Yayınlar & Eserler

Makaleler 27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (8)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 35

1. ORTAOKUL DÜZEYINDEKI ÖĞRENCILERIN BILGISAYARCA DÜŞÜNME BECERI DÜZEYLERININ İNCELENMESI

15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, ss.265-266, (Özet Bildiri)

2. “Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeyleri İle Metaverse Hakkında Bilgi Düzeyleri Arasındaki İlişki”

The International Conference of Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2022, ss.214, (Özet Bildiri)

3. An Examination of Opinions of Teacher Candidates on a Course Enriched Through Gamification

The International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL), Burhaniye Ören, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2022, ss.14, (Özet Bildiri)

4. Evaluation of the Usability of Uludağ University Institution, Education and Research Activities Governance System (UKEY)

4 th International Congress on Multidisciplinary Social Sciences, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2022, ss.6, (Özet Bildiri)

5. 2008-2022 YILLARI ARASINDA EĞİTİMİN FARKLI ALANLARINDA YAPILAN ARAŞTIRMALARIN EVRİLDİĞİ YÖNLER

4th INTERNATIONAL APRIL 23 SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Gaziantep, Türkiye, 23 Nisan 2022, ss.85-86, (Özet Bildiri)

6. Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencilerinin algı, görüş ve deneyimlerine gör e simülasyon destekli tıp eğitiminin güçlü ve zayıf yönleri

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, cilt.1, ss.477-482, (Tam Metin Bildiri)

7. Ortaokul 5. ve 6. sınıf öğrencilerinin Youtube kullanma nedenlerinin incelenmesi

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, cilt.1, ss.424-431, (Tam Metin Bildiri)

8. BÖTE öğretmen adaylarının internet bağımlılığı algıları

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, cilt.1, ss.74-78, (Tam Metin Bildiri)

9. Robotic Education Given To Primary School Students Into Atitude, Imaginary And Multi-Dimensional Thinking Developments

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.28-34, (Tam Metin Bildiri)

10. Oyunlastirilan Egitimde Bilisim Teknolojileri Dersinin BOTE Ogrencileri Perspektifinden Degerlendirilmesi

IV. International Instructional TechnologiesTeacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

11. Eğitimde Bilişim Teknolojileri Dersinin Oyunlaştırılmasının Akademik Başarıya Etkisi Uludağ ÜniversitesiÖrneği

IV. International Instructional TechnologiesTeacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

12. Öğretmenlerin Eğitsel Yazılımlara İlişkin Göru şlerinin Çok Yönlu Olarak Değerlendirilmesi

10 Internat onal Computer Instruct onal Technolog es Sympos um, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

13. Uludağ Üniversitesi Kurum Eğitim ve Araştırma Faaliyetleri Yönetişim Sistemi UKEY KullanılabilirlikDeğerlendirmesi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

14. Wonder Their Opinions Students Eagerly Justify Why They Need Tablet Computers

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

15. The effects of a Multimedia Supported Learning Material on Students Science Achievement and Attitudes Towards Computer

3rd International Conference on Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

17. Usability Level of A Web Site

4th International Conference on New Horizons in Education, Rome, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.106, ss.3246-3252, (Tam Metin Bildiri)

18. Adobe Captivate programı ile uygulamalı ve etkileşimli uzaktan eğitim materyali tasarımı Çalıştayı

7th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS2013), Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

19. Could Websites of Public Institutions Pass The Krug s Trunk Test

Applied Education Congress, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, cilt.1, ss.237-238, (Özet Bildiri)

22. How does a CALL Software Impact Student Learning The DynEd Case in Turkey

ED-MEDIA 2011 - World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Lizbon, Portekiz, 27 Haziran - 01 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)

23. Usability of Website of a High School

International Conference on New Trends in Education and Their Implications 2010, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2010, ss.1007-1012, (Tam Metin Bildiri)

24. How Usable Do The Web Sıtes Of Unıversıtıes In Turkey

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.1-2, (Özet Bildiri)

25. Conducting preliminary steps to usability testing: investigating the website of Uludag University

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.890-894, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

26. The effect of student opinions about course content on student engagement and achievement in computer literacy courses

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2264-2268, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

27. Do 4th to 8th grade students ready to use CALL software Dyned in ESL classes

IETC2009 - 9th International Educational Technologies Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

29. The Effects of an On Line Learning Material on Students Misconceptions and Attitudes Towards Science

The International Conference on Educational Sciences, ICES’08, Gazi Magos, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.1839-1844, (Tam Metin Bildiri)

30. A Web Based Learning in Science Education Students Attitudes and Perceptions

XIII. IOSTE Symposium: The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development., Kuşadası - Aydın, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.28-34, (Tam Metin Bildiri)

31. Secondary school students attitudes towards computer A case in Turkey

ICES08-International Conference on Educational Sciences, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.2003-2006, (Tam Metin Bildiri)

32. How does prior knowledge affect student engagement in undergraduate level computer literacy classes

8th International Educational Technologies Conference (IETC2008), Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.964-968, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. Factors affecting student achievement in undergraduate level introductory information technology courses

ICES'08 - The International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

34. Bilgisayar Benzetişimli Deneylerin Lise Öğrencilerinin Yerdeğiştirme ve Hız Kavramlarını Anlamadaki Etkisi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2002, ss.1424-1429, (Tam Metin Bildiri)

35. Bilgisayar simulasyonlu deneylerin lise öğrencilerinin yerdeğiştirme ve hız kavramlarını anlamadaki etkisi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1424-1429, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. Eğitimde Çoklu Ortam Tasarımı ve İlkeleri

Teori ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, Doç. Dr. Yavuz DEĞİRMENCİ, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.241-270, 2023

2. Analysis Of Research On 21st Century Skills: 2015-2022

Education & Science 2022, Ph. D. Muslim ALANOGLU, Editör, Efe Academy, İstanbul, ss.7-26, 2022

3. What Higer Education Students Think About Online Learning In The New Normal Period Of The Covid-19 Pandemic?

Education & Science 2022, Ph. D. Muslim ALANOGLU, Editör, EfeAcademy, İstanbul, ss.70-85, 2022

4. Geçmişten Günümüze Uzaktan Eğitim

Eğitim ve Bilim 2022, Doç. Dr. Songül KARABATAK, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.7-22, 2022

5. Öğretim Teknolojileri Çalişmalarinda Kullanilabilirlik Değerlendirmeleri

Eğitim ve Bilim 2022, Doç. Dr. Songül KARABATAK, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.37-59, 2022

6. Eğitimin Farklı Disiplinlerinde Yapılan Araştırmaların Analizi: 2008-2022

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Prof. Dr. Suat Ünal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.205-220, 2022

7. Takım Çalışması/ İşbirliği

KURAMDAN UYGULAMAYA 21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ÖĞRETİMİ, ORMANCI, Ümmühan; Çepni, Salih, Editör, nobel, Ankara, ss.503-527, 2022

8. Tasarım ve Geliştirme Araştırmaları

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler, Çağıltay Kürşat, Göktaş Yüksel, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.327-340, 2013

9. Human Computer Interaction and Usability

The Science and Education at the Beginning of the 21th Centtury in Turkey, A. Drujinin, Z. Kostova, L. Sharuho, E. Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.883-897, 2013

11. Kelime İşlemci (MS Office Word 2010)

Bilgisayar Kullanımı ve Teknolojileri, Şentürk Aysan, Editör, Ekin Kitapevi, Bursa, ss.143-242, 2011
Metrikler

Yayın

73

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

85

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

93

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

31

Proje

6

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları