Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. High School Students’ Urban Belonging, Cultural Awareness and Participation Tendencies in Local Government: İnegöl Case

Resilient Cities and Sustainable Future: Youngsters Discuss Future of the Cities, Sakarya, Türkiye, 11 Temmuz 2025, ss.217-220, (Tam Metin Bildiri)

2. Kent Markalama Stratejisi Olarak Turizm

BURSA 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ağustos 2023, ss.56-58, (Özet Bildiri)

3. İnsani Diplomasi Uzantısı Olarak Arama Kurtarma Ekipleri

1st International Conference on Earthquake Studies, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2023, ss.15-17, (Özet Bildiri)

4. SURİYELİ GÖÇMENLERİN İŞ HAYATINDAKİ ROLÜ: MOBİLYA SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA

1st International Conference On Migration Studies, Barcelona, İspanya, 25 - 28 Ocak 2023, ss.50-52, (Özet Bildiri)

5. Bir Ulus Markalama Aracı Olarak FIFA Dünya Kupası

AFRICA 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN SCIENCES, Cairo, Mısır, 12 - 15 Ocak 2023, ss.114-115, (Özet Bildiri)

6. Bir Anadolu Kadın Örgütlenmesi Olan Bacıyân-ı Rûm ve Günümüz Kadın Teşkilatlarına Yönelik Model Önerisi

Uluslararası Kadın Çalışmaları Kongres, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2022, ss.35-36, (Tam Metin Bildiri)

7. TÜRKİYE’NİN BİR İFADE ALANI OLARAK 29 EKİM 1923’ÜN 100. YIL KUTLAMA TÖRENLERİNİN ULUS MARKALAMA ÜZERİNDEKİ ROLÜ

4. Uluslararası 29 Ekim Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu, Adana, Türkiye, 29 - 30 Ekim 2022, ss.54-55, (Özet Bildiri)

8. TÜRK KÜLTÜRÜNÜN ULUSLARARASI ÖLÇEKTE İLK MARKALAŞMA ÇALIŞMASI OLARAK KARADENİZ VAPURU

5. ULUSLARARASI DEDE KORKUT TÜRK KÜLTÜRÜ, TARİHİ ve EDEBİYATI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2022, cilt.2, ss.562-563, (Özet Bildiri)

9. Yeni Bir İş Modeli Olarak: İmovasyon

3rd INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL AND HUMANITIES CONGRESS, Adana, Türkiye, 4 - 05 Ocak 2022, ss.40-42, (Özet Bildiri)

10. Covid-19 Sonrası Dijital Tüketici Platformları Olarak E-CRM Yazılım Uygulamaları

Sosyal Bilimlerde Covid-19 Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.120-121, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. LEANING AND REASONS IN THE BEHAVIORS OF TURKISH CONSUMERS IN BUYING AND NOT PURCHASING PRODUCTS FROM SYRIAN TRADES

Uluslararası İzmir İktisat Kongresi, İzmir, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.137-138, (Özet Bildiri)

12. THE DEFINING PURPOSES OF NATION BRANDING AND NATION BRANDING

13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2021, ss.134-138, (Tam Metin Bildiri)

13. CONSUMER BEHAVIOR ARISING WITH CORONA PHOBIA: CONSUMER FEAR

WORLD CONFERENCE ON PANDEMIC STUDIES-I, Ankara, Türkiye, 01 Mayıs 2021, ss.66-67, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. IMPORTANT OF HAGIA SOPHIA IN NATION BRANDING OF TURKEY

2. HAGIA SOPHIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE, CIVILIZATION AND MULTIDISCIPLINARY STUDIES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2021, ss.22-23, (Özet Bildiri)

15. EXAMINATION OF SPECIAL DAY CELEBRATION CULTURE IN THE CONTEXT OF HEDONIC ADAPTATION

2. INTERNATIONAL CULTURE, ART and LITERATURE CONGRESS, 2 - 04 Mayıs 2021, ss.304-305, (Özet Bildiri)

16. BRAND ANTHROPOMORPHISM: HUMANIZING OF BRANDS

IV. INTERNATIONAL ANKARA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Nisan 2021, ss.225-226, (Özet Bildiri)

17. Turkey’s Nation Branding Impact Of Humanitarian Aid From The Perspective Of Humanitarian Diplomacy

2. INTERNATIONAL GOBEKLITEPE SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Şanlıurfa, Türkiye, 20 - 21 Mart 2021, ss.74-75, (Özet Bildiri)

18. Covid-19 Sonrası Dijital Tüketici Platformları Olarak E-CRM Yazılım Uygulamaları

Sosyal Bilimlerde Covid-19 Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül 2020, ss.120-121, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Uludag Üniversitesi Inegöl Meslek Yüksekokulu Ögrencilerinin Demografik Yapilari ile Sosyo Kültürel Yapilarinin Iliskilendirilmesi

Afyon Kocatepe Üniversitesi II. Meslek Yüksekokulları Kongresi, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.83-97, 2022

2. Dijital Siyasal Pazarlama: Siyasi Kampanyalarda Dijital Araçların Kullanımı

Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.299-320, 2021

3. Satış Etkinliğinin Ölçümü

Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.125-145, 2020

4. Bağımlı mısınız? Kompulsif Satın Alma ve Tüketim Bağımlılığı

Tüketimin 1001 Hali, Remzi Altunışık, Editör, Beta Yayıncılık, İstanbul, ss.117-132, 2019
Metrikler

Yayın

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları