Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Documenting Experiences of ELT Student Teachers as Narrators of Children Picture Story Books: A Case Study

4th International Conference on Research in Applied Linguistics, Bursa, Türkiye, 01 Ekim 2020

Writing Picture Storybooks with Basic Literary Elements: Self-Assessment of ELT Teacher Trainees’ Books.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 Ekim 2018

DIGITAL STORIES TO TEACH ENGLISH TO YOUNG LEARNERS: PROSPECTIVE ELT TEACHERS’ BELIEFS, ATTITUDES AND EXPERIENCES

INTE International Conference ON New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 Temmuz 2017 - 19 Ocak 2018, ss.1032-1041

L1 USE TO TEACH ENGLISH TO YOUNG LEARNERS: TEACHERS’xx BELIEFS AND PRACTICES IN TURKISH PRIMARY SCHOOLS

THE INTERNATIONAL CONFERENCE ON TEACHING LANGUAGES TO YOUNG LEARNERS, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2017, ss.59

The Impact of Multisensory Materials and Activities On 4th Grade English Learners Reading Achievement

THE INTERNATIONAL CONFERENCE ON TEACHING LANGUAGES TO YOUNG LEARNERS, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2017, ss.52

The Impact of Multi-sensory Language Teaching on Young English Learners’ Achievement in Listening Skills

ISLET-2017 3. International Symposium on Language Education and Teaching, ROMA, İtalya, 20 Nisan 2017, ss.160

Teacher Trainers as Action Researchers Scrutinizing the Reasons for Student Failure

3rd ULEAD Congress International Conference on Applied Linguistics, Çanakkale, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.46-47

Türkiye'de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Önerisi: Dede-Nine Eğitim Programı (DENEP)

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 Kasım 2010, ss.73-78

Kitap & Kitap Bölümleri

Multisensory Language Teaching: Its Impact on the English Vocabulary Achievement of Turkish Young Learners

Teaching Practices and Equitable Learning in Children’s Language Education, Christina Nicole Giannikas, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.151-170, 2021 Creative Commons License

Multisensory Language Teaching: Its Impact on the English Vocabulary Achievement of Turkish Young Learners

Teaching Practices and Equitable Learning in Children's Language Education, Christina Nicole Giannikas, Editör, IGI GLOBAL, Hershey Pennsylvania, ss.151-170, 2021

Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller Bursa, Prof.Dr. HANDAN ASUDE BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.103-120, 2019

Turkish EFL Teachers’ Beliefs and Practices of L1 use in primary Education

Theory and Practice in Social Sciences, Viliyan KRYSTEV, Recep Efe, Emin Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, ss.132-143, 2019

Finlandiya’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim (Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı), Handan Asude Başal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.119-134, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Amerika’da Okul Öncesi Eğitim

FarklI Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim (Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı), Handan Asude Başal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.51-64, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

GAMES

Teaching English to Young Learners: An Activity-based Guide for Prospective Teachers, ESİM GÜRSOY, ARDA ARIKAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.305-326, 2012

Yaz Anaokulları

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, HANDAN ASUDE BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.209-216, 2010

Metrikler

Yayın

34

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

55

H-İndeks (Scopus)

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları