Akademik Unvanlar
-
2022 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2018 - 2022 Doç.Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2017 - 2018 Doç.Dr.
Bayburt Üniversitesi, Bayburt Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2017 Yrd.Doç.Dr.
Bayburt Üniversitesi, Bayburt Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2013 Araştırma Görevlisi
Bayburt Üniversitesi, Bayburt Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2010 Araştırma Görevlisi
Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2017 - 2018 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Bayburt Üniversitesi
-
2015 - 2018 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Bayburt Üniversitesi
-
2015 - 2018 Dekan Yardımcısı
Bayburt Üniversitesi
-
2013 - 2015 Bölüm Başkan Yardımcısı
Bayburt Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Fonksiyon grafiklerine yönelik TGAD'ye dayalı teknoloji destekli öğrenme ortamının tasarlanması, uygulanması ve grafik okuryazarlık becerilerine etkisinin incelenmesi
Kaleli Yılmaz G. (Danışman)
M.İHSAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Eş zamanlı uzaktan eğitim uygulamalarına yönelik öğretim üye ve elemanlarının görüşlerinin incelenmesi
Kaleli Yılmaz G. (Danışman)
M.MAZLUM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Van Hiele geometrik düşünme düzeyleri ile ilgili çalışmaların karşılaştırılmalı olarak incelenmesi
Kaleli Yılmaz G. (Danışman)
H.SERT(Öğrenci), Doktora, 2022 -
PISA matematik okuryazarlığı sorularının farklı açılardan kritik edilmesi
Kaleli Yılmaz G. (Danışman)
D.SÖNMEZ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Türkiye ve Yunanistan ortaokul matematik öğretim programlarının karşılaştırılması
KALELİ YILMAZ G. (Danışman)
-
2005-2018 yılları arasında değişen ortaokul matematik öğretim programlarının öğretmen görüşleri ve içerik boyutları açısından değerlendirilmesi
KALELİ YILMAZ G. (Danışman)
E.ÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Çokgenler konusunda tasarlanan farklı öğrenme ortamlarının 7. sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme düzeylerine etkisi
KALELİ YILMAZ G. (Danışman)
M.YÜKSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Matematik öğretmeni adaylarının öğretmene biçtiği roller ve teknoloji kullanım düzeylerine mikro öğretim yönteminin etkisi
KALELİ YILMAZ G. (Danışman)
A.ERGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
8. sınıf öğrencilerinin öğrenme stilleri ve TIMSS matematik başarılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi: Bayburt ili örneği
KALELİ YILMAZ G. (Danışman)
A.HANCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015