Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
KURUMSAL REKLAMLARDA KÜLTÜREL KOD KULLANIMININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ: "İSTİKLÂLİN SESİ" REKLAM FİLMİ ÖRNEĞİ
NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES
, cilt.7, sa.12, ss.124-139, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Nörobilimin Pazarlama ile İlişkisi: Nöropazarlama Üzerine Kavramsal Bir Bakış ve Nöroetik Tartışmalar
İletişim Etiği Kavramlar, Olgular ve Tartışmalar, Zeynep Burcu Şahin, Editör, Literatürk Academia, İstanbul, ss.347-383, 2019