin görüşleri

7th International computer and instructional technologies symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Redefining a Teacher Education Program: CSM and UludagKDM

7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

10. Karma Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Öz- Düzenleme ve Öz-Yönetim BecerileriÜzerindeki Etkisi

7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen Adaylarının İnternet Destekli Öğrenme Ortamına İlişkin Görüşlerinin Nitel Analizi

NEW ISSUES ON TEACHER EDUCATION INTERNATIONAL SYMPOSIUM, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

12. WEB 2 0 ın eğitim ve iş sektörüne entegrasyonu için Avrupa ağı

Uludağ Üniversitesi II. Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2012, ss.192

13. Web 2 0 ın Eğitim ve İş Sektörüne Entegrasyonu için Avrupa Ağı

II. Uludağ Üniversitesi Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2012

14. Analyzing learning styles of students to improve educational practices for computer literacy course

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4125-4129, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

17. A LEARNER GUIDE: HOW CAN ONLINE TECHNOLOGIES BE USED BASED ON LEARNING STYLES

5th INTERNATIONAL COMPUTER INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, 22 Ekim 2011, cilt.24, (Özet Bildiri)

18. STUDENTS’ VIEWS ON BLENDED LEARNING ENVIRONMENT DESIGNED FOR PROGRAMMING LANGUAGES COURSE

5th International Computer Instructional Technologies Symposium, 22 Ekim 2011, ss.975-980, (Tam Metin Bildiri)

19. Opinions of CEIT Students on Blended Learning Environment for Database Management Systems Course

ICITS 2010 - 4. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

20. A case study: Analysis of teacher self-efficacy of teacher candidates

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5018-5021, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

21. A case study: Self-efficacy beliefs of teacher candidates regarding developing educational software

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5001-5005, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

22. Secondary school students attitudes towards computer A case in Turkey

ICES08-International Conference on Educational Sciences, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.2003-2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Üstün Yetenekli Bireyler ve Teknoloji

Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim, Özge Özdemir, Editör, Vize akademik, Ankara, ss.237-260, 2018

2. Eğitim ve Teknoloji

Özel Eğitimde Teknoloji Desekli Öğretim, Özge Özdemir, Editör, Vize Akademik, ss.1-11, 2018

3. A Practical Guide to Integrate Technology into Teaching in The Context of Blended Learning

The Science and Education at the Beginning of 21st Century in Turkey, Aleksandır Drujinin, Zdravka Kostova, Igor Sharuho, Emin Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.635-647, 2013
Metrikler

Yayın

50

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

7

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları