Makaleler
6
Tümü (6)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
2. SANATI METALAŞTIRMAK: SANAT PAZARI VE SANAT PAZARLAMASI
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
, cilt.13, sa.3, ss.590-603, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Türkiye’nin Marka Elçisi Olarak İstanbul Havalimanı
Kriter Dergi
, cilt.5, sa.56, ss.75-77, 2021 (Hakemsiz Dergi)
6. Türkiye'nin Cömertliği ve Ulus Marka İnşası
Kriter Dergi
, cilt.5, sa.53, ss.78-80, 2021 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
1. High School Students’ Urban Belonging, Cultural Awareness and Participation Tendencies in Local Government: İnegöl Case
Resilient Cities and Sustainable Future: Youngsters Discuss Future of the Cities, Sakarya, Türkiye, 11 Temmuz 2025, ss.217-220, (Tam Metin Bildiri)
2. Kent Markalama Stratejisi Olarak Turizm
BURSA 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ağustos 2023, ss.56-58, (Özet Bildiri)
3. İnsani Diplomasi Uzantısı Olarak Arama Kurtarma Ekipleri
1st International Conference on Earthquake Studies, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2023, ss.15-17, (Özet Bildiri)
4. SURİYELİ GÖÇMENLERİN İŞ HAYATINDAKİ ROLÜ: MOBİLYA SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
1st International Conference On Migration Studies, Barcelona, İspanya, 25 - 28 Ocak 2023, ss.50-52, (Özet Bildiri)
5. Bir Ulus Markalama Aracı Olarak FIFA Dünya Kupası
AFRICA 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN SCIENCES, Cairo, Mısır, 12 - 15 Ocak 2023, ss.114-115, (Özet Bildiri)
6. Bir Anadolu Kadın Örgütlenmesi Olan Bacıyân-ı Rûm ve Günümüz Kadın Teşkilatlarına Yönelik Model Önerisi
Uluslararası Kadın Çalışmaları Kongres, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2022, ss.35-36, (Tam Metin Bildiri)
7. TÜRKİYE’NİN BİR İFADE ALANI OLARAK 29 EKİM 1923’ÜN 100. YIL KUTLAMA TÖRENLERİNİN ULUS MARKALAMA ÜZERİNDEKİ ROLÜ
4. Uluslararası 29 Ekim Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu, Adana, Türkiye, 29 - 30 Ekim 2022, ss.54-55, (Özet Bildiri)
9. Yeni Bir İş Modeli Olarak: İmovasyon
3rd INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL AND HUMANITIES CONGRESS, Adana, Türkiye, 4 - 05 Ocak 2022, ss.40-42, (Özet Bildiri)
10. Covid-19 Sonrası Dijital Tüketici Platformları Olarak E-CRM Yazılım Uygulamaları
Sosyal Bilimlerde Covid-19 Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.120-121, (Özet Bildiri)
12. THE DEFINING PURPOSES OF NATION BRANDING AND NATION BRANDING
13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2021, ss.134-138, (Tam Metin Bildiri)
13. CONSUMER BEHAVIOR ARISING WITH CORONA PHOBIA: CONSUMER FEAR
WORLD CONFERENCE ON PANDEMIC STUDIES-I, Ankara, Türkiye, 01 Mayıs 2021, ss.66-67, (Özet Bildiri)
14. IMPORTANT OF HAGIA SOPHIA IN NATION BRANDING OF TURKEY
2. HAGIA SOPHIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE, CIVILIZATION AND MULTIDISCIPLINARY STUDIES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2021, ss.22-23, (Özet Bildiri)
15. EXAMINATION OF SPECIAL DAY CELEBRATION CULTURE IN THE CONTEXT OF HEDONIC ADAPTATION
2. INTERNATIONAL CULTURE, ART and LITERATURE CONGRESS, 2 - 04 Mayıs 2021, ss.304-305, (Özet Bildiri)
16. BRAND ANTHROPOMORPHISM: HUMANIZING OF BRANDS
IV. INTERNATIONAL ANKARA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Nisan 2021, ss.225-226, (Özet Bildiri)
17. Turkey’s Nation Branding Impact Of Humanitarian Aid From The Perspective Of Humanitarian Diplomacy
2. INTERNATIONAL GOBEKLITEPE SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Şanlıurfa, Türkiye, 20 - 21 Mart 2021, ss.74-75, (Özet Bildiri)
18. Covid-19 Sonrası Dijital Tüketici Platformları Olarak E-CRM Yazılım Uygulamaları
Sosyal Bilimlerde Covid-19 Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül 2020, ss.120-121, (Özet Bildiri)
19. Uludag Üniversitesi Inegöl Meslek Yüksekokulu Ögrencilerinin Demografik Yapilari ile Sosyo Kültürel Yapilarinin Iliskilendirilmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi II. Meslek Yüksekokulları Kongresi, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1. Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.83-97, 2022
2. Dijital Siyasal Pazarlama: Siyasi Kampanyalarda Dijital Araçların Kullanımı
Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.299-320, 2021
3. Satış Etkinliğinin Ölçümü
Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.125-145, 2020
4. Bağımlı mısınız? Kompulsif Satın Alma ve Tüketim Bağımlılığı
Tüketimin 1001 Hali, Remzi Altunışık, Editör, Beta Yayıncılık, İstanbul, ss.117-132, 2019