Makaleler
30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (13)
7. The effect of reading literacy questioning training on Turkish language teacher candidates’ PISA-style questions preparation
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.10, sa.2, ss.9-19, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Examining Turkish students' views on the reading literacy tasks of PISA 2018 in terms of different variables
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.13, sa.1, ss.125-140, 2021 (Hakemli Dergi)
11. Beşinci sınıf öğrencilerinin görsel okuma becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.9, sa.2, ss.718-735, 2020 (Hakemli Dergi)
12. Türkçe Öğretmeni Adaylarıyla İlgili Yayımlanan Makalelerin İncelenmesi (2014-2018)
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.487-508, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Role of Prosodic Reading in Listening Comprehension
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.7, sa.1, ss.59-65, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Basic Concepts of Reading Instruction
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.5, ss.484-503, 2017 (Hakemli Dergi)
18. Türkçe Dersi 1 8 Sınıflar Öğretim Programı Okuma Öğrenme Alanındaki Kazanımlarla İlgili Eleştirel Bir Değerlendirme
sakarya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, sa.32, ss.144-169, 2016 (Hakemli Dergi)
20. Dil Bilgisi ve Sözcük Öğretiminde Alt Eylemler
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.25, ss.191-202, 2014 (Hakemli Dergi)
21. Evaluation of the Questions of Understanding the Text in Turkish Language TextbooksAccording to Revised Bloom s Taxonomy
International Journal of Academic Research
, cilt.6, sa.1, ss.69-81, 2014 (SCI-Expanded)
23. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kullandığı ASOAT ve YO DE Okuma Stratejilerinin AnlamayaEtkisi
Çanakkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.2, ss.535-555, 2014 (Hakemli Dergi)
24. 5 sınıf türkçe ders kitaplarındaki metinlerin okunabilirliği
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.3, sa.2, ss.65-79, 2013 (Hakemli Dergi)
25. ÖĞRENCİLERİN İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERİ OKUMADURUMU
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.307-328, 2013 (Hakemli Dergi)
26. 6 7 8 Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki MetinlerinOkunabilirliği
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.1, ss.202-226, 2013 (Hakemli Dergi)
27. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN NOKTALAMA İŞARETLERİNİ UYGULAMA DÜZEYİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.42, ss.40-54, 2012 (Hakemli Dergi)
28. TÜRKÇE 6 7 8 SINIF DERS KİTAPLARINDAKİ OKUMA VE DİNLEME İZLEME METİNLERİ İLE YAZMA GÖREVLERİ ARASINDAKİ TÜR UYUMU
TURKISH STUDIES
, cilt.6, sa.3, ss.489-511, 2011 (Hakemli Dergi)
29. ALTINCI VE YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZDIĞIHİKÂYE EDİCİ METİNLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Türklük Bilimi Araştırmaları
, sa.27, ss.43-75, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
3. Okuma becerisi kazanımlarının bilişsel kategorilere göre sınıflandırılması
Ana dili olarak Türkçenin eğitimi ve öğretimi çalışma toplantısı bildirileri, Sivas, Türkiye, 30 - 31 Temmuz 2014, ss.35-52, (Tam Metin Bildiri)
5. 4-6 Yaş Arası Çocukların Eşdizim Üretimlerine Yönelik Bir Değerlendirme
ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
6. 4 0 5 6 Year Old Turkish Childrens Usages of Events Types
3rd International Conference on Foreign Language Teaching And Applied Linguistic, Sarajevo, Bosna-Hersek, 25 - 27 Nisan 2013, ss.193-194, (Özet Bildiri)
8. Keloğlan Masallarında Değerler ve Karşıt Değerler
II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, cilt.53, (Özet Bildiri)
10. İlköğretim Türkçe Ders Kitaplarındaki Yazma Konuları ve Yöntemleri Üzerine Bir İnceleme
II. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Nevşehir, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009, ss.70-71, (Özet Bildiri)
11. Türkçe Eğitiminde Yüksek Lisans Tezleri ve Nitel Araştırma Tekniklerinin Yeri
ıı. lİSANSÜSTÜ EĞİTİM SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2005, (Tam Metin Bildiri)
12. Öğrenci Yazılarını Değerlendirmede Bütüncül ve Çözümleyici Rubrikler
VIII. Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı Özet Kitabı, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2015, ss.65, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
6. Türkçe ve Türk Kültürü 4
Millî Eğitim, Ankara, 2019
7. Türkçe öğretiminin tarihçesi ve Türkçe öğretim programları
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Fulya Topçuoğlu Ünal, Editör, Nobel, Ankara, ss.42-74, 2019
8. Konuşma Eğitimi
Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, Mustafa Durmuş, Alpaslan Okur, Editör, Grafiker, Ankara, ss.277-293, 2018
9. Creating and Using Rusrics for Assessment
Developments in Educational Sciences, Efe, Recep, Koleva, Irina, Atasoy, Emin, Cürebal, Isa, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.285-295, 2016
10. Yaratıcı Yazma
Üstün Zekalı ve Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi, Şahin, Feyzullah, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.127-172, 2015
11. Türkçe Ders kitaplarında Fiziksel ve Biçimsel Görünüm
Türkçe Ders Kitabı Çözümlemeleri, ÜLPER, HAKAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.39-54, 2012
Metrikler
Yayın (WoS)
4
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
31
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
17
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
121
H-İndeks (Scholar)
5
Atıf (TrDizin)
65
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
486
H-İndeks (Sobiad)
13
Atıf (Diğer Toplam)
249
Proje
4
Tez Danışmanlığı
6
