SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Trait Emotional Intelligence and Internet Gaming Disorder Among Gamers: The Mediating Role of Online Gaming Motives and Moderating Role of Age Groups
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION
, cilt.18, sa.5, ss.1446-1457, 2020 (SCI-Expanded)
Uses and Gratifications of Problematic Social Media Use Among University Students: a Simultaneous Examination of the Big Five of Personality Traits, Social Media Platforms, and Social Media Use Motives
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION
, cilt.18, sa.3, ss.525-547, 2020 (SCI-Expanded)
Analyzing the Links Between Problematic Social Media Use, Dark Triad Traits, and Self-esteem
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION
, cilt.17, sa.6, ss.1496-1507, 2019 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Social anxiety and social media addiction among emerging adults: The mediating role of ‘sofalising’
International Journal of Düzce Educational Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.13-19, 2023 (Hakemli Dergi)
Kara tahtadan etkileşimli tahtaya geçiş: Öğretmenlerin etkileşimli tahta kabul ve kullanımlarının incelenmesi.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.19, sa.76, ss.1720-1740, 2020 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Öğretiminde Öğretim Yöntemlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi
lnternational Journal of Geography and Geography Education
, sa.42, ss.52-71, 2020 (Hakemli Dergi)
Kodlama Eğitiminde İşbirlikli Öğrenme Yaklaşımı: Eşli Kodlama
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.27, ss.490-515, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerinin İncelenmesi
Academy Journal of Educational Sciences
, cilt.4, sa.1, ss.53-61, 2020 (Hakemli Dergi)
Metaphoric perceptions of academicians and graduate students about the concepts of curriculum and curriculum evaluation.
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, cilt.10, sa.1, ss.189-220, 2020 (Hakemli Dergi)
Eğitim ve Öğretim Teknolojileri Konusunda Yapılan Tezlerinİncelenmesi (2013-2018)
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.277-286, 2019 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerin Eğitiminde Teknolojinin Yeri
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.45-57, 2018 (Hakemli Dergi)
TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Asya Öğretim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.1-18, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarimi Dersinin Teknoloji Entegrasyonuna Katkisi Açisindan Değerlendirilmesi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.29-41, 2017 (Hakemli Dergi)
The citation analyses of scientific publications in the field of educational sciences and teacher education in Turkey
Bilgi Dünyası
, cilt.18, sa.1, ss.9-28, 2017 (Scopus)
Comparison of Turkey and United States in terms of teacher performance indicators
Journal of Pedagogical Research
, cilt.1, sa.1, ss.64-76, 2017 (Hakemli Dergi)
Teknoloji destekli eğitim ortamlarında iletişim Bir sınıf etkileşim analizi çalışması
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.192-199, 2016 (Hakemli Dergi)
Scientific Publication Map of Journals Published in the Field of Educational Sciences in Turkey An Analysis Impact Factors of Journals
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.22, sa.4, ss.483-506, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Investigation of prospective teachers’ self-efficacy of technopedagogical content knowledge.
International Pegem Conference on Education, 16 - 19 Eylül 2020, ss.840
The effect of teaching methods on student achievement in geography teaching.
2nd International Congress on Geographical Education, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.402-405
Barriers to technology integration according to prospective teachers.
7th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.291-292
Focus on coding for teacher education: An empirical study.
6th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Valletta, Malta, 16 - 18 Eylül 2019, ss.20-21
Kodlama eğitiminde işbirlikli öğrenme yaklaşımı: Eşli kodlama
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.319-321
Avrupa Birliği eğitim politikalarına göre fen eğitimi ve Türkiye’ye yansımaları
III. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.51-52
Avrupa Birliği Eğitim Politikalarına Göre Fen Eğitimi ve Türkiye’xxye Yansımaları
III. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.51
2018 İlköğretim Programları Perspektifinden Değerlerimiz
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerinin öğretim elemanlarının görüşlerine göre incelenmesi
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Eğitim programları aracılığıyla dijital yeterliklerin kazandırılması: Dijital Yeterlikler Çerçevesi örneği.
International Symposium on Multidisciplinary Academic Studies, Berlin, Almanya, 28 Temmuz - 01 Ağustos 2018
E-Learning readiness of university students and effect on academic achievement.
25th International Conference on Learning, Atina, Yunanistan, 21 - 23 Haziran 2018
Matematik eğitimi alanındaki lisansüstü tezlerin içerik ve yöntem açısından incelenmesi.
International Symposium on Strategic and Social Research, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.280-281
Eğitim ve öğretim teknolojileri alanında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi (2013-2018)
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.47
Öğretmen adaylarının öğretmenlik yeteneğine ve öğretmenlik bilgisinin önemine yönelik inançları arasındaki ilişki.
International Symposium on Strategic and Social Research, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.287-288
Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi öğrenme ortamlarını kabul ve kullanımlarının incelenmesi
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.47
Türk kültürünün aktarım aracı olarak Pepee çizgi filminin incelenmesi.
1st International Conference on Basic Education, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018
Öğretmen adaylarının öğretmenlik yeteneği inançlarının incelenmesi.
1st International Conference on Basic Education, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018
Teknolojisiz eğitim mümkün mü?: Waldorf Okulları örneği.
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.89-90
2008 ve 2017 Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerinin karşılaştırılması
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.88-89
Temel eğitim web sayfalarının incelenmesi: Türkiye ve İngiltere örnekleri.
5th International Conference on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.444-445
Factors that affect the interactive whiteboard usage of teachers and its effect on performance
13th Annual BESA Conference, Liverpool, Birleşik Krallık, 29 - 30 Haziran 2017, ss.30-31
Üstün yetenekli/zekâlı öğrencilerin eğitiminde teknolojinin yeri.
International Talented And Gifted Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2017, ss.95-96
Transition framework for teachers’ use of the interactive whiteboard: A scale development study
12th European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, ss.140-141
A scale development study for evaluating teacher performance.
12th European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, ss.141-142
STEM eğitiminin öğrenci başarısına etkisi Bir meta analiz çalışması
4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016
Öğretmen performans göstergeleri açısından Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri nin karşılaştırılması
4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016
Teknoloji destekli eğitim ortamlarında iletişim Bir sınıf etkileşim analizi çalışması
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 Ekim 2016
Metaphorical images of academicians and graduate students on the concepts of curriculum evaluation curriculum evaluator and curriculum evaluation standards
7th Rajamangala University of Technology International Conference, 24 - 26 Ağustos 2016
Teknoloji kabul modeli çerçevesinde öğretmen adaylarının mobil teknolojilere yönelik görüşlerinin incelenmesi
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Yeniliklerin yayılması teorisi bağlamında öğretmen adaylarının bulut teknolojisi kullanımlarını etkileyen faktörler
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Öğretmen adaylarının öğretmenlik meslek bilgisi derslerinin önemi ve bu derslerin mesleki yeterliklerine etkisine ilişkin görüşleri
15th International Primary Education Symposium, 11 - 14 Mayıs 2016
Öğretim ilke ve yöntemleri ders programının değerlendirilmesi
15th International Primary Education Symposium, 11 - 14 Mayıs 2016
Şeref sözleşmesinin öğrencilerin akademik usulsüzlük davranışlarına etkisi
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Metaphoric perceptions of post graduate students about thesis process
International Conference on Emerging Trends in Multidisciplinary Research, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2015
Evaluation of online distance education courses A research from higher education institutions
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
The views of faculty members about social research course
International Conference for Teaching and Education, Barcelona, İspanya, 23 - 26 Haziran 2015
An Evaluation of the Turkish Journals of Educational Sciences Indexed in Social Sciences Citation Index
Global Academic Network International Conference, Rio de Janeiro, Brezilya, 12 - 14 Şubat 2015
The Change of Knowledge in Educational Studies in Time A Research on the Citation Index
Global Academic Network International Conference, Rio de Janeiro, Brezilya, 12 - 14 Şubat 2015
Effect of information and communication technology on organizational outcomes a meta analysis study
14th International Educational Technology Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014
Etkileşimli veya akıllı tahta ile öğretimin öğrencilerin akademik başarısına etkisi Bir meta analiz çalışması
23. Ulusal Eğitimi Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
Öğretmenlerin teknolojik pedagojik alan bilgisi TPAB algılarının belirlenmesi bir yapısal eşitlik modelleme çalışması
23. Ulusal Eğitimi Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
The examination of the educational researches in Turkey through the social network analysis
International Conferences on Advances In Economics, Social Science and Human Behavior Study, Hong Kong, 26 - 27 Ağustos 2014
Mesleki benlik saygısının öğretmenlerin mesleki motivasyonuna etkisi Öz yeterlilik aracılığının yapısal eşitlik modeliyle test edilmesi
3.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ve Değer Tercihleri Arasındaki İlişkinin Çok Boyutlu İncelenmesi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Yükseköğretimde öğretim elemanlarının eğitsel yeterliklerine ilişkin öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve değer tercihleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
GANA EĞİTİM VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMLERİ
Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış I, SARACALOĞLU Asuman Seda, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.1135-1167, 2023
GALLER EĞİTİM VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMLERİ
Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış I, SARACALOĞLU, Asuman Seda, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.563-599, 2023
Teknopedagojik Eğitim
21. Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar, Mehmet Gültekin, Taha Yazar, Behçet Oral, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-148, 2022
Fen bilimleri öğretiminde alternatif ölçme ve değerlendirme
Fen Öğretim Programları, Şengül S. Anagün, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.245-288, 2020
Araştırmaya Nereden Başlamalıyım?
Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Turan, Selahattin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.21-33, 2019
Öğretmen Yetiştirme Sistemi ve Teknoloji Entegrasyonu
Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), Mustafa Ergün, Behçet Oral, Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.441-463, 2018