Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ORTAOKUL DÜZEYINDEKI ÖĞRENCILERIN BILGISAYARCA DÜŞÜNME BECERI DÜZEYLERININ İNCELENMESI

15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, ss.265-266

“Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeyleri İle Metaverse Hakkında Bilgi Düzeyleri Arasındaki İlişki”

The International Conference of Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2022, ss.214

An Examination of Opinions of Teacher Candidates on a Course Enriched Through Gamification

The International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL), Burhaniye Ören, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2022, ss.14

Evaluation of the Usability of Uludağ University Institution, Education and Research Activities Governance System (UKEY)

4 th International Congress on Multidisciplinary Social Sciences, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2022, ss.6

2008-2022 YILLARI ARASINDA EĞİTİMİN FARKLI ALANLARINDA YAPILAN ARAŞTIRMALARIN EVRİLDİĞİ YÖNLER

4th INTERNATIONAL APRIL 23 SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Gaziantep, Türkiye, 23 Nisan 2022, ss.85-86

Ortaokul 5. ve 6. sınıf öğrencilerinin Youtube kullanma nedenlerinin incelenmesi

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, cilt.1, ss.424-431

BÖTE öğretmen adaylarının internet bağımlılığı algıları

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, cilt.1, ss.74-78

Robotic Education Given To Primary School Students Into Atitude, Imaginary And Multi-Dimensional Thinking Developments

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.28-34

Oyunlastirilan Egitimde Bilisim Teknolojileri Dersinin BOTE Ogrencileri Perspektifinden Degerlendirilmesi

IV. International Instructional TechnologiesTeacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016

Eğitimde Bilişim Teknolojileri Dersinin Oyunlaştırılmasının Akademik Başarıya Etkisi Uludağ ÜniversitesiÖrneği

IV. International Instructional TechnologiesTeacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016

Öğretmenlerin Eğitsel Yazılımlara İlişkin Göru şlerinin Çok Yönlu Olarak Değerlendirilmesi

10 Internat onal Computer Instruct onal Technolog es Sympos um, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

Wonder Their Opinions Students Eagerly Justify Why They Need Tablet Computers

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

Usability Level of A Web Site

4th International Conference on New Horizons in Education, Rome, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.106, ss.3246-3252

Adobe Captivate programı ile uygulamalı ve etkileşimli uzaktan eğitim materyali tasarımı Çalıştayı

7th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS2013), Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013

Could Websites of Public Institutions Pass The Krug s Trunk Test

Applied Education Congress, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, cilt.1, ss.237-238

How does a CALL Software Impact Student Learning The DynEd Case in Turkey

ED-MEDIA 2011 - World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Lizbon, Portekiz, 27 Haziran - 01 Temmuz 2011

Usability of Website of a High School

International Conference on New Trends in Education and Their Implications 2010, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2010, ss.1007-1012

How Usable Do The Web Sıtes Of Unıversıtıes In Turkey

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.1-2

Conducting preliminary steps to usability testing: investigating the website of Uludag University

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.890-894 identifier identifier

The effect of student opinions about course content on student engagement and achievement in computer literacy courses

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2264-2268 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Do 4th to 8th grade students ready to use CALL software Dyned in ESL classes

IETC2009 - 9th International Educational Technologies Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009

The Effects of an On Line Learning Material on Students Misconceptions and Attitudes Towards Science

The International Conference on Educational Sciences, ICES’08, Gazi Magos, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.1839-1844

A Web Based Learning in Science Education Students Attitudes and Perceptions

XIII. IOSTE Symposium: The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development., Kuşadası - Aydın, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.28-34

Secondary school students attitudes towards computer A case in Turkey

ICES08-International Conference on Educational Sciences, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.2003-2006

How does prior knowledge affect student engagement in undergraduate level computer literacy classes

8th International Educational Technologies Conference (IETC2008), Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.964-968 Sürdürülebilir Kalkınma

Factors affecting student achievement in undergraduate level introductory information technology courses

ICES'08 - The International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008

Bilgisayar Benzetişimli Deneylerin Lise Öğrencilerinin Yerdeğiştirme ve Hız Kavramlarını Anlamadaki Etkisi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2002, ss.1424-1429

Bilgisayar simulasyonlu deneylerin lise öğrencilerinin yerdeğiştirme ve hız kavramlarını anlamadaki etkisi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1424-1429

Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitimde Çoklu Ortam Tasarımı ve İlkeleri

Teori ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, Doç. Dr. Yavuz DEĞİRMENCİ, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.241-270, 2023

Analysis Of Research On 21st Century Skills: 2015-2022

Education & Science 2022, Ph. D. Muslim ALANOGLU, Editör, Efe Academy, İstanbul, ss.7-26, 2022

What Higer Education Students Think About Online Learning In The New Normal Period Of The Covid-19 Pandemic?

Education & Science 2022, Ph. D. Muslim ALANOGLU, Editör, EfeAcademy, İstanbul, ss.70-85, 2022

Geçmişten Günümüze Uzaktan Eğitim

Eğitim ve Bilim 2022, Doç. Dr. Songül KARABATAK, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.7-22, 2022

Öğretim Teknolojileri Çalişmalarinda Kullanilabilirlik Değerlendirmeleri

Eğitim ve Bilim 2022, Doç. Dr. Songül KARABATAK, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.37-59, 2022

Eğitimin Farklı Disiplinlerinde Yapılan Araştırmaların Analizi: 2008-2022

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Prof. Dr. Suat Ünal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.205-220, 2022

Takım Çalışması/ İşbirliği

KURAMDAN UYGULAMAYA 21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ÖĞRETİMİ, ORMANCI, Ümmühan; Çepni, Salih, Editör, nobel, Ankara, ss.503-527, 2022

Tasarım ve Geliştirme Araştırmaları

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler, Çağıltay Kürşat, Göktaş Yüksel, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.327-340, 2013

Human Computer Interaction and Usability

The Science and Education at the Beginning of the 21th Centtury in Turkey, A. Drujinin, Z. Kostova, L. Sharuho, E. Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.883-897, 2013

Kelime İşlemci (MS Office Word 2010)

Bilgisayar Kullanımı ve Teknolojileri, Şentürk Aysan, Editör, Ekin Kitapevi, Bursa, ss.143-242, 2011

Metrikler

Yayın

73

Atıf (WoS)

73

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

93

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

6

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları