Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (2)
4. İyi Kitap dergisinin çocuk kitaplığı bölümünde tanıtılın eserlerin çok yönlü analizi
TURK KUTUPHANECILIGI / TURKISH LIBRARIANSHIP
, cilt.31, sa.4, ss.483-500, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
36
2. Behiç Ak and Pat Cartoon School
4th Baltic Sea Conference on Literacy. Searching for a Common Language., Talin, Ermenistan, 16 - 21 Ocak 2020, (Özet Bildiri)
3. How do children imagine their music lessons in school?
26th European Association for Music in Schools: "The School I'd Like", Music Education Meeting the Need of Children and Young People Today., Malmö, İsveç, 15 - 18 Mayıs 2019, ss.64-65, (Özet Bildiri)
4. ÇOCUK KİTAPLARINDA ZORBALIK
AKRAN ZORBALIĞI, Türkiye, 12 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
5. İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin En Çok Sevdikleri ve En Az Sevdikleri Eserler ile Bu Eserlerin Özellikleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.860-861, (Özet Bildiri)
6. İyi Kitap Dergisinin İlk Okuma Kitaplığı Kategorisinde Tanıtılan Eserlerin Müziksel Gelişime Katkısı.
1st International Conference on Basic Education: Basic Education and Changing World, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
7. Öğrencilerin okula devamını artırmada bir eylem araştırması: Yıldırım Okula Devamı Artırma Projesi (YODAP)
1.Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, cilt.1, ss.736-737, (Özet Bildiri)
8. Klinik Danışmanlık Modelinin Öğretmen Adayı ve Öğretim Elemanın Tarafından Uygulamaya Geçirilmesi.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8)., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.518-520, (Özet Bildiri)
9. Öğretmen Adayının öğretim becerileri yeterliliği ve Öğretim Elemanının dönüt verme sürecine etkisi açısından Klinik Danışmanlık Modeli.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8)., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.510-512, (Özet Bildiri)
11. İlkokuma-Yazma Ders Kitaplarında HarfiOkuma Ve Yazma Basamağının Değerlendirilmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
12. Okuma Yazma Öğretiminde Çocuk Şarkılarından Yararlanılmasına Yönelik Disiplinlerarası Yaklaşım
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
13. Okuma Yazma Öğretiminde Çocuk Şarkılarından Yararlanılmasına Yönelik Disiplinlerarası Bir Yaklaşım
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.93, (Özet Bildiri)
14. Yazmaya Hazırlık Çalışmalarının Eğik Bitişik Yazıyı Desteklemesi Açısından Değerlendirilmesi
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.75, (Özet Bildiri)
15. İlkokuma Yazma Öğreniyorum Ders Kitaplarındaki Metinlerin Anlam Bütünlüğü Yönünden İncelenmesi
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.110, (Özet Bildiri)
16. Hayal Gücünün Kaynaklarından Biri Çocuk Kitapları One of the Sources of Imagination Children s Books
I.Uluslararası Balkan Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Kongresi, Trakya, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2016, ss.93, (Özet Bildiri)
21. OKUMA YAZMA ÖĞRENİYORUM DERS KİTAPLARINA BİR BAKIŞ YAZMAYA HAZIRLIK
III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON PRİMARY EDUCATİON, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
23. Sesbilgisel Farkındalığı Destekleyen Bir Kaynak Resimli Çocuk Kitapları
III.International Conference on Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.1, ss.66, (Özet Bildiri)
24. Harfi Yazmadan Hece Oluşturmaya
EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER YEREL ÇALIŞTAYI, Kayseri, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2015, cilt.1, ss.10, (Özet Bildiri)
25. İlkokuma Yazma Öğretiminde Sesleri Hissettirebilmek için Etkili Bir Yol Drama
25. Uluslararası Yaratıcı Drama Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Nisan 2015, cilt.10, ss.20, (Özet Bildiri)
26. Syllable Formation through Student Involvement
19th.European Conference on Literacy: Literacy in the New Landscape of Communication Research Education an the Everyday, Klagenfurt, Avusturya, 13 - 16 Temmuz 2015, cilt.1, ss.145, (Özet Bildiri)
27. Children s Expectations from a Literacy Environment that Gives Importance to Reading
6th.International Conference on Literacy / Literacy in a changing world: New Challenges in Education, Girit, Yunanistan, 22 - 24 Mayıs 2015, cilt.1, ss.52, (Özet Bildiri)
28. A Model Practice in Favor of Literacy I m Reading Playing
6th.International Conference on Literacy / Literacy in a changing world: New Challenges in Education, Girit, Yunanistan, 22 - 24 Mayıs 2015, cilt.1, ss.51-52, (Özet Bildiri)
29. Sesi Ayırt Etmeye Yönelik Görsel Unsurların Çocuklar için Anlaşılırlığı
USOS 2015 ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, ss.145, (Özet Bildiri)
30. Harfi Yazmadan Hece Oluşturma
EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER KONFERANSI, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2015, cilt.1, ss.16, (Özet Bildiri)
31. İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE SESLERİ HİSSETTİREBİLMEK İÇİN ETKİLİ BİR YOL DRAMA
25.ULUSLARARASI EĞİTİMNDE YARATICI DRAMA KONGRESİ, 2 - 05 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
32. İlkokula Hazır Olmak İçin Sadece Takvim Yaşı Yeterli mi
YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Sciences, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
35. Hollanda ya göç etmiş Türk ailelerin çocuklarına yönelik erken destek projesinin etkileri
2 nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011
Kitaplar
4
2. Keeping Youth Safe from Cyberbullying
Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 2019
3. Ev Okulu
Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar ve Programlar, Fulya Temel, Editör, Vize, Ankara, ss.246-269, 2016
4. Erken eğitim ve destek programları
Aile eğitimi ve erken çocukluk eğitiminde aile katılım çalışmaları, Fulya Temel, Editör, Anı, Ankara, ss.157-227, 2015