Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Fransızcanın Türkiye Serüveni

Kesit Akademi Dergisi , cilt.8, sa.31, ss.91-136, 2022 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Etkin bir Fransızca öğretimi için öğretmen adaylarının görüş ve önerileri: Uludağ Üniversitesi örneği

III. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, ROMA, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017

“Üniversite” kavramına dair yabancı sözcükler üzerine köken bilimsel (etimolojik) bir çözümleme.

II.Yaşam Boyu Egitim Dünya Kongresi (WCLE), Antalya, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017

Projet YOKDIL : Plateforme virtuelle pour l’apprentissage des langues en autonomie auprès de l’enseignement supérieur en Turquie

Colloque PERL : Entre présence et distance : Accompagner et découvrir des pratiques pédagogiques en langues à l’université, Paris, Fransa, 16 - 18 Kasım 2017

Fransızca konuşma becerisi öğretimine dair öğretmen adaylarının görüş ve önerileri: Uludag Üniversitesi örneği

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017

Fransızca dinleme becerisi öğretimine dair öğretmen adaylarının görüş ve önerileri: Uludag Üniversitesi örneği

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017

Fransızcanın rengi: Öğretmen adaylarının yabancı dil olarak Fransızcaya dair metaforik algıları

I. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017

Katılımcı İnternet sözlüklerinde yabancı dil olarak Fransızca

I. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017

Perspectives des apprenants de FLE à l’égard de l’expression écrite

XIVe Congrès mondial Fédération Internationale des Professeurs de Français: Français, langue ardente, Liege, Belçika, 14 - 21 Temmuz 2016

Bilişim devrimi ve 21. yüzyılda üniversiteler

Uluslararası Yükseköğretimde Yeni Eğilimler Kongresi: Değişime Ayak uydurma, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2016

Türkiye'de Frankofoni alanında gerçekleştirilen akademik çalışmalar üzerine bir değerlendirme

VI. Uluslararası Karşılaştırmalı Edebiyat Bilimi Kongresi: Kültürler Arası Etkileşime Karşılaştırmalı Bilimlerin Katkıları, Konya, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016

Optique des apprenants du Français langue étrangère au regard de l’évaluation

9e Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français: Enseigner la langue et la culture françaises: Construire des ponts socio-humanistes, ATİNA, Yunanistan, 20 - 23 Ekim 2016

Frankofon Mustafa Kemal: Corrine Lütfü'ye Fransızca mektuplar

X. Ulusal Frankofoni Kongresi, Bursa, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014

Re-médiation du texte : de la narration classique vers une fiction hypermédiatisée

Congrès Régionale de l’Association Internationale de Sémiotique Visuelle, URBİNO, İtalya, 9 - 11 Eylül 2014

Türkçe panoların dili: Uludağ Üniversitesi örneği

17ème Congrès Mondial de Linguistique Turque, Rouen, Fransa, 3 - 05 Eylül 2014

Why can't we learn a foreign language: Opinions of Turkish university students (Case of Uludag University)

The 12th International Conference Language, Literature, and Cultural Policies: Reality: An Open Window to Doubt, Craiova, Romanya, 3 - 05 Ekim 2013

La tradition d'enseignement/ apprentissage de la grammaire dans les manuels de FLE en Turquie (de la fin du XIXe à la première moitié du XXe siècle)

Colloque International: Grammaire et enseignement du français langue étrangère et seconde (permanences et ruptures, du XVIe au milieu du XXe siècle), RAGUSE, İtalya, 7 - 09 Haziran 2012

Autonomous out-of-class language learning strategies of Turkish foreign language teacher trainees

Language Skills: Traditions, Transitions & Ways Forward, International Conference, Lublin, Polonya, 24 - 25 Eylül 2012

Future foreign kanguage teachers and the online tools they use to learn about foreign languages literatures and cultures

International e-Learning Conference 2011: Empowering human capital through online learnig technology, MUANG THONG THANI, Tayland, 13 - 14 Ocak 2011

French foreign language teacher candidates' evaluation of the computer assisted language teaching course

1st International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 5 - 07 Mayıs 2011

Echanges des professionnels du FLE sur Internet : le cas du Club des professionnels de l’enseignement du FLE

2ème Congrès européen de la Fédération Internationale des Professeurs de Français (FIPF), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Eylül 2011

Frankofoni dergisinin içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmesi

VI. Ulusal Frankofoni Kongresi, Kars, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010

Kitap okumanın ilköğretim öğrencilerinin kavram gelişimleri üzerine etkisi

XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, KUŞADASI, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009

Edebiyat ve İnternet: Matbudan sanala görüş düşünce ve tartışmalar

International Congress of Comparative Literature and the Teaching of Literature and Language: We speak the same culture, Ankara, Türkiye, 29 Nisan - 01 Mayıs 2009

Représentation de l'Autre dans les manuels de turc langue étrangère

Colloque Manuels et méditerranée: Echanges humains et culturels en Méditerranée dans les manuels scolaires, Montpellier, Fransa, 12 - 14 Kasım 2009

Üstmetin ve yazın: Klasik metinsel anlatıdan üstmetinsel kurguya

IX. Uluslararası Dil-Yazın-Deyişbilim Sempozyumu Konferansı, Sakarya, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009

Çoklu-ortamlı mültimedya araçları ve dönüt (feed-back)

V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005

Dilbilim ve bilişim

Dilbilim Günleri (Journées d’études linguistiques), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2005

Bilişim-iletişim teknolojileri ve dil öğretim endüstrisi

IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004

The Internet and autonomous language learning: A typology of suggested aids

3rd Joint International ELT Conference, Edirne, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2004 Sürdürülebilir Kalkınma

Yabancı dil öğretmenleri için hizmet içi eğitim uygulamaları ve Fransa örneği

1st International Sempozyum: Common European Framework Foreign Langauge Education in Turkey, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2003

Kitap & Kitap Bölümleri

Perspectives des apprenants de FLE à l’égard de l’expression écrite

Français langue ardente (Volume II) : l’enseignement du français entre tradition et innovation, C. EID, A. ENGLEBERT, G. GERON, Editör, Fédération Internationale des Professeurs de Français, Paris, ss.215-226, 2018

Points de vue des étudiants de FLE sur l’évaluation

Enseigner la langue et la culture françaises (Volume I) : construire des ponts socio-humanistes, CHRISTOS NIKOU, Editör, Presses de l’Université nationale et capodistrienne d’Athènes, ATİNA, ss.442-454, 2018

Re-médiation du texte : de la narration classique vers une fiction hypermédiatisée

Rimediazioni: Immagini interattive (Tomo 2), T. MIGLIORE , Editör, Aracne Editrice, Roma, ss.175-192, 2016

Autonomous language learning strategies of Turkish foreign language teacher trainees in view of receptive and productive skills development

Language skills: Traditions, transitions and ways forward, H. CHODKIEWICZ and M. TREPCZYNSKA, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.472-488, 2014

The opinions and attitudes of the foreign Language learners and teachers related to the traditional and digital games: Age and gender differences [Aynı isimdeki makalenin tıpkı basımı]

Computational linguistics: Concepts, methodologies, tools, and applications, I. Management Association, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.689-708, 2014

The Opinions and Attitudes of the Foreign Language Learners and Teachers Related to the Traditional and Digital Games: Age and Gender Differences

Computational Linguistics: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications Amerika Birleşik Devletleri 689-708 2014, I. Management Association (Ed.), Editör, IGI Global, Hershey, ss.689-708, 2014

Autonomous language learning strategies of Turkish foreign language teacher trainees in view of receptive and productive skills development.

Language Skills: Traditions, Transitions Ways Forward, Chodkiewicz, H., Trepczyńska, M., Editör, Newcastle: Cambridge Scholars Publishing, ss.472-488, 2014

The Opinions and Attitudes of the Foreign Language Learners and Teachers Related to the Traditional and Digital Games: Age and Gender Differences

Computational Linguistics Concepts Methodologies Tools and Applications, I. Management Association (Ed.), Editör, IGI Global, Hershey, ss.689-708, 2014

French foreign language teacher candidates’ evaluation of the computer assisted language teaching course

Languages for specific purposes in theory and practice, A. Akbarow, Editör, Cambridge Scholars Publishing, London, ss.294-301, 2011

French foreign language teacher candidates’ evaluation of the computer assisted language teaching course

Languages for specific purposes in theory and practice, A. AKBAROW, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.294-301, 2011

Représentations de l’autre dans les manuels de turc langue étrangère

Manuels et altérités dans l'espace méditerranéen : Enjeux institutionnels et linguistiques, A. DENIMAL, A. DIABATE & M. VERDELHAN-BOURGADE, Editör, L'Harmattan, Paris, ss.173-184, 2011

Metrikler

Yayın

110

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

1

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları