Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Passion, Purpose, Profession: What Drives ELT Pre-Service Teachers to Become an English Teacher?

7th International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE 2025), Bursa, Türkiye, 03 Eylül 2025, (Özet Bildiri)

2. Activist Teachers in Action: How Educational Activism Shapes Pedagogy

7th International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE 2025), Türkiye, 03 Eylül 2025, (Özet Bildiri)

3. Documenting Experiences of ELT Student Teachers as Narrators of Children Picture Story Books: A Case Study

4th International Conference on Research in Applied Linguistics, Bursa, Türkiye, 01 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

4. Writing Picture Storybooks with Basic Literary Elements: Self-Assessment of ELT Teacher Trainees’ Books.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

5. DIGITAL STORIES TO TEACH ENGLISH TO YOUNG LEARNERS: PROSPECTIVE ELT TEACHERS’ BELIEFS, ATTITUDES AND EXPERIENCES

INTE International Conference ON New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 Temmuz 2017 - 19 Ocak 2018, ss.1032-1041, (Tam Metin Bildiri)

6. The Impact of Multisensory Materials and Activities On 4th Grade English Learners Reading Achievement

THE INTERNATIONAL CONFERENCE ON TEACHING LANGUAGES TO YOUNG LEARNERS, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2017, ss.52, (Özet Bildiri)

7. L1 USE TO TEACH ENGLISH TO YOUNG LEARNERS: TEACHERS’xx BELIEFS AND PRACTICES IN TURKISH PRIMARY SCHOOLS

THE INTERNATIONAL CONFERENCE ON TEACHING LANGUAGES TO YOUNG LEARNERS, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2017, ss.59, (Özet Bildiri)

8. The Impact of Multi-sensory Language Teaching on Young English Learners’ Achievement in Listening Skills

ISLET-2017 3. International Symposium on Language Education and Teaching, ROMA, İtalya, 20 Nisan 2017, ss.160, (Özet Bildiri)

9. Teacher Trainers as Action Researchers Scrutinizing the Reasons for Student Failure

3rd ULEAD Congress International Conference on Applied Linguistics, Çanakkale, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.46-47, (Özet Bildiri)

10. Türkiye’ de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Dede Nine Eğitim Programı Denep Projesi

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

11. Türkiye'de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Bir Model Önerisi: Dede-Nine Eğitim Programı (DENEP)

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 Kasım 2010, ss.73-78, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. Multisensory Language Teaching: Its Impact on the English Vocabulary Achievement of Turkish Young Learners

Teaching Practices and Equitable Learning in Children’s Language Education, Christina Nicole Giannikas, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.151-170, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Multisensory Language Teaching: Its Impact on the English Vocabulary Achievement of Turkish Young Learners

Teaching Practices and Equitable Learning in Children's Language Education, Christina Nicole Giannikas, Editör, IGI GLOBAL, Hershey Pennsylvania, ss.151-170, 2021

3. Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller Bursa, Prof.Dr. HANDAN ASUDE BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.103-120, 2019

4. Turkish EFL Teachers’ Beliefs and Practices of L1 use in primary Education

Theory and Practice in Social Sciences, Viliyan KRYSTEV, Recep Efe, Emin Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, ss.132-143, 2019

6. Finlandiya’da Okul Öncesi Eğitim

Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim (Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı), Handan Asude Başal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.119-134, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Amerika’da Okul Öncesi Eğitim

FarklI Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim (Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı), Handan Asude Başal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.51-64, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

8. GAMES

Teaching English to Young Learners: An Activity-based Guide for Prospective Teachers, ESİM GÜRSOY, ARDA ARIKAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.305-326, 2012

9. Yaz Anaokulları

Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, HANDAN ASUDE BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.209-216, 2010
Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

56

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

18

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları