Dr. Öğr. Üyesi ABDULLAH AÇAR


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ

Eğitim Prog.Ve Öğretim


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim Programları ve Öğretim

E-posta: aacar@uludag.edu.tr
İş Telefonu: +90 224 295 5033
Fax Telefonu: +90 224 294 2220
Web: https://avesis.uludag.edu.tr/aacar
Ofis: Eğitim Fakültesi B Blok B107
Posta Adresi: Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi B Blok B107 Nilüfer / BURSA

Metrikler

Yayın

20

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

34

H-İndeks (Scholar)

3

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2015 - 2021

2015 - 2021

Doktora

Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Türkiye

2013 - 2015

2013 - 2015

Yüksek Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye

2011 - 2011

2011 - 2011

Lisans

Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Yüksek Lisans

Öğretmenlerin öğretmenlik meslek bilgisi derslerinden yararlanma düzeylerine ilişkin algıları

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ

2018 - 2022

2018 - 2022

Araştırma Görevlisi

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ

2015 - 2018

2015 - 2018

Araştırma Görevlisi

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2013 - 2015

2013 - 2015

Araştırma Görevlisi

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ

Yönetimsel Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ

2024 - 2025

2024 - 2025

Enstitü Müdür Yardımcısı

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Akademi Dışı Deneyim

2011 - 2013

2011 - 2013

Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Okul, Toplum ve Program İlişkileri

Lisans

Lisans

Eğitim Sosyolojisi

Eğitime Giriş

Makaleler

Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Economic and Political Issues to affect Teacher Education Curriculum in Turkey: Analyzing International Documents

AÇAR A., YÜCEL TOY B.

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

2. The role of pre-service teacher education on prospective teachers’ideological beliefs affecting their preparation for diversity

AÇAR A., YÜKSEL S.

6th International Symposium on New Issues in Teacher Education 2019, Malta, 16 - 18 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

3. 6th International Symposium on New Issues in Teacher Education 2019

AÇAR A., TÜRKAN A.

6th International Symposium on New Issues in Teacher Education 2019, Valletta, Malta, 16 - 18 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2016

2016

5. Olasılık Konusunun Anlamaya Dayalı Tasarım İle Öğretimi

Ercan B., AÇAR A., ALTUN S.

III rd International Eurasian Educational Research Congress EJER 2016, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

2015

2015

6. Determination of the Relationship between Metacognitive Awareness and Locus of Control Levels ofProspective Teacher

ŞAHİN E., AÇAR A., ŞAHİN Ş.

3 RD ISNITE 2015 International Symposium, Volos, Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2015, ss.72-73, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

7. Teachers Perceptions Related to Their Levels of Benefit from Teacher Certificate Courses

AÇAR A., YÜKSEL S.

ISNITE 2015, Volos, Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2015, ss.4, (Özet Bildiri)

2014

2014

8. Examining hidden curriculum of anatolian teacher training high schools in terms of preparation for teaching profession

AÇAR A., YÜKSEL S.

II International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’2014), Macerata, İtalya, 22 - 24 Mayıs 2014

2014

2014

9. AN INVESTIGATION ON THE RELATIONSHIP BETWEEN THE LEVELS OF HOPELESSESS,JOB SATISFACTION AND PERCEPTION OF SELF EFFICACY

ŞAHİN E., AÇAR A.

II.INTERNATİONAL SYMPOSİUM,NEW ISSUES TEACHER EDUCATİON, 22 - 24 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

10. An Investigation on the Relationship between the Levels of Hopelessness Job Satisfaction and Perception of Self Efficacy

ŞAHİN E., AÇAR A.

II International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’2014), macerata, İtalya, 22 - 24 Mayıs 2014

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2022

Eylül 2022

Alanyazın

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2022

Ağustos 2022

Journal of Teacher Education and Educators

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5

h-indeksi (WOS): 1

Jüri Üyelikleri

Temmuz-2024

Temmuz 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Oğuzhan Coşkunlu - Yıldız Teknik Üniversitesi

Haziran-2024

Haziran 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Çilem Gül Ercan Tez Savunması - Bursa Uludağ Üniversitesi

Ocak-2024

Ocak 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Kübra Yaşar Tez Savunması - Bursa Uludağ Üniversitesi

Ocak-2024

Ocak 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Fadime Kaplan Tez Savunması - Bursa Uludağ Üniversitesi

Eylül-2023

Eylül 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Mehtap Hoşgör Tez Savunması - Bursa Uludağ Üniversitesi

Ocak-2023

Ocak 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Yusuf Karabıyık Tez Savunması - Bursa Uludağ Üniversitesi