Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
PROMOTING PRESCHOOL CHILDREN'S SOCIAL-EMOTIONAL LEARNING SKILLS THROUGH CREATIVE DRAMA INTEGRATED MUSIC ACTIVITIES
International Online Journal of Primary Education (IOJPE)
, cilt.12, sa.3, ss.210-227, 2023 (Hakemli Dergi)
Listening to Colourful Voices: How Do Children Imagine Their Music Lessons in School?
International Online Journal of Primary Education
, cilt.9, sa.1, ss.73-84, 2020 (Hakemli Dergi)
Çağdaş Sanatı Anlamaya Yönelik Müzik, Dans/Devinim ve Resim Alanlarını Kapsayan Disiplinlerarası Bir Sanat Eğitimi Uygulaması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.50, sa.2, ss.127-165, 2017 (Hakemli Dergi)
Okuma-Yazma öğretimine yönelik eğitsel yazılımların çok boyutlu değerlendirilmesi.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.3, ss.30-48, 2017 (Hakemli Dergi)
An e book Study on Cultural Identity Planning and Practising a Drama Course for Elementary School Students
European Journal of Educational Studies
, cilt.7, sa.2, ss.81-87, 2015 (Hakemli Dergi)
The Views of Pre Service Tachers About Creative Drama A Study According To Gender
İlköğretim Online
, cilt.8, sa.3, ss.755-770, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Voice of the European TeacherS
Uludağ Üniversitesi Bilgilendirme ve Ar-Ge Günleri, Türkiye, 12 Kasım 2013 - 13 Kasım 2103
How do children imagine their music lessons in school?
26th European Association for Music in Schools: "The School I'd Like", Music Education Meeting the Need of Children and Young People Today., Malmö, İsveç, 15 - 18 Mayıs 2019, ss.64-65
Yaratıcı Drama Çemberinde Kültürler Arası Duyarlılığa Yolculuk
V th International Eurasian Educational Research Congress EJER, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Apollo and Daphne: Intercultural Communication Through A Mythical Story,
International Week 2018:Voices Conference Inspiration- Intercultural Communication and Diversity, 26 Nisan 2018
İyi Kitap Dergisinin İlk Okuma Kitaplığı Kategorisinde Tanıtılan Eserlerin Müziksel Gelişime Katkısı.
1st International Conference on Basic Education: Basic Education and Changing World, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018
CLASSROOM TEACHER CANDIDATES’xx VIEWS ABOUT THEIR COMPETENCES İN ”MUSIC” AND ”TEACHING MUSIC” COURSES
26th European Association for Music in Schools, Competences in Music Education, Riga, Letonya, 14 - 17 Mart 2018
Müzik Eğitiminde Beden-Hareket-Dil ve Sesin Buluşması
”Çocuk ve Sanat” temalı IX. UlusalÇocuk Kültürü Kongresi’xx, Ankara, Türkiye, 3 - 06 Ekim 2017
Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Öğretmen Adaylarıyla Drama Çemberi: Uludağ Üniversitesi Örneği
28. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, 23 - 26 Kasım 2017
Drama Circle with Teacher Candidates of Physical Education and Sport Department: An Example of Uludag University
28. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Kasım 2017, ss.42-43
Determining the Musical Competencies of Classroom Teacher Candidates in Turkey by Using the Delphi Method
Global Conference on Education and Research, Florida, Sarasota, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Mayıs 2017
Çağdaş Sanatı Anlamaya Yönelik Müzik, Dans-Devinim ve Resim Sanatı Alanlarını Kapsayan Disiplinlerarası Bir Sanat Eğitimi Uygulaması
Pamukkale Üniversitesi 1. Uluslararası Sanat Eğitimi Sempozyumu-Sürdürülebilir Gelecek İçin Sanat Eğitimi, Denizli, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.199-200
Okuma Yazma Öğretiminde Çocuk Şarkılarından Yararlanılmasına Yönelik Disiplinlerarası Bir Yaklaşım
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.93
İlkokuma Yazma Öğretiminde Sesleri Hissettirebilmek için Etkili Bir Yol Drama
25. Uluslararası Yaratıcı Drama Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Nisan 2015, cilt.10, ss.20
Kültürel Kimlik Kavramına Yönelik E-Kitap Çalışması: İlkokul Öğrencileri İçin Bir Drama Dersini Planlama ve Uygulama
25. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YARATICI DRAMA KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2015, ss.15-16
İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE SESLERİ HİSSETTİREBİLMEK İÇİN ETKİLİ BİR YOL DRAMA
25.ULUSLARARASI EĞİTİMNDE YARATICI DRAMA KONGRESİ, 2 - 05 Nisan 2015
Diversity and Sustainability in Education: The ”IP DIVUS” Project
Uludağ Üniversitesi Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2013
The Evaluation of Specific Educational Software for the Teaching of Literacy
Applied Education Congress, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012
Eğitsel Yazılımlarda yer alan Çocuk Şarkılarının Okuma Yazma Öğretimindeki İşlevlerinin Değerlendirilmesi
21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Bringing Cultural Awareness to Primary School Students Trough Museum Education: A Study in the Museum of Foundational Works, Ankara-Turkey.
International Technology, Education and Development Conference, Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2011, ss.6397-6407
Farklı Ülkelerde Müzik Alanında Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimi ve Türkiye de Bilim Sanat Merkezi Uygulamaları
18th EAS(European Association for music in Schools) Congress, Bolu, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2010, ss.245-254
Müzik Eğitimi ve Kültürel Çeşitlilik AB Projesi: ”FACE IT!”
usic and Music Education within the Context of Socio-Cultural Changes, Proceedings of the 18th EAS (European Association for Music in School) Congress, 26 - 29 Nisan 2010
Türkiye’ de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Dede Nine Eğitim Programı Denep Projesi
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010
Türkiye’de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Önerisi: Dede-Nine Eğitim Programı (DENEP) Projesi
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.73-78
Türkiye'de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Önerisi: Dede-Nine Eğitim Programı (DENEP)
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 Kasım 2010, ss.73-78
Intercultural Education and EU Project "FACE IT!" (Kültürlerarası Eğitim ve Bir AB Projesi "FACE IT!")
International Congress on Intercultural Dialogue and Education, Bursa, Türkiye, 08 Ekim 2009 - 11 Ekim 2011, ss.78
The Relation Between The Attitudes of Primary Education Teacher candidates Towards Drama In Primary Education Course and Their Intelligence Domains
1st International Conference of Living Theorists- Howard Gardner, Burdur, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2009, ss.28
The Effectiveness of The Drama In Primary Education Course on the Multiple Intelligence Domains of Pre-Service Teachers in Primary Education
1st International Conference of Living Theorists- Howard Gardner, Burdur, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2009, ss.66-67
A Study About The Effectiveness of Drama Education on Pre-Service Teachers’ Views
13. International Congress of Drama/Theatre in Education, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2008, ss.190-201
Kitap & Kitap Bölümleri
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim
BAŞAL H. A., BAĞÇELİ KAHRAMAN P., TANER DERMAN M., SUNGURTEKİN Ş., ÇELİK KORKMAZ Ş., SADİOĞLU Ö., et al.
Nobel Yayınevi, Ankara, 2017
Almanya’da Okul Öncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim-Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude Başal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.37-47, 2017
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde Okul Öncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude Başal, Editör, Nobel yayıncılık, Ankara, ss.221-232, 2017
Hollanda’da Erken Çocukluk Eğitimi
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude Başal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.155-168, 2017
Gezici Anaokulu Projesi (Mobil Anaokulu)
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.183-198, 2010
Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi
Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayınevi, Bursa, ss.3-26, 2010
Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.3-26, 2010
Gezici Anaokulu Projesi (Mobil Anaokulu)
Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora, Bursa, ss.183-198, 2010
Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.3-26, 2010
8. Dialogar, para acompanar y abrir horizontes
Libertades Granadas O Perdidas, Diana De Vallescar Palanca, Editör, Vision Libros, Madrid, ss.191-195, 2009