Doç. Dr. ŞULE ÇELİK KORKMAZ


EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ

İngiliz Dili Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim


Yayınlardaki İsimler: Korkmaz Sule Celik

Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

56

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

18

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2016

2011 - 2016

Doktora

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

1999 - 2001

1999 - 2001

Yüksek Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Effects of multi-sensory language teaching on learners’xx achievement in English vocabulary knowledge and listening and reading skills Sürdürülebilir Kalkınma

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimı

2001

2001

Yüksek Lisans

The Attitudes of the Student Teachers Towards a Microteaching Technique as a Tool for Reflectio(Öğretmen Yetiştirme Programında Öğretmen Adaylarının bir Yansıma Aracı Olarak Mikro-Öğretim Tekniğine Bakış Açıları)

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ

Yabancı Diller

A2 Temel

A2 Temel

Fransızca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Eğitim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ

2000 - Devam Ediyor

2000 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ

Akademi Dışı Deneyim

2001 - Devam Ediyor

2001 - Devam Ediyor

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

ING 5110 INDIVIDUAL DIFFERENCES IN EFL TEACHING

ING 5182 YÜKSEK LİSANS ALAN UZMANLIK DERSİ 2

ING 5192 TEZ DANIŞMANLIĞI II

ING 5181 YÜKSEK LİSANS ALAN UZMANLIK DERSİ 1

Lisans

Lisans

GKZ 0002 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

MBING TEACHING PRACTICE 1

ING3102 TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS 2

ING3101 TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS 1

MBING02 TEACHING PRACTICE 2

SIN 4303 İLKOKULDA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ

ING 3006 ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ II

ING 3001 ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ

Makaleler

Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Passion, Purpose, Profession: What Drives ELT Pre-Service Teachers to Become an English Teacher?

ZEYBEK M., ÇELİK KORKMAZ Ş.

7th International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE 2025), Bursa, Türkiye, 03 Eylül 2025, (Özet Bildiri)

2025

2025

2. Activist Teachers in Action: How Educational Activism Shapes Pedagogy

ALPASLAN GÜLKAN A., ÇELİK KORKMAZ Ş.

7th International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE 2025), Türkiye, 03 Eylül 2025, (Özet Bildiri)

2020

2020

3. Documenting Experiences of ELT Student Teachers as Narrators of Children Picture Story Books: A Case Study

ÇELİK KORKMAZ Ş.

4th International Conference on Research in Applied Linguistics, Bursa, Türkiye, 01 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Writing Picture Storybooks with Basic Literary Elements: Self-Assessment of ELT Teacher Trainees’ Books.

ÇELİK KORKMAZ Ş.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. DIGITAL STORIES TO TEACH ENGLISH TO YOUNG LEARNERS: PROSPECTIVE ELT TEACHERS’ BELIEFS, ATTITUDES AND EXPERIENCES

ÇELİK KORKMAZ Ş.

INTE International Conference ON New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 Temmuz 2017 - 19 Ocak 2018, ss.1032-1041, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

6. The Impact of Multisensory Materials and Activities On 4th Grade English Learners Reading Achievement

ÇELİK KORKMAZ Ş., KARATEPE Ç.

THE INTERNATIONAL CONFERENCE ON TEACHING LANGUAGES TO YOUNG LEARNERS, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2017, ss.52, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. L1 USE TO TEACH ENGLISH TO YOUNG LEARNERS: TEACHERS’xx BELIEFS AND PRACTICES IN TURKISH PRIMARY SCHOOLS

ÇELİK KORKMAZ Ş., KORKMAZ S.

THE INTERNATIONAL CONFERENCE ON TEACHING LANGUAGES TO YOUNG LEARNERS, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2017, ss.59, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. The Impact of Multi-sensory Language Teaching on Young English Learners’ Achievement in Listening Skills

ÇELİK KORKMAZ Ş.

ISLET-2017 3. International Symposium on Language Education and Teaching, ROMA, İtalya, 20 Nisan 2017, ss.160, (Özet Bildiri)

2015

2015

9. Teacher Trainers as Action Researchers Scrutinizing the Reasons for Student Failure

GÜRSOY E., ÇELİK KORKMAZ Ş.

3rd ULEAD Congress International Conference on Applied Linguistics, Çanakkale, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.46-47, (Özet Bildiri)

2010

2010

10. Türkiye’ de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Dede Nine Eğitim Programı Denep Projesi

BAŞAL H. A., BAĞÇELİ KAHRAMAN P., ONUR SEZER G., SUNGURTEKİN Ş., ÇELİK KORKMAZ Ş., GÜL G., et al.

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

11. Türkiye'de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Önerisi: Dede-Nine Eğitim Programı (DENEP)

BAŞAL H. A., BAĞÇELİ KAHRAMAN P., ONUR SEZER G., SUNGURTEKİN Ş., GÜL G., YILDIZ EKİN M. T., et al.

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 Kasım 2010, ss.73-78, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. Multisensory Language Teaching: Its Impact on the English Vocabulary Achievement of Turkish Young Learners

Çelik Korkmaz Ş., Karatepe Ç.

Teaching Practices and Equitable Learning in Children’s Language Education, Christina Nicole Giannikas, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.151-170, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

2. Multisensory Language Teaching: Its Impact on the English Vocabulary Achievement of Turkish Young Learners

ÇELİK KORKMAZ Ş., KARATEPE Ç.

Teaching Practices and Equitable Learning in Children's Language Education, Christina Nicole Giannikas, Editör, IGI GLOBAL, Hershey Pennsylvania, ss.151-170, 2021

2019

2019

3. Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı

SADİOĞLU Ö., TANER DERMAN M., BAĞÇELİ KAHRAMAN P., ONUR SEZER G., ÇELİK KORKMAZ Ş., YILDIZ EKİN M. T.

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller Bursa, Prof.Dr. HANDAN ASUDE BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.103-120, 2019

2019

2019

4. Turkish EFL Teachers’ Beliefs and Practices of L1 use in primary Education

ÇELİK KORKMAZ Ş.

Theory and Practice in Social Sciences, Viliyan KRYSTEV, Recep Efe, Emin Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, ss.132-143, 2019

2017

2017

6. Finlandiya’da Okul Öncesi Eğitim

ÇELİK KORKMAZ Ş., SADİOĞLU Ö.

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim (Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı), Handan Asude Başal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.119-134, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

7. Amerika’da Okul Öncesi Eğitim

ÇELİK KORKMAZ Ş., ONUR SEZER G.

FarklI Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim (Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı), Handan Asude Başal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.51-64, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

8. GAMES

ÇELİK KORKMAZ Ş.

Teaching English to Young Learners: An Activity-based Guide for Prospective Teachers, ESİM GÜRSOY, ARDA ARIKAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.305-326, 2012

2010

2010

9. Yaz Anaokulları

ÇELİK KORKMAZ Ş., TANER DERMAN M., KOÇ N.

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, HANDAN ASUDE BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.209-216, 2010


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 7

h-indeksi (WOS): 2