Makaleler
61
Tümü (61)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (9)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (25)
25. Fransızcanın rengi: Öğretmen adaylarının yabancı dil olarak Fransızcaya dair metaforik algıları
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, ss.144-155, 2019 (Hakemli Dergi)
28. A qualitative analysis of articles on the subject of assessment and evaluation in foreign language teaching in Turkey
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, ss.309-322, 2018 (Hakemli Dergi)
30. L’orientalisme d’Elif Shafak dans “La bâtarde d’Istanbul”
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, ss.242-258, 2018 (Hakemli Dergi)
32. Türkiye’deki üniversitelerin Fransızca programları ve bu programlarda yapılan akademik çalışmalar üzerine bir değerlendirme
Frankofoni
, cilt.31, sa.1, ss.367-380, 2017 (Hakemli Dergi)
33. Apprentissage autonome des étudiants en Français langue étrangère à travers les outils du Web
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.383-400, 2016 (Hakemli Dergi)
34. L’exploitation didactique d’un site d apprentissage : l’exemple de TV5 Monde
SYNERGIES TURQUIE
, cilt.8, sa.1, ss.123-134, 2015 (Hakemli Dergi)
36. L’enseignement/ apprentissage de la grammaire dans les manuels de FLE en Turquie (1931-1949)
Documents pour l’histoire du français langue étrangère
, cilt.52, sa.1, ss.91-108, 2014 (Hakemli Dergi)
40. 1985-2010 yılları arasında Türkiye’xxde Fransız dili ve edebiyatı alanında yapılan lisansüstü tezler üzerine bir çözümleme
Frankofoni
, cilt.24, sa.1, ss.365-380, 2012 (Hakemli Dergi)
41. Frankofoni dergisinin içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmesi
Frankofoni
, cilt.23, sa.1, ss.403-416, 2011 (Hakemli Dergi)
42. Yabancı dil öğretmen adaylarının anadil ve yabancı dilde internet üzerinden okuma alanları ve sıklıkları
International Journal of Human Sciences
, cilt.8, sa.1, ss.1316-1326, 2011 (Hakemli Dergi)
45. Öğretmen adaylarının dil öğrenim yazılımlarına yönelik çözümlemeleri
Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.905-929, 2010 (Hakemli Dergi)
47. Dil, kültür ve eğitim ilişkisi
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.3, ss.447-454, 2010 (Hakemli Dergi)
48. A recommendation for a new Internet-based environment for studying literature
US-China Education Review
, cilt.7, sa.7, ss.93-99, 2010 (Hakemli Dergi)
49. İlköğretim öğrencilerinin okuduklarını anlama ve anlatma düzeylerinin belirlenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.11, ss.372-380, 2010 (Hakemli Dergi)
50. Feedback processes in multimedia language learning software
US-China Education Review
, cilt.7, sa.4, ss.53-65, 2010 (Hakemli Dergi)
51. Dil öğrenim sitelerinin öğretmen adayları tarafından değerlendirmesi
e-Journal of New World Sciences
, cilt.5, sa.4, ss.1813-1824, 2010 (Hakemli Dergi)
52. Yabancı dil öğretmenleri için hizmet içi eğitim uygulamaları ve Fransa örneği
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.89-100, 2006 (Hakemli Dergi)
53. Bilişim-iletişim teknolojileri ve dil öğretim endüstrisi [The Turkish Online Journal of Educational Technology (2005)’deki makalenin tıpkı basımı]
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.383-393, 2005 (Hakemli Dergi)
54. Bilişim-iletişim teknolojileri ve dil öğretim endüstrisi
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.4, sa.4, ss.82-87, 2005 (Hakemli Dergi)
55. The Internet and autonomous language learning: A typology of suggested aids
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.4, sa.4, ss.54-58, 2005 (Hakemli Dergi)
56. Çoklu-ortamlı yazılımların Fransızcanın yabancı dil olarak öğretimindeki yeri ve işlevleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.231-244, 2005 (Hakemli Dergi)
57. Présentation du système correspondant à prochain/dernier, précédent/suivant en turc
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.145-150, 2003 (Hakemli Dergi)
58. Analyse du site Tour du Monde
Revue Tourdetoile : TICE, langue et culture françaises sur Internet
, cilt.5, sa.1, ss.1-16, 2002 (Hakemsiz Dergi)
59. Traduction des expressions et des proverbes turcs en français dans le roman Müfettişler Müfettişi ( l’Inspecteur des Inspecteurs) d’Orhan Kemal
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.267-274, 2002 (Hakemli Dergi)
60. Hacettepe Üniversitesi rektör adaylarının iletilerinin incelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.69-88, 2001 (Hakemli Dergi)
61. Apprentissage/enseignement de la culture civilisation dans les manuels utilisés en didactique du Français langue étrangère
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.201-210, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
37
5. “Üniversite” kavramına dair yabancı sözcükler üzerine köken bilimsel (etimolojik) bir çözümleme.
II.Yaşam Boyu Egitim Dünya Kongresi (WCLE), Antalya, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
13. Bilişim devrimi ve 21. yüzyılda üniversiteler
Uluslararası Yükseköğretimde Yeni Eğilimler Kongresi: Değişime Ayak uydurma, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
14. Türkiye'de Frankofoni alanında gerçekleştirilen akademik çalışmalar üzerine bir değerlendirme
VI. Uluslararası Karşılaştırmalı Edebiyat Bilimi Kongresi: Kültürler Arası Etkileşime Karşılaştırmalı Bilimlerin Katkıları, Konya, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
16. Frankofon Mustafa Kemal: Corrine Lütfü'ye Fransızca mektuplar
X. Ulusal Frankofoni Kongresi, Bursa, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
17. Re-médiation du texte : de la narration classique vers une fiction hypermédiatisée
Congrès Régionale de l’Association Internationale de Sémiotique Visuelle, URBİNO, İtalya, 9 - 11 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
18. Türkçe panoların dili: Uludağ Üniversitesi örneği
17ème Congrès Mondial de Linguistique Turque, Rouen, Fransa, 3 - 05 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
20. Autonomous out-of-class language learning strategies of Turkish foreign language teacher trainees
Language Skills: Traditions, Transitions & Ways Forward, International Conference, Lublin, Polonya, 24 - 25 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
21. Modeling the foreign language teaching expectations of foreign language teacher trainees by the help of artificial intelligence techniques
4th World conference on educational sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)
22. La tradition d'enseignement/ apprentissage de la grammaire dans les manuels de FLE en Turquie (de la fin du XIXe à la première moitié du XXe siècle)
Colloque International: Grammaire et enseignement du français langue étrangère et seconde (permanences et ruptures, du XVIe au milieu du XXe siècle), RAGUSE, İtalya, 7 - 09 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
23. 1985-2010 yılları arasında Türkiye’de Fransız dili ve edebiyatı alanında yapılan lisansüstü tezler üzerine bir çözümleme
VII. Ulusal Frankofoni Kongresi, Adana, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
24. French foreign language teacher candidates' evaluation of the computer assisted language teaching course
1st International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
25. Echanges des professionnels du FLE sur Internet : le cas du Club des professionnels de l’enseignement du FLE
2ème Congrès européen de la Fédération Internationale des Professeurs de Français (FIPF), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
27. Frankofoni dergisinin içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmesi
VI. Ulusal Frankofoni Kongresi, Kars, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
28. Edebiyat ve İnternet: Matbudan sanala görüş düşünce ve tartışmalar
International Congress of Comparative Literature and the Teaching of Literature and Language: We speak the same culture, Ankara, Türkiye, 29 Nisan - 01 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
29. Üstmetin ve yazın: Klasik metinsel anlatıdan üstmetinsel kurguya
IX. Uluslararası Dil-Yazın-Deyişbilim Sempozyumu Konferansı, Sakarya, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
31. Représentation de l'Autre dans les manuels de turc langue étrangère
Colloque Manuels et méditerranée: Echanges humains et culturels en Méditerranée dans les manuels scolaires, Montpellier, Fransa, 12 - 14 Kasım 2009, (Özet Bildiri)
32. Kitap okumanın ilköğretim öğrencilerinin kavram gelişimleri üzerine etkisi
XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, KUŞADASI, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
33. Dilbilim ve bilişim
Dilbilim Günleri (Journées d’études linguistiques), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2005, (Özet Bildiri)
34. Çoklu-ortamlı mültimedya araçları ve dönüt (feed-back)
V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
35. Bilişim-iletişim teknolojileri ve dil öğretim endüstrisi
IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, (Özet Bildiri)
36. The Internet and autonomous language learning: A typology of suggested aids
3rd Joint International ELT Conference, Edirne, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2004, (Özet Bildiri)
37. Yabancı dil öğretmenleri için hizmet içi eğitim uygulamaları ve Fransa örneği
1st International Sempozyum: Common European Framework Foreign Langauge Education in Turkey, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
4. Autonomous language learning strategies of Turkish foreign language teacher trainees in view of receptive and productive skills development
Language skills: Traditions, transitions and ways forward, H. CHODKIEWICZ and M. TREPCZYNSKA, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.472-488, 2014
5. The opinions and attitudes of the foreign Language learners and teachers related to the traditional and digital games: Age and gender differences [Aynı isimdeki makalenin tıpkı basımı]
Computational linguistics: Concepts, methodologies, tools, and applications, I. Management Association, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.689-708, 2014
7. Autonomous language learning strategies of Turkish foreign language teacher trainees in view of receptive and productive skills development.
Language Skills: Traditions, Transitions Ways Forward, Chodkiewicz, H., Trepczyńska, M., Editör, Newcastle: Cambridge Scholars Publishing, ss.472-488, 2014
9. French foreign language teacher candidates’ evaluation of the computer assisted language teaching course
Languages for specific purposes in theory and practice, A. Akbarow, Editör, Cambridge Scholars Publishing, London, ss.294-301, 2011
10. French foreign language teacher candidates’ evaluation of the computer assisted language teaching course
Languages for specific purposes in theory and practice, A. AKBAROW, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.294-301, 2011
11. Représentations de l’autre dans les manuels de turc langue étrangère
Manuels et altérités dans l'espace méditerranéen : Enjeux institutionnels et linguistiques, A. DENIMAL, A. DIABATE & M. VERDELHAN-BOURGADE, Editör, L'Harmattan, Paris, ss.173-184, 2011
12. Multimédia et didactique du FLE : Analyse des produits multimédia (Cd-rom de langues et sites d'Internet) utilisés dans l'apprentissage/ enseignement du FLE [Doktora tezinin aynı basımı]
Editions Universitaires Européennes, Sarrebruck, 2010
Metrikler
Yayın (WoS)
6
Yayın (Scopus)
9
Atıf (WoS)
13
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
26
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
476
H-İndeks (Scholar)
11
Atıf (TrDizin)
22
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
152
H-İndeks (Sobiad)
5
Atıf (Diğer Toplam)
98
Toplam Atıf Sayısı
285
Proje
1
Tez Danışmanlığı
4