Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Kolografi Tekniğinde Alternatif Arayışlar ve Uygulama Örnekleri
International Journal of Humanities and Art Researches | Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
, vol.7, no.4, pp.388-414, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Teaching the Alternative Ceramic Firing Techniques to Preservice Visual Arts Teachers: A Case Study
International Journal of Progressive Education (IJPE)
, vol.1, no.18, pp.85-113, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Nietzsche’nin Eğretileme Söylemi İzleğinde Çağdaş Sanattaİmge ve Hakikat
Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
, vol.27, no.47, pp.480-488, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


Günümüz Sanat Eserlerinde Apollon ve Dionysos Karşıtlığı: Sanatsal Organizasyon İlkeleri Temelinde Okumalar
Turkish Studies - Language and Literature
, vol.3, no.16, pp.1543-1558, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Anasanat Atölye Seçimleri ve Tutumlar Bağlamında Temel Tasarım Dersini Değerlendirmek
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.39, no.2, pp.101-122, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Noise Map of My School: A Case Study.
UludağÜniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.32, no.2, pp.379-402, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

New Tendencies of Arts Education in The Context of Contemporary Art Education Theoreticians and Various Practice Examples
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, no.1, pp.291-319, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
POSTMODERN SANATTA NESNE VE MEKÂN BAĞLAMI:İKİ TÜRK KADIN SANATÇI
Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi /Journal of the Fine Arts Institute
, no.38, pp.37-50, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Questioning Various Effects of Centenarian Dynamics on Art and Spaces
IJournals: International Journal of Social Relevance Concern
, vol.4, no.10, pp.11-18, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
THE OPINIONS OF THE SECONDARY SCHOOL TEACHERS OF VISUAL ARTS ON THE CURRICULUM
Anadolu Journal Of Educational Sciences International
, vol.5, no.3, pp.1-27, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
The Opinions of the Secondary School Teachers of Visual Arts on the Curriculum
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.5, pp.198-224, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
The Postmodernist Influences on Educational Progresses in Art Education
The International Journal of Interdisciplinary Educational Studies
, vol.9, no.3, pp.27-35, 2015 (Scopus)
Necessity of a Dictionary of Contemporary Art in Theory and Practice Concerning Art Education
Procedia- Social and Behaviour Sciences
, vol.106, pp.1890-1899, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
ÇAĞDAŞ TÜRK SANATINDA BİR KADIN SANATÇI HALE TENGER
İnönü Üniversitesi G.S.F. Sanat ve Tasrım Dergisi
, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Space as a Concept in Art
The International Journal of the Arts in Society: Annual Review
, vol.6, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Indexical Signs of Automatism in Contemporary Art
CIVAE 7th INTERDISCIPLINARY AND VIRTUAL CONFERENCE ON ARTS IN EDUCATION, Malaga, Spain, 12 - 13 March 2025, (Full Text)
Netnografinin Eğitim Araştırmalarında Kullanım Olanakları: Genel Bir Bakış için Sistematik İnceleme
International Education Congress 2024, Diyarbakır, Turkey, 18 September 2024
Sanatta Yer Değiştiren Organlar ya da Organsız Sanat
3.ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Turkey, 05 May 2021, (Summary Text)
1950-1970 SANAT ORTAMINDA “İŞ VEİSTİHSAL SERGİSİ
3. ULUSLARARASI AKDENİZ SEMPOZYUMU, Antalya, Turkey, 31 October - 02 November 2019, (Summary Text)
ANASANAT ATÖLYE SEÇİMLERİ VE TUTUMLAR BAĞLAMINDA TEMEL TASARIM DERSİNİ DEĞERLENDİRMEK
1. Uluslararası Bilim Kültür ve Sanat Kongresi, İstanbul, Turkey, 17 - 18 October 2019, pp.174, (Summary Text)
Klinik danişmanlik modeli ile bir sinif öğretmeni adayini fen öğretimine hazirlama süreci ve paydaşlarin rolleri
