Articles Published in Other Journals
COMMODIFYING ART: ART MARKET AND ART MARKETING
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
, vol.13, no.3, pp.590-603, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

The Defining Purposes of Nation Branding and Nation Branding Activities
Journal of Current Researches on Social Sciences
, vol.11, no.2, pp.187-192, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’nin Marka Elçisi Olarak İstanbul Havalimanı
Kriter Dergi
, vol.5, no.56, pp.75-77, 2021 (Non Peer-Reviewed Journal)
Türkiye'nin Cömertliği ve Ulus Marka İnşası
Kriter Dergi
, vol.5, no.53, pp.78-80, 2021 (Non Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Kent Markalama Stratejisi Olarak Turizm
BURSA 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Bursa, Turkey, 18 - 20 August 2023, pp.56-58
İnsani Diplomasi Uzantısı Olarak Arama Kurtarma Ekipleri
1st International Conference on Earthquake Studies, İstanbul, Turkey, 21 May 2023, pp.15-17
THE ROLE OF SYRIAN MIGRANTS IN BUSINESS LIFE: AN APPLICATION IN THE FURNITURE SECTOR
1st International Conference On Migration Studies, Barcelona, Spain, 25 - 28 January 2023, pp.50-52
FIFA World Cup as a Nation Branding Tool
AFRICA 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN SCIENCES, Cairo, Egypt, 12 - 15 January 2023, pp.114-115
Bir Anadolu Kadın Örgütlenmesi Olan Bacıyân-ı Rûm ve Günümüz Kadın Teşkilatlarına Yönelik Model Önerisi
Uluslararası Kadın Çalışmaları Kongres, Bursa, Turkey, 5 - 07 December 2022, pp.35-36
TÜRKİYE’NİN BİR İFADE ALANI OLARAK 29 EKİM 1923’ÜN 100. YIL KUTLAMA TÖRENLERİNİN ULUS MARKALAMA ÜZERİNDEKİ ROLÜ
4. Uluslararası 29 Ekim Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu, Adana, Turkey, 29 - 30 October 2022, pp.54-55
Yeni Bir İş Modeli Olarak: İmovasyon
3rd INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL AND HUMANITIES CONGRESS, Adana, Turkey, 4 - 05 January 2022, pp.40-42
Covid-19 Sonrası Dijital Tüketici Platformları Olarak E-CRM Yazılım Uygulamaları
Sosyal Bilimlerde Covid-19 Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 30 September 2021, pp.120-121

THE DEFINING PURPOSES OF NATION BRANDING AND NATION BRANDING
13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Turkey, 26 - 29 May 2021, pp.134-138
CONSUMER BEHAVIOR ARISING WITH CORONA PHOBIA: CONSUMER FEAR
WORLD CONFERENCE ON PANDEMIC STUDIES-I, Ankara, Turkey, 01 May 2021, pp.66-67

IMPORTANT OF HAGIA SOPHIA IN NATION BRANDING OF TURKEY
2. HAGIA SOPHIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE, CIVILIZATION AND MULTIDISCIPLINARY STUDIES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Turkey, 5 - 06 May 2021, pp.22-23
EXAMINATION OF SPECIAL DAY CELEBRATION CULTURE IN THE CONTEXT OF HEDONIC ADAPTATION
2. INTERNATIONAL CULTURE, ART and LITERATURE CONGRESS, 2 - 04 May 2021, pp.304-305
BRAND ANTHROPOMORPHISM: HUMANIZING OF BRANDS
IV. INTERNATIONAL ANKARA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Ankara, Turkey, 10 - 11 April 2021, pp.225-226
Turkey’s Nation Branding Impact Of Humanitarian Aid From The Perspective Of Humanitarian Diplomacy
2. INTERNATIONAL GOBEKLITEPE SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Şanlıurfa, Turkey, 20 - 21 March 2021, pp.74-75
Uludag Üniversitesi Inegöl Meslek Yüksekokulu Ögrencilerinin Demografik Yapilari ile Sosyo Kültürel Yapilarinin Iliskilendirilmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi II. Meslek Yüksekokulları Kongresi, Turkey, 23 - 24 May 2014
Books & Book Chapters
Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi
in: Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.83-97, 2022
Dijital Siyasal Pazarlama: Siyasi Kampanyalarda Dijital Araçların Kullanımı
in: Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.299-320, 2021
Satış Etkinliğinin Ölçümü
in: Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.125-145, 2020
Bağımlı mısınız? Kompulsif Satın Alma ve Tüketim Bağımlılığı
in: Tüketimin 1001 Hali, Remzi Altunışık, Editor, Beta Yayıncılık, İstanbul, pp.117-132, 2019