Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

1. Supporting Primary School Students' Mathematical Problem Posing Skills Through Children's Literature

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023, ss.373-375, (Özet Bildiri)

2. Behiç Ak and Pat Cartoon School

4th Baltic Sea Conference on Literacy. Searching for a Common Language., Talin, Ermenistan, 16 - 21 Ocak 2020, (Özet Bildiri)

3. How do children imagine their music lessons in school?

26th European Association for Music in Schools: "The School I'd Like", Music Education Meeting the Need of Children and Young People Today., Malmö, İsveç, 15 - 18 Mayıs 2019, ss.64-65, (Özet Bildiri)

4. ÇOCUK KİTAPLARINDA ZORBALIK

AKRAN ZORBALIĞI, Türkiye, 12 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin En Çok Sevdikleri ve En Az Sevdikleri Eserler ile Bu Eserlerin Özellikleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.860-861, (Özet Bildiri)

6. İyi Kitap Dergisinin İlk Okuma Kitaplığı Kategorisinde Tanıtılan Eserlerin Müziksel Gelişime Katkısı.

1st International Conference on Basic Education: Basic Education and Changing World, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

7. Öğrencilerin okula devamını artırmada bir eylem araştırması: Yıldırım Okula Devamı Artırma Projesi (YODAP)

1.Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, cilt.1, ss.736-737, (Özet Bildiri)

8. Klinik Danışmanlık Modelinin Öğretmen Adayı ve Öğretim Elemanın Tarafından Uygulamaya Geçirilmesi.

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8)., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.518-520, (Özet Bildiri)

10. Okula uyumun göz ardı edilen boyutu: Okul, çocuk için hazır mı?

1st. International Congress on Social Sciences. 18-24 September., Malaga, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.300, (Özet Bildiri)

11. İlkokuma-Yazma Ders Kitaplarında HarfiOkuma Ve Yazma Basamağının Değerlendirilmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. Okuma Yazma Öğretiminde Çocuk Şarkılarından Yararlanılmasına Yönelik Disiplinlerarası Yaklaşım

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

13. Okuma Yazma Öğretiminde Çocuk Şarkılarından Yararlanılmasına Yönelik Disiplinlerarası Bir Yaklaşım

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.93, (Özet Bildiri)

14. Yazmaya Hazırlık Çalışmalarının Eğik Bitişik Yazıyı Desteklemesi Açısından Değerlendirilmesi

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.75, (Özet Bildiri)

15. İlkokuma Yazma Öğreniyorum Ders Kitaplarındaki Metinlerin Anlam Bütünlüğü Yönünden İncelenmesi

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.110, (Özet Bildiri)

16. Hayal Gücünün Kaynaklarından Biri Çocuk Kitapları One of the Sources of Imagination Children s Books

I.Uluslararası Balkan Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Kongresi, Trakya, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2016, ss.93, (Özet Bildiri)

17. İLKOKUMA-YAZMA ÖĞRENİYORUM DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN ANLAM BÜTÜNLÜĞÜYÖNÜNDEN İNCELENMESİ

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

18. Supporting Literacy Education Competencies of Classroom Teachers through in service Training

Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches - PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, cilt.1, ss.55, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. OKUMA YAZMA ÖĞRENİYORUM DERS KİTAPLARINA BİR BAKIŞ YAZMAYA HAZIRLIK

III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON PRİMARY EDUCATİON, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

22. Okur Algısını Etkileyen Çevresel Faktörler Aile Arkadaş Öğretmen

III.International Conference on Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.1, ss.66, (Özet Bildiri)

23. Sesbilgisel Farkındalığı Destekleyen Bir Kaynak Resimli Çocuk Kitapları

III.International Conference on Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.1, ss.66, (Özet Bildiri)

24. Harfi Yazmadan Hece Oluşturmaya

EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER YEREL ÇALIŞTAYI, Kayseri, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2015, cilt.1, ss.10, (Özet Bildiri)

25. İlkokuma Yazma Öğretiminde Sesleri Hissettirebilmek için Etkili Bir Yol Drama

25. Uluslararası Yaratıcı Drama Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Nisan 2015, cilt.10, ss.20, (Özet Bildiri)

26. Syllable Formation through Student Involvement

19th.European Conference on Literacy: Literacy in the New Landscape of Communication Research Education an the Everyday, Klagenfurt, Avusturya, 13 - 16 Temmuz 2015, cilt.1, ss.145, (Özet Bildiri)

27. Children s Expectations from a Literacy Environment that Gives Importance to Reading

6th.International Conference on Literacy / Literacy in a changing world: New Challenges in Education, Girit, Yunanistan, 22 - 24 Mayıs 2015, cilt.1, ss.52, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. A Model Practice in Favor of Literacy I m Reading Playing

6th.International Conference on Literacy / Literacy in a changing world: New Challenges in Education, Girit, Yunanistan, 22 - 24 Mayıs 2015, cilt.1, ss.51-52, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. Sesi Ayırt Etmeye Yönelik Görsel Unsurların Çocuklar için Anlaşılırlığı

USOS 2015 ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, ss.145, (Özet Bildiri)

30. Harfi Yazmadan Hece Oluşturma

EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER KONFERANSI, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2015, cilt.1, ss.16, (Özet Bildiri)

31. İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE SESLERİ HİSSETTİREBİLMEK İÇİN ETKİLİ BİR YOL DRAMA

25.ULUSLARARASI EĞİTİMNDE YARATICI DRAMA KONGRESİ, 2 - 05 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

32. İlkokula Hazır Olmak İçin Sadece Takvim Yaşı Yeterli mi

YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Sciences, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

33. Lifelong learning and the willingness to read outside of school

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4215-4220, (Tam Metin Bildiri) identifier

34. Teachers bullied by their students: how their classes influenced after being bullied?

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3435-3439, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 4

1. Matematiksel Problem Kurmanın Çocuk Edebiyatı İle Bütünleştirilmesi

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Doç.Dr.Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.343-354, 2023

3. Ev Okulu

Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar ve Programlar, Fulya Temel, Editör, Vize, Ankara, ss.246-269, 2016

4. Erken eğitim ve destek programları

Aile eğitimi ve erken çocukluk eğitiminde aile katılım çalışmaları, Fulya Temel, Editör, Anı, Ankara, ss.157-227, 2015
Metrikler

Yayın

96

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

37

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

39

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

126

Proje

2

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları