Eğitim Bilgileri
2007 - 2013
2007 - 2013Doktora
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Dr), Türkiye
2003 - 2006
2003 - 2006Yüksek Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
İnovasyon anlayışına dayalı ürün geliştirme performansının değerlendirilmesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2006
2006Yüksek Lisans
Perakende gıda işletmelerinde özel markalı ürünler ve Türkiye açısından bir inceleme
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2016 - 2018
2016 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2015 - 2016
2015 - 2016Öğretim Görevlisi Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2006 - 2015
2006 - 2015Araştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Pazar ve inovasyon yönelimliliğin ihracat işletmelerinin inovasyon, ihracat ve işletme performansına etkileri
KILIÇ S. (Danışman)
Ö.Yörükoğlu(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Genç tüketicilerin nanoteknolojik ürünleri satın alma niyetlerini etkileyen faktörler ve Bursa ilinde bir araştırma
KILIÇ S. (Danışman)
S.Muti(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Genç tüketicilerin lüks giyim marka tercihleri: Bursa ilinde bir alan araştırması
KILIÇ S. (Danışman)
M.Satı(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Mağaza imajının alışverişçi hareketliliği üzerindeki etkisi: Bursa ilinde bir uygulama
KILIÇ S. (Danışman)
B.Zengin(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (7)
2022
20221. Bütüncül Kanal Entegrasyon Kalitesi Boyutlarının Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
KILIÇ S., TUTAN B.
International Journal of Social Inquiry
, cilt.15, sa.1, ss.223-250, 2022 (TRDizin)
2020
20202. The transformation of the e-tailing field: a bibliometric analysis
Altıntaş M. H., Kılıç S., Akhan C. E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT
, cilt.48, sa.2, ss.152-168, 2020 (SSCI, Scopus)
2019
20193. Tüketicilerin İkinci El (Kullanılmış) Ürünlere Yönelik Alışveriş Güdüleri ve Satın Alma Niyetleri
Kılıç S.
Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , cilt.14, sa.4, ss.1383-1402, 2019 (TRDizin)
2019
20194. Satış Promosyonları ve Kredi Kartı Kullanımının Tüketicilerin Plansız Satın Alma ve Satın Alma Sonrası Pişmanlık Davranışı Üzerindeki Etkileri
ÖZDEMİR E., KILIÇ S., ÇAKIRER M. A.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.2528-2545, 2019 (TRDizin)
2018
20185. Mağaza İmajının Alışverişçi Hareketliliği Üzerindeki Etkisi: Bursa İlinde Bir Uygulama
ZENGİN B., KILIÇ S.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.21, sa.40, ss.497-526, 2018 (TRDizin)
2017
20176. Y Kuşağı Tüketicilerinin Alışveriş Stilleri: Cinsiyete Göre Bir Araştırma
Arıkan H., Kılıç S.
JOURNAL OF THE FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES OF THE KIRKLARELI UNIVERSITY , cilt.6, sa.4, ss.61-72, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20177. Exploring Gender Differences in Perceived Web Site Quality
KILIÇ S., ÖZDEMİR E.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , cilt.8, sa.21, ss.197-220, 2017 (TRDizin)
2017
20178. The Effects of the Degree of Internationalization on Export Performance: A Research on Exporters in Turkey
Özdemir E., Altıntaş M. H., Kılıç S.
İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.611-626, 2017 (TRDizin)
2016
20169. Consumers Online Information And Opinon Search Behaviors A Research On The X And Y Generation Of Consumers
KILIÇ S., ÖZDEMİR E., ARIKAN KILIÇ H.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.296-323, 2016 (TRDizin)
2016
201610. Marketing Managers Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey
KILIÇ S., ÖZDEMİR E.
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.99-122, 2016 (TRDizin)
2016
201611. Consumers Online Information And Opinion Search Behaviors A Research On The X And Y Generation Of Consumers
KILIÇ S., ÖZDEMİR E., ARIKAN H.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.296-323, 2016 (TRDizin)
2015
201512. The Effects of Responsive and Proactive Market Orientations, Product Innovation Capabilities and Innovativeness on New-Product and Business Performance
KILIÇ S.
ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources
, cilt.17, sa.2, ss.130-155, 2015 (TRDizin)
2014
201413. Organik Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Üreticiler Üzerinde Bir Alan Araştırması
KILIÇ S., DUMAN O., BEKTAŞ E.
Business and Economics Research Journal (İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi) , cilt.5, sa.1, ss.39-65, 2014 (TRDizin)
2011
201114. Mall Equity Measurement Based on Brand Equity Conceptualization
ALTINTAŞ M. H., KURTULMUŞOĞLU F. B., KILIÇ S., Kaufmann H. R.
Journal of Business Retail Management Research , cilt.5, sa.2, ss.55-71, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201115. KOBİ ler ve Küresel Ekonomik Kriz 2008 Pazarlama Açısından Bursa İlinde Bir Alan Araştırması
Kılıç S., Özdemir E.
Muhasebe ve Finansman Dergisi , sa.50, ss.181-202, 2011 (TRDizin)
2011
201116. Gıda Perakendecilerinin Özel Markalı Ürünleri Geliştirme Amaçları ve Özel Markalı Ürünlere Bakış Açıları
KILIÇ S.
Business and Economics Research Journal , cilt.2, sa.1, ss.173-188, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201117. Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri
KILIÇ S., ÖZDEMİR E., ŞENOL G.
PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy , cilt.7, sa.1, ss.67-80, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201118. Küresel Ekonomik Krizi ve İnşaat Sektörü Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
Özdemir E., Kılıç S.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.43-68, 2011 (TRDizin)
2011
201119. Young Consumers Perspectives of Website Visualization A Gender Perspective
ÖZDEMİR E., KILIÇ S.
Business and Economics Research Journal , cilt.2, sa.2, ss.41-60, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201120. 2008 Küresel Ekonomik Krizi ve Pazarlama Farklı Sektörlerdeki İşletmelerin Çalışanları Üzerinde Bir Alan Araştırması
ÖZDEMİR E., KILIÇ S.
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.419-444, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201021. Sosyal Güvenlik Reformu Sonrası Tüketici Olarak Hastaların Hastane Seçimi Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
ÖZDEMİR E., KILIÇ S., AYDIN Z. B.
Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.29, sa.1, ss.1-27, 2010 (TRDizin)
2010
201022. Gıda Perakendeciliğinin Gelişimi ve Gıda Perakendeciliğinde Rekabeti Etkileyen Unsurlar
KILIÇ S., ŞENOL G.
Business and Economics Research Journal , cilt.1, sa.2, ss.45-62, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200923. Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Bursa İlindeki Perakende Gıda İşletmeleri Üzerinde Bir Alan Araştırması
KILIÇ S.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.49-82, 2009 (TRDizin)
2009
200924. Strategic Using of Private Labels : An Analysis from the Retailers Perspective in Turkey
KILIÇ S., ALTINTAŞ M. H.
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , cilt.64, sa.4, ss.153-173, 2009 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
20171. Using Lean Six Sigma Approach in Logistics Sector
ARIKAN H., KILIÇ S.
International Journal of Arts and Sciences (IJAS) International Conference for Business and Economics, VENEDİK, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, ss.223-228, (Özet Bildiri)
2017
20172. Üretici İşletmelerin Özel Markalı Ürün Üretimine ve Pazarlamasına Yönelik Görüşlerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
KILIÇ S., ARIKAN H.
8th International Congress on Entepreneurship, Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Temmuz 2017, ss.406-424, (Tam Metin Bildiri)
2017
20173. Y Kuşağı Tüketicilerinin Alışveriş Stilleri: Cinsiyete Göre Bir Araştırma
ARIKAN H., KILIÇ S.
III. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.88, (Özet Bildiri)
2016
20164. The Dimensions of Perceived Website Quality By Young Consumers The Case of Turkey
KILIÇ S., ÖZDEMİR E.
International Journal of Arts and Sciences (IJAS) International Conference for Business and Economics, Rome, İtalya, 15 - 18 Kasım 2016, cilt.9, ss.1-4, (Özet Bildiri)
2016
20165. Kentlerin Markalaşmasında Kent Web Sitelerinin Rolü Bursa Mustafakemalpaşa Belediyesi Örneği
KILIÇ S., ÖZDEMİR E.
Bursa-Mustafakemalpaşa Uluslararası ІІІ. Mustafakemalpaşa Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, cilt.1, ss.47-61, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Bütüncül kanal entegrasyon kalitesi boyutlarının tüketici davranışları üzerindeki etkileri
Tutan B., Kılıç S.
Dora, Bursa, 2022
2016
20163. Yeni Ürün Geliştirmede İnovasyon (Yeni Ürün İnovasyonu)
Kılıç S.
Seçkin Yayınları, Ankara, 2016
2010
20105. Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
KILIÇ S., ALTINTAŞ M. H.
Sistem Yayınları, İstanbul, 2010