Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Design-Based Research als Erfolgsbasis für die Verzahnung von Theorie, Forschung und Praxis

17. Internationale Deutschlehrertagung IDT Wien 2022 (17. Uluslararası Almanca Öğretmenleri Kongresi Viyana 2022), Viyana, Austria, 14 August 2022

DİJİTAL ÇAĞIN ÖĞRENME YÖNTEMİ KONNEKTİVİZMDE ÖĞRETİCİ MODELLERİ

CUKUROVA 8th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE April 15-17, 2022, Adana, Turkey, 15 April 2022

A Genre Analysis Project On Teaching Philosophy Statements

5.Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Araştırmaları Kongresi, Bandırma, Turkey, 11 July 2019

Yabancı Dil Öğrenimi ve Öğretimi için Dijital Oyun Geliştirme

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ V. BİLGİLENDİRME VE ARGE GÜNLERİ, Turkey, 15 - 16 March 2016

Almanca Arkeoland Proje Tanıtımı

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ AR-GE GÜNLERİ, Turkey, 13 - 15 November 2012

Öğrenci Merkezli ve Beceri Odaklı Etkileşimsel Aktif Dil Eğitimi

Uludağ Üniversitesi 4. Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Turkey, 11 November 2014 - 13 November 2012

Books & Book Chapters

Hybrides Sprachlerncoaching

Paradigma Akademi, Çanakkale, 2023

DEUTSCH ALS ZWEITE FREMDSPRACHE IN DER TÜRKEI: AKTUELLE LAGE UND ZUKUNFTSPERSPEKTIVEN

in: DİL, EDEBİYAT, KÜLTÜR VE DİL EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI, Doç. Dr. Harun Göçerler, Dr. Suzan Deniz, Editor, Paradigma Akademi, Çanakkale, pp.319-347, 2023

KONZEPTVORSCHLAG FÜR DIE ENTWICKLUNG DER DIGITALEN KOMPETENZEN DER DAF-/DAZ-LEHRPERSONEN IN DER UNIVERSITÄREN AUSBILDUNG ZUR FÖRDERUNG DER ZUKUNFT DES DIGITALISIERTEN DAF-UNTERRICHTS

in: Schriften zur Sprache und Literatur VII, Prof. Dr. Tahin Balcı, Prof. Dr. Ali Osman Öztürk, Prof. Dr. Munise Aksöz, Editor, Çizgi Kitabevi, İstanbul, pp.91-118, 2023

Der Beitrag der cloudbasierten Quizlet-Applikation zur Erweiterung und Verfestigung des Wortschatzes und zur Förderung der Soft Skills

in: Germanistik in der Türkei - Germanistik im Wandel III - Neue Einsichten und Perspektiven im Bereich DaF / DaZ, , Editor, Logos Verlag Berlin, Berlin, pp.25-41, 2023

Almanca, Fransızca ve İngilizce Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Harmanlanmış Yabancı Dil Eğitimine İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi

in: Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1, Prof.Dr. Perihan Ünüvar, Editor, Duvar Yayınları, İzmir, pp.279-299, 2022

Design Model for Foreign Language Preparatory Classes

in: Education & Science 2022, Müslüm Alanoğlu, Editor, EFE Academy Publishing, İstanbul, pp.115-158, 2022

EFL LISTENING ’xxGO’xxES FURTHER

in: Balkan Eğitim Araştırmaları 2018/ Balkan Educational Studies 2018-ii, ASUTAY HİKMET, ERGİN YAŞAR DEMİRALİ, Editor, Trakya Üniversitesi, Edirne, pp.379-384, 2018

Üniversite yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin yabancı dil öğrenme tutumları ve gereksinimleri

in: Schriften zur Sprache und Literatur, BALCI TAHİR, HOLZAPFEL OTTO, SERİNDAĞ ERGÜN, Editor, IJOPEC Publication, London, pp.161-177, 2017

“Speak With Me” Projesi Kapsamında Türkiye’ye Gelen AIESEC Üyesi Yabancı Uyruklu Öğrenciler ile Uludağ Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Etkileşimler

in: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi ve Yabancı Dil Öğretimi Araştırmaları, Prof.Dr.M.Ertan Gökmen, Prof.Dr.Nazan Tutaş, Dr. Sebahat Alan, Editor, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, pp.347-363, 2017

Çocuk Edebiyatında Dil Yapı ve Biçim İncelemeleri Renate Welsh ve Muzaffer İzgü’ nün Yazınbilim Açısından Karşılaştırılması

in: Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Barış Kültürü, Prof.Dr. Hikmet Asutay, Yrd.Doç. Tuncay Öztürk,, Editor, Trakya Üniversitesi Yayınları No:171, Edirne, pp.86-92, 2016

Renate Welsh ve Muzaffer İzgü'nün Yazınbilim Açısından Karşılaştırılması

in: Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Barış Kültürü Peace Culture in Child and Youth Literature, Hikmet Asutay, Tuncay Öztürk, Didem Yılmaz, Sema Duran Baytar, Sare Gürel, Zekiye Hande Ünal, Editor, Trakya Üniversitesi Yayınları No: 171, Trakya, pp.86-92, 2016

Metrics

Publication

41

Project

3

Open Access

7
UN Sustainable Development Goals