Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (7)
3. Tüketicilerin İkinci El (Kullanılmış) Ürünlere Yönelik Alışveriş Güdüleri ve Satın Alma Niyetleri
Turkish Studies - Economics, Finance, Politics
, cilt.14, sa.4, ss.1383-1402, 2019 (Hakemli Dergi)
5. Mağaza İmajının Alışverişçi Hareketliliği Üzerindeki Etkisi: Bursa İlinde Bir Uygulama
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.40, ss.497-526, 2018 (Hakemli Dergi)
6. Y Kuşağı Tüketicilerinin Alışveriş Stilleri: Cinsiyete Göre Bir Araştırma
JOURNAL OF THE FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES OF THE KIRKLARELI UNIVERSITY
, cilt.6, sa.4, ss.61-72, 2017 (Hakemli Dergi)
7. Exploring Gender Differences in Perceived Web Site Quality
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.21, ss.197-220, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Consumers Online Information And Opinon Search Behaviors A Research On The X And Y Generation Of Consumers
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.296-323, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Marketing Managers Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.99-122, 2016 (Hakemli Dergi)
11. Consumers Online Information And Opinion Search Behaviors A Research On The X And Y Generation Of Consumers
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.296-323, 2016 (Hakemli Dergi)
13. Organik Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Üreticiler Üzerinde Bir Alan Araştırması
Business and Economics Research Journal (İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi)
, cilt.5, sa.1, ss.39-65, 2014 (Hakemli Dergi)
14. Mall Equity Measurement Based on Brand Equity Conceptualization
Journal of Business Retail Management Research
, cilt.5, sa.2, ss.55-71, 2011 (Hakemli Dergi)
15. KOBİ ler ve Küresel Ekonomik Kriz 2008 Pazarlama Açısından Bursa İlinde Bir Alan Araştırması
Muhasebe ve Finansman Dergisi
, sa.50, ss.181-202, 2011 (Hakemli Dergi)
16. Gıda Perakendecilerinin Özel Markalı Ürünleri Geliştirme Amaçları ve Özel Markalı Ürünlere Bakış Açıları
Business and Economics Research Journal
, cilt.2, sa.1, ss.173-188, 2011 (Hakemli Dergi)
17. Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri
PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy
, cilt.7, sa.1, ss.67-80, 2011 (Hakemli Dergi)
18. Küresel Ekonomik Krizi ve İnşaat Sektörü Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.43-68, 2011 (Hakemli Dergi)
19. Young Consumers Perspectives of Website Visualization A Gender Perspective
Business and Economics Research Journal
, cilt.2, sa.2, ss.41-60, 2011 (Hakemli Dergi)
20. 2008 Küresel Ekonomik Krizi ve Pazarlama Farklı Sektörlerdeki İşletmelerin Çalışanları Üzerinde Bir Alan Araştırması
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.419-444, 2011 (Hakemli Dergi)
21. Sosyal Güvenlik Reformu Sonrası Tüketici Olarak Hastaların Hastane Seçimi Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.1-27, 2010 (Hakemli Dergi)
22. Gıda Perakendeciliğinin Gelişimi ve Gıda Perakendeciliğinde Rekabeti Etkileyen Unsurlar
Business and Economics Research Journal
, cilt.1, sa.2, ss.45-62, 2010 (Hakemli Dergi)
23. Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Bursa İlindeki Perakende Gıda İşletmeleri Üzerinde Bir Alan Araştırması
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.49-82, 2009 (Hakemli Dergi)
24. Strategic Using of Private Labels : An Analysis from the Retailers Perspective in Turkey
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
, cilt.64, sa.4, ss.153-173, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
4. The Dimensions of Perceived Website Quality By Young Consumers The Case of Turkey
International Journal of Arts and Sciences (IJAS) International Conference for Business and Economics, Rome, İtalya, 15 - 18 Kasım 2016, cilt.9, ss.1-4, (Özet Bildiri)
5. Kentlerin Markalaşmasında Kent Web Sitelerinin Rolü Bursa Mustafakemalpaşa Belediyesi Örneği
Bursa-Mustafakemalpaşa Uluslararası ІІІ. Mustafakemalpaşa Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, cilt.1, ss.47-61, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
3. Yeni Ürün Geliştirmede İnovasyon (Yeni Ürün İnovasyonu)
Seçkin Yayınları, Ankara, 2016
4. İnovasyon ve İnovasyon Yönetimi
Seçkin Yayıncılık, Ankara, 2016
5. Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
Sistem Yayınları, İstanbul, 2010
