SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE KİMLİKLERİNİN VE ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.3, ss.749-777, 2020 (Hakemli Dergi)
STEM Alanları Bilim İnsanlarının Fen, Matematik, Mühendislik ve Teknoloji Arasındaki İlişkiler Hakkında İnançları: STEM için Pedagojik bir Çerçeve
Bursa Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi
, cilt.31, sa.2, ss.365-480, 2018 (Hakemli Dergi)
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Dayalı Fen Öğretimi (Feskök Pedagojisi) İle İlgili Görüşleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.909-925, 2017 (Hakemli Dergi)
Proenvironmental concern and behavior in Turkey: The role of national and environmental identity
Psyecology
, cilt.4, sa.3, ss.311-330, 2013 (Scopus)
Probleme dayalı öğrenme
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme Ve Öğretme Çerçevesinin Geliştirilmesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri İle Bir Delphi Çalışması
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 04 Ekim 2018
A Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education: Study of a Delphi with Science Teachers
13. International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 06 Eylül 2018
Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Bir Delphi Çalışması
13th International Balkan Education and Science Congress, 6 - 08 Eylül 2018
Scientists’ belief systems framing their thinking and decisions about socioscientific issues: Pedagogical implications for SSI-based science education
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 Ağustos 2017
Towards Developing A Learnıng And Teachıng Framework For Ssi-Based Science Education: Results Of A Delphi Study
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017
Scientists’ Belief Systems Framing Their Thınkıng And Decisions About Socioscientific Issues: Pedagogical Implications For Ssı-Based Scıence Educatıon
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017
Towards developing a learning and teaching framework for ssı-based science education: Results of a delphi study
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017
The Development of A Learning And Teaching Framework For SSI Based Science Education
14th International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017
The Development of a Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education
International History, Philosophy, and Science Teaching Group Biennal Conference, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2017
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Nedensel Muhakeme Modellerinin İncelenmesi Isı Ve Sıcaklık Örneği
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamlarına Teknoloji Entegrasyonu TPACK Yeterli mi
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Beyond TPCK Exploring Science Teachers Pedagogical Content Belief Systems
NARST, 10 - 12 Nisan 2015
Öğretmen İnançlarının İncelenmesinde Doğal Sorgulamanın (Naturalistic Inquiry) Kullanılması: Fen ve Matematik Eğitimi Araştırmacıları İçin Öneriler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014 - 14 Eylül 2021
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen eğitiminde Sosyobilimsel Konular
Fen Bilimleri Öğretimi, Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, Editör, Pegem Akademi, ss.115-133, 2017
Fen Eğitiminde Sosyobilimsel Konular
Fen Bilimleri Öğretimi (Yaklaşımlar ve Kazanımlar Doğrultusunda Uygulama Örnekleri), Doç. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-133, 2017