Publications & Works

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Kent Markalama Stratejisi Olarak Turizm

BURSA 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Bursa, Turkey, 18 - 20 August 2023, pp.56-58

İnsani Diplomasi Uzantısı Olarak Arama Kurtarma Ekipleri

1st International Conference on Earthquake Studies, İstanbul, Turkey, 21 May 2023, pp.15-17

THE ROLE OF SYRIAN MIGRANTS IN BUSINESS LIFE: AN APPLICATION IN THE FURNITURE SECTOR

1st International Conference On Migration Studies, Barcelona, Spain, 25 - 28 January 2023, pp.50-52

FIFA World Cup as a Nation Branding Tool

AFRICA 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN SCIENCES, Cairo, Egypt, 12 - 15 January 2023, pp.114-115

Bir Anadolu Kadın Örgütlenmesi Olan Bacıyân-ı Rûm ve Günümüz Kadın Teşkilatlarına Yönelik Model Önerisi

Uluslararası Kadın Çalışmaları Kongres, Bursa, Turkey, 5 - 07 December 2022, pp.35-36

TÜRKİYE’NİN BİR İFADE ALANI OLARAK 29 EKİM 1923’ÜN 100. YIL KUTLAMA TÖRENLERİNİN ULUS MARKALAMA ÜZERİNDEKİ ROLÜ

4. Uluslararası 29 Ekim Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu, Adana, Turkey, 29 - 30 October 2022, pp.54-55

TÜRK KÜLTÜRÜNÜN ULUSLARARASI ÖLÇEKTE İLK MARKALAŞMA ÇALIŞMASI OLARAK KARADENİZ VAPURU

5. ULUSLARARASI DEDE KORKUT TÜRK KÜLTÜRÜ, TARİHİ ve EDEBİYATI KONGRESİ, İzmir, Turkey, 2 - 04 September 2022, vol.2, pp.562-563

Yeni Bir İş Modeli Olarak: İmovasyon

3rd INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL AND HUMANITIES CONGRESS, Adana, Turkey, 4 - 05 January 2022, pp.40-42

Covid-19 Sonrası Dijital Tüketici Platformları Olarak E-CRM Yazılım Uygulamaları

Sosyal Bilimlerde Covid-19 Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 30 September 2021, pp.120-121 Sustainable Development

THE DEFINING PURPOSES OF NATION BRANDING AND NATION BRANDING

13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Turkey, 26 - 29 May 2021, pp.134-138

CONSUMER BEHAVIOR ARISING WITH CORONA PHOBIA: CONSUMER FEAR

WORLD CONFERENCE ON PANDEMIC STUDIES-I, Ankara, Turkey, 01 May 2021, pp.66-67 Sustainable Development

IMPORTANT OF HAGIA SOPHIA IN NATION BRANDING OF TURKEY

2. HAGIA SOPHIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE, CIVILIZATION AND MULTIDISCIPLINARY STUDIES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Turkey, 5 - 06 May 2021, pp.22-23

EXAMINATION OF SPECIAL DAY CELEBRATION CULTURE IN THE CONTEXT OF HEDONIC ADAPTATION

2. INTERNATIONAL CULTURE, ART and LITERATURE CONGRESS, 2 - 04 May 2021, pp.304-305

BRAND ANTHROPOMORPHISM: HUMANIZING OF BRANDS

IV. INTERNATIONAL ANKARA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Ankara, Turkey, 10 - 11 April 2021, pp.225-226

Turkey’s Nation Branding Impact Of Humanitarian Aid From The Perspective Of Humanitarian Diplomacy

2. INTERNATIONAL GOBEKLITEPE SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Şanlıurfa, Turkey, 20 - 21 March 2021, pp.74-75
Books & Book Chapters

Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi

in: Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.83-97, 2022

Dijital Siyasal Pazarlama: Siyasi Kampanyalarda Dijital Araçların Kullanımı

in: Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.299-320, 2021

Satış Etkinliğinin Ölçümü

in: Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.125-145, 2020

Bağımlı mısınız? Kompulsif Satın Alma ve Tüketim Bağımlılığı

in: Tüketimin 1001 Hali, Remzi Altunışık, Editor, Beta Yayıncılık, İstanbul, pp.117-132, 2019
Metrics

Publication

28
UN Sustainable Development Goals