Öğr. Gör. Dr. AHMET NECA GÖKGÜL
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Bursa Uludağ Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Stuart Hall’un Kültür Kuramına Katkıları
GÖKGÜL A. N.
4. BOYUT Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi
, cilt.0, sa.21, ss.55-70, 2022 (Hakemli Dergi)
NÖROPAZARLAMA YAKLAŞIMLARINI SIGMUND FREUD'UN YAPISAL ZİHİN MODELİ ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRMEK
GÖKGÜL A. N.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.82, ss.771-783, 2022 (Hakemli Dergi)
KURUMSAL REKLAMLARDA KÜLTÜREL KOD KULLANIMININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ: "İSTİKLÂLİN SESİ" REKLAM FİLMİ ÖRNEĞİ
Gökgül A. N.
NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES
, cilt.7, sa.12, ss.124-139, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
SİYASİ AKTÖRLERİN AFET DÖNEMLERİNDE MEDYADAKİ GÖRÜNÜRLÜĞÜNÜN SİYASAL HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Gökgül A. N.
,
Sandıkcı Y. T.
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2022, cilt.2, ss.1244-1256
Kurumsal Reklamlarda İstiklâl Marşı Kullanımının Göstergebilimsel Analizi: "İstiklâl'in Sesi" Reklam Filmi Örneği
Gökgül A. N.
Kabulünün 101. Yılında İstiklâl Marşı ve Milli Şairimiz Mehmed Âkif Ersoy Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 Mart 2022, ss.89-90
SİYASAL REKLAM TÜRLERİ BAĞLAMINDA 2020 AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ BAŞKANLIK SEÇİMLERİNE YÖNELİK BİR ANALİZ: YOUTUBE REKLAMLARI ÖRNEĞİ
GÖKGÜL A. N.
,
Sandıkcı Y. T.
,
Soy S.
1.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE İNOVASYON KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 09 Ocak 2021, ss.278-288
Kitap & Kitap Bölümleri
Teorik Çerçevede Medya ve Suç İlişkisi
Gökgül A. N.
,
Arslan Ş.
Kriminolojiye Giriş: Temel Kavramlar, Suç Teorileri ve Suç Problemleri, AKDEMİR NACİ,CEM EROĞLU,CANSEL AKYÜZ, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.49-70, 2023
Nöropazarlama ve Kamu Politikaları
Gökgül A. N.
,
Arslan Ş.
Nöropazarlama Kavram ve Teori, Bayır Talha,Akel Gökhan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.225-242, 2022
Pazarlamada Hikâye Anlatıcılığı
Gökgül A. N.
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.211-234, 2022
Genişletilmiş Gerçeklik ve Çevre Güvenliği
Gökgül A. N.
Genişletilmiş Gerçeklik Teknolojileri ve Güvenlik Uygulamaları: Ciddi Oyun, Simülasyon, Sanal, Artırılmış ve Karma Gerçeklik Teknolojileriyle, Hamit Erdal, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.169-190, 2022
Sosyal Medyada Siyasi Söylem: Siyasi Liderlerin Twitter Kullanımları
Gökgül A. N.
,
Arslan Ş.
Sosyal Medyada Dil ve İletişim: Retorik, Söylem ve İkna, Yıldırım Ali, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.263-280, 2021
Nörobilimin Pazarlama ile İlişkisi: Nöropazarlama Üzerine Kavramsal Bir Bakış ve Nöroetik Tartışmalar
GÖKGÜL A. N.
İletişim Etiği Kavramlar, Olgular ve Tartışmalar, Zeynep Burcu Şahin, Editör, Literatürk Academia, İstanbul, ss.347-383, 2019
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
Atıf (Diğer Toplam)
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları