Yayınlar & Eserler

Makaleler 61
Tümü (61)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (9)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (25)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

2. Türkiye’de yabancı dil öğretimi alanında yapılan ölçme-değerlendirme temalı makaleler üzerine nitel bir çözümleme

1.Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

4. Etkin bir Fransızca öğretimi için öğretmen adaylarının görüş ve önerileri: Uludağ Üniversitesi örneği

III. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, ROMA, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

5. “Üniversite” kavramına dair yabancı sözcükler üzerine köken bilimsel (etimolojik) bir çözümleme.

II.Yaşam Boyu Egitim Dünya Kongresi (WCLE), Antalya, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

7. Projet YOKDIL : Plateforme virtuelle pour l’apprentissage des langues en autonomie auprès de l’enseignement supérieur en Turquie

Colloque PERL : Entre présence et distance : Accompagner et découvrir des pratiques pédagogiques en langues à l’université, Paris, Fransa, 16 - 18 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

8. Fransızca dinleme becerisi öğretimine dair öğretmen adaylarının görüş ve önerileri: Uludag Üniversitesi örneği

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. Fransızca konuşma becerisi öğretimine dair öğretmen adaylarının görüş ve önerileri: Uludag Üniversitesi örneği

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Katılımcı İnternet sözlüklerinde yabancı dil olarak Fransızca

I. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

11. Fransızcanın rengi: Öğretmen adaylarının yabancı dil olarak Fransızcaya dair metaforik algıları

I. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

12. Perspectives des apprenants de FLE à l’égard de l’expression écrite

XIVe Congrès mondial Fédération Internationale des Professeurs de Français: Français, langue ardente, Liege, Belçika, 14 - 21 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

13. Bilişim devrimi ve 21. yüzyılda üniversiteler

Uluslararası Yükseköğretimde Yeni Eğilimler Kongresi: Değişime Ayak uydurma, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

14. Türkiye'de Frankofoni alanında gerçekleştirilen akademik çalışmalar üzerine bir değerlendirme

VI. Uluslararası Karşılaştırmalı Edebiyat Bilimi Kongresi: Kültürler Arası Etkileşime Karşılaştırmalı Bilimlerin Katkıları, Konya, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

15. Optique des apprenants du Français langue étrangère au regard de l’évaluation

9e Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français: Enseigner la langue et la culture françaises: Construire des ponts socio-humanistes, ATİNA, Yunanistan, 20 - 23 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

16. Frankofon Mustafa Kemal: Corrine Lütfü'ye Fransızca mektuplar

X. Ulusal Frankofoni Kongresi, Bursa, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

17. Re-médiation du texte : de la narration classique vers une fiction hypermédiatisée

Congrès Régionale de l’Association Internationale de Sémiotique Visuelle, URBİNO, İtalya, 9 - 11 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

18. Türkçe panoların dili: Uludağ Üniversitesi örneği

17ème Congrès Mondial de Linguistique Turque, Rouen, Fransa, 3 - 05 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

19. Why can't we learn a foreign language: Opinions of Turkish university students (Case of Uludag University)

The 12th International Conference Language, Literature, and Cultural Policies: Reality: An Open Window to Doubt, Craiova, Romanya, 3 - 05 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

20. Autonomous out-of-class language learning strategies of Turkish foreign language teacher trainees

Language Skills: Traditions, Transitions & Ways Forward, International Conference, Lublin, Polonya, 24 - 25 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

22. La tradition d'enseignement/ apprentissage de la grammaire dans les manuels de FLE en Turquie (de la fin du XIXe à la première moitié du XXe siècle)

Colloque International: Grammaire et enseignement du français langue étrangère et seconde (permanences et ruptures, du XVIe au milieu du XXe siècle), RAGUSE, İtalya, 7 - 09 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

24. French foreign language teacher candidates' evaluation of the computer assisted language teaching course

1st International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

25. Echanges des professionnels du FLE sur Internet : le cas du Club des professionnels de l’enseignement du FLE

2ème Congrès européen de la Fédération Internationale des Professeurs de Français (FIPF), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

26. Future foreign kanguage teachers and the online tools they use to learn about foreign languages literatures and cultures

International e-Learning Conference 2011: Empowering human capital through online learnig technology, MUANG THONG THANI, Tayland, 13 - 14 Ocak 2011, (Tam Metin Bildiri)

27. Frankofoni dergisinin içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmesi

VI. Ulusal Frankofoni Kongresi, Kars, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

28. Edebiyat ve İnternet: Matbudan sanala görüş düşünce ve tartışmalar

International Congress of Comparative Literature and the Teaching of Literature and Language: We speak the same culture, Ankara, Türkiye, 29 Nisan - 01 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

29. Üstmetin ve yazın: Klasik metinsel anlatıdan üstmetinsel kurguya

IX. Uluslararası Dil-Yazın-Deyişbilim Sempozyumu Konferansı, Sakarya, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

30. İnternet ve edebiyat iliskisi bağlamında okuryazarlık kavramını sorgulamak: Yeni bir öğretim ortamı önerisi

IX. Uluslararası Dil-Yazın-Deyisbilim Sempozymu, Sakarya, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Représentation de l'Autre dans les manuels de turc langue étrangère

Colloque Manuels et méditerranée: Echanges humains et culturels en Méditerranée dans les manuels scolaires, Montpellier, Fransa, 12 - 14 Kasım 2009, (Özet Bildiri)

32. Kitap okumanın ilköğretim öğrencilerinin kavram gelişimleri üzerine etkisi

XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, KUŞADASI, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

33. Dilbilim ve bilişim

Dilbilim Günleri (Journées d’études linguistiques), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2005, (Özet Bildiri)

34. Çoklu-ortamlı mültimedya araçları ve dönüt (feed-back)

V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

35. Bilişim-iletişim teknolojileri ve dil öğretim endüstrisi

IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, (Özet Bildiri)

36. The Internet and autonomous language learning: A typology of suggested aids

3rd Joint International ELT Conference, Edirne, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2004, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

37. Yabancı dil öğretmenleri için hizmet içi eğitim uygulamaları ve Fransa örneği

1st International Sempozyum: Common European Framework Foreign Langauge Education in Turkey, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. Perspectives des apprenants de FLE à l’égard de l’expression écrite

Français langue ardente (Volume II) : l’enseignement du français entre tradition et innovation, C. EID, A. ENGLEBERT, G. GERON, Editör, Fédération Internationale des Professeurs de Français, Paris, ss.215-226, 2018

2. Points de vue des étudiants de FLE sur l’évaluation

Enseigner la langue et la culture françaises (Volume I) : construire des ponts socio-humanistes, CHRISTOS NIKOU, Editör, Presses de l’Université nationale et capodistrienne d’Athènes, ATİNA, ss.442-454, 2018

3. Re-médiation du texte : de la narration classique vers une fiction hypermédiatisée

Rimediazioni: Immagini interattive (Tomo 2), T. MIGLIORE , Editör, Aracne Editrice, Roma, ss.175-192, 2016

4. Autonomous language learning strategies of Turkish foreign language teacher trainees in view of receptive and productive skills development

Language skills: Traditions, transitions and ways forward, H. CHODKIEWICZ and M. TREPCZYNSKA, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.472-488, 2014

5. The opinions and attitudes of the foreign Language learners and teachers related to the traditional and digital games: Age and gender differences [Aynı isimdeki makalenin tıpkı basımı]

Computational linguistics: Concepts, methodologies, tools, and applications, I. Management Association, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.689-708, 2014

6. The Opinions and Attitudes of the Foreign Language Learners and Teachers Related to the Traditional and Digital Games: Age and Gender Differences

Computational Linguistics: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications Amerika Birleşik Devletleri 689-708 2014, I. Management Association (Ed.), Editör, IGI Global, Hershey, ss.689-708, 2014

7. Autonomous language learning strategies of Turkish foreign language teacher trainees in view of receptive and productive skills development.

Language Skills: Traditions, Transitions Ways Forward, Chodkiewicz, H., Trepczyńska, M., Editör, Newcastle: Cambridge Scholars Publishing, ss.472-488, 2014

8. The Opinions and Attitudes of the Foreign Language Learners and Teachers Related to the Traditional and Digital Games: Age and Gender Differences

Computational Linguistics Concepts Methodologies Tools and Applications, I. Management Association (Ed.), Editör, IGI Global, Hershey, ss.689-708, 2014

9. French foreign language teacher candidates’ evaluation of the computer assisted language teaching course

Languages for specific purposes in theory and practice, A. Akbarow, Editör, Cambridge Scholars Publishing, London, ss.294-301, 2011

10. French foreign language teacher candidates’ evaluation of the computer assisted language teaching course

Languages for specific purposes in theory and practice, A. AKBAROW, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.294-301, 2011

11. Représentations de l’autre dans les manuels de turc langue étrangère

Manuels et altérités dans l'espace méditerranéen : Enjeux institutionnels et linguistiques, A. DENIMAL, A. DIABATE & M. VERDELHAN-BOURGADE, Editör, L'Harmattan, Paris, ss.173-184, 2011
Metrikler

Yayın

111

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

476

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

22

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

152

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

98

Toplam Atıf Sayısı

285

Proje

1

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları