Makaleler
8
Tümü (8)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
1. Employing rhetoric arts in teaching Arabic to non-native speakers- Rhyme as a model
10.36772/arid.aijeps.2023.486
, cilt.4, sa.8, 2023 (Hakemli Dergi)
2. ANADİLİ ARAPÇA OLMAYANLARA ARAPÇA ÖĞRETİMİNDE KÜLTÜRÜN YERİ
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, sa.29, ss.727-737, 2022 (Hakemli Dergi)
3. Arapça Öğrenen Türk Öğrencilerin Yazılarındaki Yaygın Gramer Hatalarının Çözümüne Yönelik Program Önerisi (Bursa Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Örneğinde )
Journal of non-Arabic speakers (Mecelletu'n-nâtıkîn bi gayri'l-lugati'l-Arabiyye)
, cilt.5, sa.15, ss.33-60, 2022 (Hakemli Dergi)
5. İlahiyat Fakültelerinin Arapça Hazırlık Sınıflarında Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Mesleki Eğitim Gereksinimleri
İslami İlimler Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.89-120, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Turkiyede arapça ögretimi- zorlukları geleceği
Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.81-116, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
1. Ana dili Arapça olmayanlara Arapça öğretiminde öğrenme teorileri
Istanbul aydın universitesi Birinci Uluslararası Edebiyat, Kültür ve Çeviri Sempozyumu, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
5. Anadili Arapça Olmayanlara Yönelik Özel Amaçlı Programlara Yeni Bir Vizyon
Dördüncü Uluslararası Arap Dili Konferansı, Birleşik Arap Emirlikleri, 1 - 02 Mayıs 2015, cilt.1, ss.89-96, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
3. İmam Hatip Liseleri 9. ve 10. Sınıf Arapça Kitaplarında Mevcut Kelimelerin Uluslararası Dil Çerçevesi ve Arap Dili Kriterleri Işığında Analizi.
Dil Becerileri ışığında İmam Hatip Liselerindeki Arapça Kitapların Analizi ve Değerlendirilmesi, AHMED HASSAN MOHAMED ALI, Editör, SONÇAĞ AKADEMİ, ss.6-56, 2022