Eğitim Bilgileri
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoktora
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme, Türkiye
2009 - 2014
2009 - 2014Yüksek Lisans
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
2005 - 2009
2005 - 2009Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Yüksek Lisans
Profesyonel Spor Kulüplerinin Marka İmajını Belirleyen Faktörler
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, ORHANELİ MYO, BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK
2012 - 2014
2012 - 2014Araştırma Görevlisi
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorMeslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, ORHANELİ MYO
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorYüksekokul Yönetim Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, ORHANELİ MYO
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorMYO Müdür Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, ORHANELİ MYO
Verdiği Dersler
Ön Lisans
Tüketici Davranışı
Tüketici Davranışları
Ön Lisans
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Tüketici Davranışı
Pazarlama İlkeleri
Ticari Matematik
Hizmet Pazarlaması
Ticari Matematik
Genel İşletme
Kişisel Satış Teknikleri
Genel İşletme
Satış Yönetimi
Kalite Yönetim Sistemleri
Kalite Yönetim Sistemleri
Finansal Hizmet Pazarlaması
Tele Satış Teknikleri
Tüketici Davranışları
Makaleler
Tümü (3)
Diğer Yayınlar (3)
2020
20201. Bankacılık Sektöründe Duyusal Marka Deneyimi ve Çalışan Empatisinin Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
ÇAKMAK İ., TAŞKIN Ç.
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.247-263, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20202. Online Reklamın Rahatsız Ediciliği ve Tüketici Kaygısı Öncüllerinin Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi
ÇAKMAK İ., TAŞKIN Ç.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.42-51, 2020 (Hakemli Dergi)
2016
20163. The role of brand awareness on brand image, perceived quality and effect on risk in create brand trust
ÇAKMAK İ.
Global Journal on Humanities and Social Sciences , sa.4, ss.177-186, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Destinasyon Marka Kişiliği: Bandırma Üzerinde Bir Araştırma
TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A., ÖZTÜRK O., ÇAKMAK İ.
3. ULUSLARARASI BÖLGESEL KALKINMA VEÜNİVERSİTELERİN ROLÜ SEMPOZYUMU, Balıkesir/Bandırma, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2014
20142. Ortadoğu Türkmen Coğrafyasında Girişimcilik Koşulları ve Fırsatları
ÇAKMAK İ.
Tarihte ve Günümüzde Orta Doğuda Türkmenler (İran-Irak-Türkiye), Bilecik, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
Desteklenen Projeler
2024 - 2027
2024 - 2027
The one-stop-shop of accessible circular solutions for sustainable tourism
UFUK 2020 Projesi , ERC, Avrupa Araştırma Konseyi Destekli Proje
(Proje Özeti)
Poroy Arsoy A., Taşkın Ç., Bayram Arlı N., Aytaç A., Çakmak İ., Saraç M.
2023 - 2025
2023 - 2025
Strengthening the Research Capacity of Turkey in Innovative Business Models for the Hospitality Sector (REMODEL)
UFUK 2020 Projesi , ERC, Avrupa Araştırma Konseyi Destekli Proje
(Proje Özeti)
Poroy Arsoy A., Bayram Arlı N., Ertan Y., Yücel E., Taşkın Ç., Gürsakal S., et al.