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Turkey, 26 - 28 October 2018
Okulumun Gürültü Haritası
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 13 May 2018, (Summary Text)
ÖĞRETMENLERİN GÜRÜLTÜ HASSASİYETİ veOKULDA KİRLİLİĞİ ÖNLEME ÇABALARI
EJER 2018, 2 - 05 May 2018, (Summary Text)
DİSİPLİNLERARASI İÇERİĞİN FENOMENOLOJİSİ: ÇAĞDAŞ SANAT DERSİ
EJER 2018, 2 - 05 May 2018, (Summary Text)
Gürültüden Kirlenmiş bir Okul” Çocuk Resimlerinin Göstergebilimsel Analizi
Uluslararasi Güvenli Okullar, Çalışan Sağliği ve İş Güvenliği Sempozyumu, 3 - 05 May 2018, (Summary Text)
Temel Eğitimde Gürültü Kirliliği Farkındalığına Yönelik Bir Yaratıcı Drama Uygulaması:Birbiri İçine Geçmiş Tekli Durum Çalışması
UTEK 2018, 29 - 31 March 2018, (Summary Text)
İyi Öğretmenlik Uygulamalarından Biri Olan Klinik Danışmanlık Modeli’nden Bir Sınıf Öğretmeni Adayının Fen Bilimleri Öğretiminde Yararlanılması
UTEK 2018, 29 - 31 March 2018, (Summary Text)
Çağdaş Sanatta Disiplinlerarasılık:Konu, Malzeme, Sanatçı ve Sergileme
FELSEFE KONFERANSLARI DİZİSİ: IV. KONFERANS, Bursa, Turkey, 20 January 2018, (Summary Text)
Serendipity, Similarity and Mediation in Basic Design
35th World Congress of the Int’l Society for Education Through Art – INSEA, Daegu, South Korea, 7 - 11 August 2017, (Summary Text)
Resim Sanatında Gölge Yoluyla İmgesel Anlatım: Kuramsal Bir Çözümleme
II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 3 - 07 May 2017, (Summary Text)
Lisans Düzeyi Sanat Eğitimi Desen Dersi Uygulamalarında Gölgenin İmgesel Kullanımı Bir Olgubilim Çalışması
Çukurova Üniversitesi I. Uluslararası Sanat Araştırmaları Sempozyumu, Adana, Turkey, 8 - 11 April 2015, pp.211-221
The Opinions of the Secondary School Teachers of Visual Arts on the Curriculum
Anadolu Üniversitesi Anadolu Uluslararası Sanat Eğitimi Sempozyumu USES (ISAE) “Sanat Eğitiminde Dönüşümler”, Eskişehir, Turkey, 14 - 16 May 2014
Görsel Sanatlar Dersi Öğretmen Adaylarının Öğretimde Yansıtıcılığa İlişkin Görüşleri
EJER 2014 / I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Turkey, 24 April 2014, (Summary Text)
THE EFFECTS OF POSTMODERNIST PERSPECTIVES ON ARTS EDUCATION IN THE CONTEXT OF EDUCATION SITUATIONS FORMATION A PHILOSOPHICAL DISCUSSION
Eighth International Conference on Interdisciplinary Social Sciences, United States Of America, 30 July - 01 August 2013, (Summary Text)
ÇAĞDAŞ SANAT EĞİTİMİNDE RESİM ÖĞRETİMİNE FENOMENOLOJİK BİR YAKLAŞIM
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 06 June 2013
NEW AIMS OF ARTS EDUCATION IN THE CONTEXT OF CONTEMPORARY ART EDUCATION THEORETICIANS
New Issues on Teacher Education/ Öğretmen Yetiştirmede Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Turkey, 9 - 11 May 2013, pp.47
Epikürizm Felsefesi ve Sanat Kuramlarıyla İlişkisi
IFAS-International Fine Arts Symposium / Uluslararası Güzel Sanatlar Sempozyumu, Konya, Turkey, 20 October 2011, pp.92-97, (Full Text)
OBJECT AND SPACE RELATION IN TURKISH CONTEMPORARY ART VIA EXAMINATION OF WORKS OF TWO TURKISH ARTISTS
33rd InSea World Congress, Budapest, Hungary, 25 June 2011, pp.100, (Summary Text)
THE OBJECT SPACE RELATIONSHIP IN THE ART OF 20TH CENTURY
InSea World Congress, Budapest, Hungary, 25 June 2011, pp.121, (Summary Text)
Space as a Concept in Art From Ancient Greek to Today
Sixth International Conference on the Arts in Society, Berlin, Germany, 09 May 2011, pp.37
ÇAĞDAŞ TÜRK SANATINDA BİR KADIN SANATÇI HALE TENGER
4th International Women As a Category of Science, Malatya, Turkey, 04 May 2011, vol.1, (Summary Text)
Books
Picture Pedagogy: Visual Culture Concepts to Enhance the Curriculum
Pegem, Ankara, 2022
Interdisciplinarity as an Instructing Approach: Assembling
in: Empowering Education: Research, Theory and Practice, Şakir ÇINKIR, Editor, Peter Lang, Berlin, pp.103-131, 2020
Understanding Jean Dubuffet: A Praxistic Perspective
in: Première de couverture à faire onlineLes nouveaux aspects de la francophonie à Bursa: Langue Culture, AYLA GÖKMEN, Editor, Éditions universitaires européennes, Paris, pp.289-309, 2019