Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

TEACHER CANDIDATES’ POINT OF VIEW AT CHILDREN IN TERMS OF HAVIGHURST’ DEVELOPMENT TASKS

2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress, Rize, Türkiye, 21 Aralık 2022

Öğretmenlerin Eğitim Felsefelerinin İncelenmesi: Aksaray Örneği

International Black Sea Modern Scientific Research Congress, Rize, Türkiye, 29 Eylül 2022

Okul Yöneticilerinin Öğretmenlerin Gösterdikleri Örgütsel Muhalefet İçin Görüşleri

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Dış kaynaklı dekan atamalarına ilişkin öğretim elemanlarının görüşleri

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi /, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018

The Students’ Views on the Faculty’s Attitudes towards Diversities: A Case Study

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 21 Mayıs 2017

LEVEL OF INTERCULTURAL COMPETENCE OF INTERNATIONAL STUDENTS AT KOCAELI UNIVERSITY

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, 21 - 24 Temmuz 2016

RESEARCH ASSISTANTS PERCEPTION OF MISTREATMENT AND THE STRATEGIES THEY PREFER TO OVERCOME THIS MISTREATMENT

International Conference on Lifelong Learning and Leadership for All(ICLEL 2015), 29 - 31 Ekim 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

Afetlerde Eğitim Yönetimi: Planlama, Uygulama ve Değerlendirme

Afetlerde Eğitim ve Yönetimi, GİRGİN, SİNAN, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.41-54, 2023

Her Öğretmen Bir Kahramandır: Kahraman Bir Sınıf Öğretmeninin Yolculuğu

EĞİTİM & BİLİM 2023-I, Karabatak, Songül, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.307-322, 2023

EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE İNSAN KAYNAĞI BULMA VE SEÇME

EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE İNSAN KAYNAKLARI VE YÖNETİMİ, GİRGİN, SİNAN, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.19-36, 2023

Resolving Intergenerational Conflicts: Promoting Peaceful Solutions...............209

Perspectives on Empowering Intergenerational Relations in Educational Organizations, Polat Soner, Çelik Çağlar, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.209-239, 2023

Örgütlerde Duyguların Yönetimi Sürecinde Etkili Bir Faktör Olarak Örgütsel Güven

Örgütlerde Duyguların Yönetimi, Küçükali, Rıdvan; Görgülü, Deniz, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.80-91, 2022

DUYGUSAL ZEKÂ DEĞİŞKENİNİN ÇOCUK YETİŞTİRME TUTUMLARI İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL TARTIŞMALAR, FETHİ KAYALAR, Editör, DUVAR YAYINLARI, İzmir, ss.215-227, 2022

HOLİSTİK, HERMENEUTİK VE HEURİSTİK AKIMLARIN EĞİTİM İLE İLİŞKİSİ

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER, ÇEVİK KILIÇ DENİZ BESTE, BAŞ KENAN, AKGÜL MEHMET ŞABAN, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.153-175, 2022

Developing Intercultural Competence from 21st Century Skills through Education

The Educational and Social Issues of 21st Century, Günçavdı Alabay, Gizem, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.78-88, 2022

Psycholinguistics

New Aspects of the Francophonie at Bursa III: Languages & Art, Alabay, Sercan; Günçavdı Alabay, Gizem, Editör, Lambert Academic Publishing, Bassin, ss.185-200, 2021

What Do Teachers Need to Become a Peace Educator?: The Competencies of Teachers for Peace Education

Empowering Multiculturalism and Peacebuilding in Schools, Soner Polat,Gizem Günçavdı, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.179-197, 2020 Creative Commons License

What Do Teachers Need toBecome a Peace Educator?The Competencies of Teachersfor Peace Education

Empowering Multiculturalism and Peacebuilding in Schools, Polat Soner, Günçavdı Gizem, Editör, IGI GLOBAL, ss.179-197, 2020

A French Influencer on Administration and Educational Administration: Henri Fayol

Les nouveaux aspects de la francophonie a Bursa II: Langues Cultures, Gökmen, Ayla, Editör, éditions universaitaires européennes, ss.333-343, 2019

Teachers’ Views About School Principals’ False Images, The Reasons Why School Principals Create Them, And The Effects Of False Images

Contemporary Educational Researches. Educational and Human Rights, Stankowski, Witold; Akpınar Dellal, Nevide; Gelitze, Mathias; Wadon- Kasprzak, Katarzyna, Editör, Lambert Academic Publishing, Bassin, ss.140-155, 2018

DIŞ KAYNAKLI DEKAN ATAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETİMELEMANLARININ GÖRÜŞLERİ

EĞİTİM YÖNETİMİ ARAŞTIRMALARI, Celal Teyyar Uğurlu, Kadir Beycioğlu, Serkan Koşar, Hilal Kahraman, Fatma Köybaşı Şemin, Editör, Cumhuriyet Üniversitesi Yayınları, ss.195-204, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Kültürlerarası Yeterlilikleri

Eğitim Yönetimi Araştırmaları (E-kitap), Sadegül AKBABA ALTUN, Deniz ÖRÜCÜ, Kadir BEYCİOĞLU, Yaşar KONDAKÇI, Serkan KOŞAR, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.27-38, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

54

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları