Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

SİYASİ AKTÖRLERİN AFET DÖNEMLERİNDE MEDYADAKİ GÖRÜNÜRLÜĞÜNÜN SİYASAL HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2022, cilt.2, ss.1244-1256

Kurumsal Reklamlarda İstiklâl Marşı Kullanımının Göstergebilimsel Analizi: "İstiklâl'in Sesi" Reklam Filmi Örneği

Kabulünün 101. Yılında İstiklâl Marşı ve Milli Şairimiz Mehmed Âkif Ersoy Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 Mart 2022, ss.89-90

Kitap & Kitap Bölümleri

Teorik Çerçevede Medya ve Suç İlişkisi

Kriminolojiye Giriş: Temel Kavramlar, Suç Teorileri ve Suç Problemleri, AKDEMİR NACİ,CEM EROĞLU,CANSEL AKYÜZ, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.49-70, 2023

Nöropazarlama ve Kamu Politikaları

Nöropazarlama Kavram ve Teori, Bayır Talha,Akel Gökhan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.225-242, 2022

Pazarlamada Hikâye Anlatıcılığı

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.211-234, 2022

Genişletilmiş Gerçeklik ve Çevre Güvenliği

Genişletilmiş Gerçeklik Teknolojileri ve Güvenlik Uygulamaları: Ciddi Oyun, Simülasyon, Sanal, Artırılmış ve Karma Gerçeklik Teknolojileriyle, Hamit Erdal, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.169-190, 2022

Sosyal Medyada Siyasi Söylem: Siyasi Liderlerin Twitter Kullanımları

Sosyal Medyada Dil ve İletişim: Retorik, Söylem ve İkna, Yıldırım Ali, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.263-280, 2021

Nörobilimin Pazarlama ile İlişkisi: Nöropazarlama Üzerine Kavramsal Bir Bakış ve Nöroetik Tartışmalar

İletişim Etiği Kavramlar, Olgular ve Tartışmalar, Zeynep Burcu Şahin, Editör, Literatürk Academia, İstanbul, ss.347-383, 2019

Metrikler

Yayın

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları