Articles Published in Other Journals
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE KÜLTÜR EDİNİMİ VE BİR UYGULAMA
SSSJOURNAL (SOCIAL SCIENCESSTUDIES JOURNAL)
, vol.4, no.22, pp.4066-4073, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Sırbistan’da İslam Din Eğitimi: Süreç ve İşleyiş
TALİM : JOURNAL OF EDUCATION IN MUSLIM SOCIETIES AND COMMUNITIES
, vol.2, no.1, pp.85-125, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
DİN, AHLÂK VE DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN TÜRK KÜLTÜRÜNDEKİ EĞİTİM ANLAYIŞLARIYLA FARKLI/ALTERNATİF EĞİTİM ANLAYIŞLARI ARASINDA BİR MUKAYESE
Social Sciences Studies Journal (SSSJournal)
, vol.3, no.6, pp.884-893, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Montessori Okullarında Temel Eğitimde Din ve Değerler Eğitimiyle İlgili Dersler
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.29, no.2, pp.431-444, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Göre Uluslararası Bakalorya Okullarında Değerler Eğitimi Açısından Okul Ortamı
U.Ü. İlahiyat Fakültesi Dergisi
, vol.25, no.2, pp.81-96, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
İsra Suresi ne Eğitsel Bir Bakış
U.Ü. İlahiyat Fakiltesi Dergisi
, vol.23, no.2, pp.27-61, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Upon The Features of Human Psychology in the Qur an
International Journal of Humanities and Social Science
, vol.3, pp.283-285, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Upon Common Values in Religions and Qur anic Approach
International Journal of Humanities and Social Science
, vol.2, no.24, pp.282-284, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
The Subjects Primary Education Students Focused On Most A Research on the 5th Grade Students
American International Journal of Contemporary Research
, vol.2, pp.41-49, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Cami Çocuk Yakınlaşmasında Ailenin Önemi
Diyanet Aylık Dergi
, vol.25, pp.20-22, 2011 (Non Peer-Reviewed Journal)
Kur an ın Muhatabıyla Diyalog Kurma Sürecinde Ortak Değerlerin Yeri ve Rolü
Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.2, pp.157-168, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Dinî Tebliğ ve Eğitim Açısından Kur an da İnsan Psikolojisi ve Özellikleri
Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.1, pp.137-164, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Dinî Tebliğ ve Öğretimde Metodun Önemi
Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.9, pp.431-436, 2000 (Non Peer-Reviewed Journal)
TBMM Tutanaklarına Göre Türkiye de Din Eğitimi (1946 1957)
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.1, pp.333-347, 1996 (Non Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
DİN EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN VE DİN GÖREVLİSİ ADAYI ÖĞRENCİLERİN FARKLI KÜLTÜRLERLE BİRLİKTE DİN EĞİTİMİ KONUSUNDAKİ HAZIRBULUNUŞLUKLARI
IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH (9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ), Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.92-102
ALTERNATİF OKULLARDA DİN EĞİTİMİNDE ÖRTÜK ÖĞRENME VE İNGİLTERE GÖZLEMLERİ
IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH (9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ), Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.86-91
Türk Tarihinde ve Gelecekte Değerler Eğitimi
II. Uluslararası Türk Kültürü Araştırmaları Sempozyumu, Saraybosna, Bosnia And Herzegovina, 4 - 05 September 2015, pp.305-316
Türk Kültüründeki Eğitim Anlayışlarıyla Alternatif Eğitim Anlayışlarının Karşılaştırılması
II. Uluslararası Türk Kültürü Araştırmaları Sempozyumu, Saraybosna, Bosnia And Herzegovina, 4 - 05 September 2015, pp.296-304
Erken Çocukluk Eğitiminde Kültür Edinimi ve Bir Uygulama
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 18 - 20 March 2016, pp.95
Kuşaklararası Din Eğitimi Modeline Duyulan İhtiyaç
Kuram ve Uygulama Yönüyle Din Eğitiminin Teolojik ve Felsefi Temelleri, Konya, Turkey, 8 - 09 May 2009, pp.208-221
Books & Book Chapters
Mantık ve Etiğin Işığında Din Eğitimine Bakış
in: Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar-II, Behset KARACA, Emel İSLAMOĞLU, Cemal İYEM, Editor, Berikan Yay., Ankara, pp.359-370, 2019
Theology Students’ Views About Competence On Multicultural And Multi-faith Issues
in: New International Studies On Religions And Dialogue In Education, Ubani, Martin, Editor, Waxmann, Münster, pp.95-110, 2018
GENÇLERLE İLGİLİ BASINDA ÇIKAN HABERLERİN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
in: Eğitim, Gençlik ve Gelecek (Education, Youth and Future), Nevide Akpınar Dellal, Özgür Yıldız, Editor, LAMBERT Academic Publising, Düsseldorf, pp.110-122, 2018
Uluslararası Bakalorya Ortaokullarında Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programında Yer Alan Değerleri Kazanma Yolları
in: SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLERE KÜRESEL YAKLAŞIMLAR, Cem CAN, Abdurrahman KİLİMCİ, Editor, DETAY YAYINEVİ, Ankara, pp.249-256, 2016
Yükseköğretimdeki Dil ve Kültür Derslerinin Güncel Sorunlar Karşısında Yeri ve Önemi
in: SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLERE KÜRESEL YAKLAŞIMLAR, Cam CAN, Abdurrahman KİLİMCİ, Editor, DETAY YAYINEVİ, Ankara, pp.228-234, 2016
Demokrasiye Geçiş Sürecinde Türkiye'de Din Eğitimi (1946 1957)
Rehber Ajans, Bursa, 1999