Makaleler
18
Tümü (18)
TRDizin (18)
1. Özsaygı Geliştirme Programının Lise DokuzuncuSınıf Öğrencilerinin Özsaygı Düzeylerine Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.315-328, 2004 (TRDizin)
5. Anaokulu,İlköğretim ve lise öğretmenlerinde mesleki tükenmişliğin bazı değişkenlere göre incelenmesi.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.319-331, 2002 (TRDizin)
6. İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin mesleki tükenmişliklerine etki eden bazı faktörler.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.305-318, 2002 (TRDizin)
8. Anaokulu Çocuklarının Belirsizlik İçeren Sözlü İletişim Durumlarında Anlam Çıkarabilme Becerileri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.243-252, 2001 (TRDizin)
9. Farklı Sosyo Ekonomik Düzeylerde Kendine Saygı , Sınav Kaygısı ve Kendine Saygı ile Sınav Kaygısı Arasındaki İlişki
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.21-34, 1999 (TRDizin)
12. Vygotsky’nin Gelişim Psikolojisi. (Çeviri, Yazan: R.Van Der Veer. “Psychological Reports, vol, 59. pp. 527-536.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.75-84, 1998 (TRDizin)
15. Küçük Çocukların Özel Olarak Düzenlenmiş Bir Ortamdaki Sözlü İletişim Yeterlikleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.51-58, 1995 (TRDizin)
16. Geri Bildirimin Üniversite Öğrencilerinin Ölçme ve Değerlendirme Dersindeki Başarısına Etkisi
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
, cilt.7, sa.1, ss.31-39, 1992 (TRDizin)
18. Çocuklarda Sözlü İletişim
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi
, cilt.4, sa.1, ss.145-151, 1989 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
1. Adjustment Problems and General Academic Success Levels of Students Coming From Balkan Countries to Different Deparments of the Faculty of Education of the Uludağ University
• VI International Balkan Congress for Education and Science: The Modern Society and Education, Ohrid, Makedonya, 30 Eylül - 01 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Öğrencilerinin ÖSS ve Özel Yetenek Sınavı Puanlarına Göre Genel Akademik Başarıları
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
3. Özsaygı Geliştirme Programının Lise 9. Sınıf Öğrencilerinin Özsaygı Düzeylerine Etkisi
VII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Malatya, Türkiye, 9 - 11 Temmuz 2003, (Özet Bildiri)
4. Uludağ Üniversityesi Eğitim Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Öğrencilerinin Genel Akademik Başarılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
• III. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Olimpik Eğitim ve Spor Kültürü Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)
5. The Relationship Between Burnout and Some Variables in University Teachers
The International Conference on Higher Education Innovation, KIEV, Ukrayna, 16 - 19 Mayıs 2003, (Özet Bildiri)
6. İlköğretim Okullarında görev yapan öğretmenlerde mesleki tükenmişliğe etki eden faktörler
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
7. Okul Öncesi Eğitim, İlköğretim ve Ortaöğretim Okullarında görev yapan öğretmenlerde mesleki tükenmişliğin bazı değişkenler bakımından incelenmesi
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
8. Anaokulu çocuklarının belirsizlik içeren sözlü iletişim durumlarında anlam çıkarabilme becerilerine yaş ve cinsiyetin etkileri
VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, (Özet Bildiri)
9. Tek çocuk olanlar ile kardeşleri olan çocukların durumluk-sürekli kaygıları ile sınav kaygıları
VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, (Özet Bildiri)
10. The Effect of Sex and Size of Environment on anxiety level and Grade Point avarage of Freshmen
19.th International Stress and Anxiety Society Conference, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 1998, (Özet Bildiri)
11. Endüstri Meslek Lisesi Öğrencilerinin Yetenek, İlgi ve değerleri ile okudukları bölümler arasındaki ilişki
IV. Ulusal Eğitimi Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1997, (Tam Metin Bildiri)
12. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Müzik Eğitimi Bölümüne Güzel Sanatlar Liseleri ile Klasik ve Meslek Liselerinden Gelen Öğrencilerin Özel Yetenek Sınavlarındaki ve Birinci Yıl Sonundaki Başarılarının Karşılaştırılması
• I. Ulusal Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 28 - 30 Kasım 1996, (Tam Metin Bildiri)
13. Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeylerden Gelen İlkokul Son Sınıf Öğrencilerinde Kenidne Saygı ve Sınav Kaygısı ile Bunlar Arasındaki İlişki
III.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Eylül 1996, (Özet Bildiri)
14. Bursa’da Öğrenim Gören Özbekistanlı Öğrencilerin Uyumsal Problemleri
III.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Eylül 1996, (Özet Bildiri)
15. Küçük Çocukların Özel Olarak Düzenlenmiş bir Ortamdaki Sözlü İletişim Yeterlilikleri
II.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Adana, Türkiye, 28 - 30 Nisan 1994, (Tam Metin Bildiri)
16. Çocukların Seçtirici ve Ayırt Edici Sözlü İletişimlerine (Referential Communication) Sınıf Düzeyi, Kişilik ve Test İçeriğinin Etkileri.
I.Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 24 - 30 Ekim 1986, (Tam Metin Bildiri)
17. Personality and Task Influences on Black Chidren’s Referential Communication
• A.P.A. (American Psychological Association) 1985 Annual Convention, Division poster section, Los-Angeles, Şili, 6 - 07 Eylül 1985, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. Gruplara Ayırma, Farklılaştırma ve Teknoloji
Eğitim Psikolojisi, Prof. Dr. Galip YÜKSEL, Editör, NOBEL, Ankara, ss.248-283, 2015
2. Gelişim Psikolojisine Genel Bakış
Gelişim ve Öğrenme, Ersin Altıntaş, Editör, AKMAT, Bursa, ss.1-10, 2000