Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)
1. An Examination of Story Narration by Monolingual and Bilingual Turkish Children
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.11, sa.1, ss.131-138, 2023 (Hakemli Dergi)
3. Use of Glosses for Reading with Computers by Turkish Pre-Service English Language Teachers
Indonesian Journal of English Language Teaching and Applied Linguistics
, cilt.7, sa.1, ss.91-106, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Developing and applying a foreign language vocabulary learning and practice game The effect of VocaWord
DIGITAL CULTURE & EDUCATION
, cilt.5, sa.1, ss.50-70, 2013 (Hakemli Dergi)
10. Pre service English language teacher education The Turkish case
Contemporary Online Language Education Journal (COLEJ)
, cilt.2, sa.1, ss.151-168, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
3. “I need to understand this for a nice actıvıty”. English for teachers of arts
International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.2, ss.8, (Özet Bildiri)
4. The Status of Learners in an ELT Specific Corpus: Data for Teacher Trainees
The 18th INGED International ELT Conference, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2017, cilt.1, ss.15, (Özet Bildiri)
5. Uluslararası Müsabaka Katılımcısı Spor İnsanlarının İngilizce Bilgisinin Geliştirilmesi İçin Veri Yönlendirmeli Yaklaşım ve Derlem Kullanımı
The 4th International Balkan Conference in Sport Sciences, Bursa, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2017, cilt.1, ss.155, (Özet Bildiri)
6. Türkçe’nin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Mobil Uygulama Tasarımları ve İçerik İncelemesi
1.Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, cilt.1, ss.71, (Özet Bildiri)
7. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreniminde AkademikAlan Dil Bilgisinin Geliştirilmesi: Derlem ve VeriYönlendirmeli Öğrenimin Katkısı
1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, cilt.1, ss.71-72, (Özet Bildiri)
8. Le Neo-Behaviourisme Dans L’apprentissage D’une Langue À Vision Succinte
Uluslararası Geçmişten Günümüze Bursa’xxda Frankofoni, 7 - 08 Nisan 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)
9. Intégrer les outils de communication internet en classe de FLE.
Uluslararası Geçmişten Bugüne Bursa’xxda Frankofoni Kongresi, Bursa, Türkiye, 07 Nisan 2017 - 08 Nisan 2107, cilt.1, ss.27, (Özet Bildiri)
10. Improving Turkish Prospective ELT Teachers Content Knowledge A Little Help from Data Driven Learning
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
12. What are the keywords for pre service teachers in English language teaching
5th International Conference on Research in Education ICRE, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
13. Pre Service ELT teachers and the Concept of Teachers Sense of Efficacy
8th International ELT Research Conference: Innovative Approaches to Research in ELT, 15 - 17 Mayıs 2014, cilt.1, ss.50, (Özet Bildiri)
14. Yabancı Dil Eğitiminde Eğitsel ve Otantik Filmlerin Kullanımı
Uludağ Üniversitesi Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
15. Redefining a Teacher Education Program: CSM and UludagKDM
7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
16. Clinical Supervision Model Is it a Solution to Improve Teaching Practice
ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
3. Language Change
Sociolinguistics & Language Teaching, Serkan Gürkan, Editör, Eğiten Kitap Yayınevi., Ankara, ss.113-139, 2022
4. Corpus Based and Data-Driven Language Teachıng
The Catchy Trends in ELT, Görsev SÖNMEZ BORAN, Serkan GÜRKAN, Jerome C. BUSH, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.153-173, 2020
5. Neo-Behaviorism in Language Learning: A Quick Glance.
Les nouveaux aspects de la francophonie à Bursa II: Langues Cultures, Ayla Gökmen, Editör, Éditions Universitaires Européennes, Riga, ss.1-28, 2019