Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstili Sektörü Pazarlama Bakış Açından Yöneticilerin Değerlendirmeleri
Paradoks-Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.67-80, 2011 (Hakemli Dergi)
Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri
PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy
, cilt.7, sa.1, ss.67-80, 2011 (Hakemli Dergi)
Strategic Objectives and Competitive Advantages of Private Label Products Manufacturers Perspective
INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT
, cilt.38, sa.10, ss.773-788, 2010 (Scopus)
Gıda Perakendeciliğinin Gelişimi ve Gıda Perakendeciliğinde Rekabeti Etkileyen Unsurlar
Business and Economics Research Journal
, cilt.1, sa.2, ss.45-62, 2010 (Hakemli Dergi)
2007‐2008 Küresel Ekonomik Krizinin Türkiye’de Reel Sektör Üzerindeki Etkilerinin Değerlendirilmesi
Vergi Dünyası
, cilt.29, sa.343, ss.172-182, 2010 (Hakemli Dergi)
Altı Sigma ve Finans Sektöründe Altı Sigma Uygulamaları
Business and Economics Research Journal
, cilt.1, sa.2, ss.78-86, 2010 (Hakemli Dergi)
Kitap & Kitap Bölümleri
Üretim Yönetimi
Ekin Yayınevi, Bursa, 2015
The Effects of Market Competition and Computer Aided Manufacturing on Use of Multiple Performance Measures Evidence from Turkey
Lambert Academic Publishing, Saarbrücken, 2011
The effects of market competition and cam on use of balanced scorecard Evident From Turkey
LAMBERT, Saarbrücken, 2011