SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tüketicilerin İkinci El (Kullanılmış) Ürünlere Yönelik Alışveriş Güdüleri ve Satın Alma Niyetleri
Turkish Studies - Economics, Finance, Politics
, cilt.14, sa.4, ss.1383-1402, 2019 (Hakemli Dergi)
Mağaza İmajının Alışverişçi Hareketliliği Üzerindeki Etkisi: Bursa İlinde Bir Uygulama
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.40, ss.497-526, 2018 (Hakemli Dergi)
Y Kuşağı Tüketicilerinin Alışveriş Stilleri: Cinsiyete Göre Bir Araştırma
JOURNAL OF THE FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES OF THE KIRKLARELI UNIVERSITY
, cilt.6, sa.4, ss.61-72, 2017 (Hakemli Dergi)
Exploring Gender Differences in Perceived Web Site Quality
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.21, ss.197-220, 2017 (Hakemli Dergi)
Consumers Online Information And Opinon Search Behaviors A Research On The X And Y Generation Of Consumers
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.296-323, 2016 (Hakemli Dergi)
Marketing Managers Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.99-122, 2016 (Hakemli Dergi)
Consumers Online Information And Opinion Search Behaviors A Research On The X And Y Generation Of Consumers
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.296-323, 2016 (Hakemli Dergi)
Organik Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Üreticiler Üzerinde Bir Alan Araştırması
Business and Economics Research Journal (İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi)
, cilt.5, sa.1, ss.39-65, 2014 (Hakemli Dergi)
Mall Equity Measurement Based on Brand Equity Conceptualization
Journal of Business Retail Management Research
, cilt.5, sa.2, ss.55-71, 2011 (Hakemli Dergi)
Gıda Perakendecilerinin Özel Markalı Ürünleri Geliştirme Amaçları ve Özel Markalı Ürünlere Bakış Açıları
Business and Economics Research Journal
, cilt.2, sa.1, ss.173-188, 2011 (Hakemli Dergi)
Young Consumers Perspectives of Website Visualization A Gender Perspective
Business and Economics Research Journal
, cilt.2, sa.2, ss.41-60, 2011 (Hakemli Dergi)
2008 Küresel Ekonomik Krizi ve Pazarlama Farklı Sektörlerdeki İşletmelerin Çalışanları Üzerinde Bir Alan Araştırması
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.419-444, 2011 (Hakemli Dergi)
Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri
PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy
, cilt.7, sa.1, ss.67-80, 2011 (Hakemli Dergi)
KOBİ ler ve Küresel Ekonomik Kriz 2008 Pazarlama Açısından Bursa İlinde Bir Alan Araştırması
Muhasebe ve Finansman Dergisi
, sa.50, ss.181-202, 2011 (Hakemli Dergi)
Küresel Ekonomik Krizi ve İnşaat Sektörü Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.43-68, 2011 (Hakemli Dergi)
Sosyal Güvenlik Reformu Sonrası Tüketici Olarak Hastaların Hastane Seçimi Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.1-27, 2010 (Hakemli Dergi)
Gıda Perakendeciliğinin Gelişimi ve Gıda Perakendeciliğinde Rekabeti Etkileyen Unsurlar
Business and Economics Research Journal
, cilt.1, sa.2, ss.45-62, 2010 (Hakemli Dergi)
Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Bursa İlindeki Perakende Gıda İşletmeleri Üzerinde Bir Alan Araştırması
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.49-82, 2009 (Hakemli Dergi)
Strategic Using of Private Labels : An Analysis from the Retailers Perspective in Turkey
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
, cilt.64, sa.4, ss.153-173, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Dimensions of Perceived Website Quality By Young Consumers The Case of Turkey
International Journal of Arts and Sciences (IJAS) International Conference for Business and Economics, Rome, İtalya, 15 - 18 Kasım 2016, cilt.9, ss.1-4
Kentlerin Markalaşmasında Kent Web Sitelerinin Rolü Bursa Mustafakemalpaşa Belediyesi Örneği
Bursa-Mustafakemalpaşa Uluslararası ІІІ. Mustafakemalpaşa Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, cilt.1, ss.47-61
Kitap & Kitap Bölümleri
Yeni Ürün Geliştirmede İnovasyon (Yeni Ürün İnovasyonu)
Seçkin Yayınları, Ankara, 2016
İnovasyon ve İnovasyon Yönetimi
Seçkin Yayıncılık, Ankara, 2016
Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
Sistem Yayınları, İstanbul, 2010